www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Znaleziono 16 wyników
Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Serwery CHNP - Chlopaki nie placza
Szary1431

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 130969

PostForum: Polskie serwery CS:Condition-Zero   Wysłany: Wto Mar 09, 2010 7:29 pm   Temat: Serwery CHNP - Chlopaki nie placza


Dostałem bana za UWAGA UWAGA ........ TA DAAAAM

Za to, że nie miałem publicznego profilu STEAM

Przeczytaj zasady serwera ;]
  Temat: Napier*****ko u Luke'a [BF2] [FFA]
Szary1431

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 4069

PostForum: Polskie serwery Counter-Strike 1.6   Wysłany: Wto Lis 04, 2008 3:47 pm   Temat: Napier*****ko u Luke'a [BF2] [FFA]
Szary dno to CHNP

Bo masz perma ? :D



a po drugie Luku ma bana na VAC za to samo co ja, czyli ogladal demo i zapomnial zrestartowac ststem :( Bywa tak czasem.

Luke twierdz co innego (SB ...
  Temat: Napier*****ko u Luke'a [BF2] [FFA]
Szary1431

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 4069

PostForum: Polskie serwery Counter-Strike 1.6   Wysłany: Wto Paź 14, 2008 7:21 am   Temat: Napier*****ko u Luke'a [BF2] [FFA]
http://steamcommunity.com/id/Llukeee <--- H@ i założyciel serwerów. Te Serwery to DNO

jestem (cenzura) wkurwiony bo cs mi nie dziala...(cenzura) (cenzura)

...........
  Temat: Serwery CHNP - Chlopaki nie placza
Szary1431

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 130969

PostForum: Polskie serwery CS:Condition-Zero   Wysłany: Sob Sie 23, 2008 1:17 pm   Temat: Serwery CHNP - Chlopaki nie placza
Srogie zasady panują na serwerze to racja.
  Temat: Jak zautomatyzowac HLTV?
Szary1431

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 4304

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Sro Maj 21, 2008 6:40 pm   Temat: Jak zautomatyzowac HLTV?
Co do 1 to każde dema z HLTV tak się zapisują :)
Crontab - "Cron pozwala na zautomatyzowanie okresowego wykonywania pewnych komend lub skryptów.Możesz odpalać pewne komendy w zadanym czasie. Na ...
  Temat: Plugin [AWP + pozycja leżąca]
Szary1431

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1144

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Sro Maj 21, 2008 3:10 pm   Temat: Plugin [AWP + pozycja leżąca]
a pomyślałeś o osobach do niego strzelających ? :)
  Temat: Psychostaty
Szary1431

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 505

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Wto Maj 20, 2008 3:50 pm   Temat: Psychostaty
Witam czy orientuje się ktoś czy w najnowszej wersji psychostatów można szukać gracza po steam ID ? Wpisując w okienko STEAM ID gracza nic nie znajduje... Jest taka możliwość jeżeli tak to jak to zrob ...
  Temat: Instalacja psycostatów - problem
Szary1431

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 883

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Pią Maj 16, 2008 11:07 pm   Temat: Instalacja psycostatów - problem
Działa :)

Dzięki za pomoc :)
  Temat: Instalacja psycostatów - problem
Szary1431

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 883

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Pią Maj 16, 2008 10:44 pm   Temat: Instalacja psycostatów - problem
Witam jako, że pojawiła się nowa wersja psychostatów chciałem ją zaktualizować. Wszystko od początku zacząłem instalować, a tu nagle błąd... w raporcie Crona ...

/bin/sh: /home/*****/staty/stats.pl ...
  Temat: Pytanka odnosnie cz :)
Szary1431

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 8013

PostForum: Ogólnie o CS:Condition-Zero   Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 11:25 am   Temat: Re: Pytanka odnosnie cz :)
Hej hej dziady!

No wiec kilka pytanek :) Po :

1. Ile trzeba grac, zeby ogarnac cz w miare?? esl etc.
2. Gdzie sie szukac mixow/cw xd? 5on5 only 1.6 zazwyczaj
3. Da sie grac w ogole te cw i mix ...
  Temat: Wylonczyl sie i nie da rady
Szary1431

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 847

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Sob Kwi 05, 2008 11:18 am   Temat: Wylonczyl sie i nie da rady
Serwera nie włączysz bez panela, liblist musisz zostawić standardowe jeżeli nie chcesz używać amxx
  Temat: Knife_Kill_Zabawa
Szary1431

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1599

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 6:45 pm   Temat: Knife_Kill_Zabawa
Dzięki Seba :)
  Temat: Knife_Kill_Zabawa
Szary1431

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1599

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Wto Kwi 01, 2008 6:17 pm   Temat: Knife_Kill_Zabawa
Kultury trochę pytam się o sma to odpowiedz czy je ewentualnie udostępnisz, a (cenzura) Ci do tego po co mi one ?
  Temat: Knife_Kill_Zabawa
Szary1431

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1599

PostForum: Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]   Wysłany: Wto Kwi 01, 2008 3:06 pm   Temat: Knife_Kill_Zabawa
.sma ?
  Temat: Serwery CHNP - Chlopaki nie placza
Szary1431

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 130969

PostForum: Polskie serwery CS:Condition-Zero   Wysłany: Pon Mar 17, 2008 8:40 am   Temat: Serwery CHNP - Chlopaki nie placza
już robię porządek miałem gotowca to tylko wkleiłem nie chciało mi się przerabiać, ale już to robię :)
 
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe