www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Potrzebny kokretny config na fpsy do CS:S !!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Problemy z Counter-Strike: Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mintof
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 19 Cze 2005

PostWysłany: Pią Lip 01, 2005 3:54 pm    Temat postu: Potrzebny kokretny config na fpsy do CS:S !! Odpowiedz z cytatem

Mam prośbę...czy ktoś "dobry" ( :D ) mógłby mi zrobić (napisać) optymalnego configa na fpsy pod konkretną kartę graficzną? Mam kartę ATI RADEON 9250. Z góry dzięki za pomoc. Aha...fajnie by było żeby nie znikały trupy po tym cfg :D:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Pią Lip 01, 2005 3:54 pm    Temat postu:

Powrót do góry
wiQi
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 07 Kwi 2005
Klan: [BSTR]

PostWysłany: Pią Lip 01, 2005 10:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ehh stary , ja bym mógł. Ale słuchaj na taką kartę to nie wiem czy jakiś cfg pomoże :D poza tym raczej nie robi isę specjalnych cfg pod każdy rodzaj karty graficznej :P??
_________________
B pr0
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
m0Ntrey_cs-s
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 23 Cze 2005

PostWysłany: Sro Sie 03, 2005 7:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a masz"
budget_show_history 0
cl_ejectbrass 0
cl_forcepreload "1"
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
cl_radartype 1
cl_ragdoll_physics_enable 1
cl_show_bloodspray 1
cl_show_splashes 1
fog_enable 0
fog_enable_water_fog 0
fps_max 101
mat_bloom 0
mat_bumpmap 0
mat_clipz 0
mat_fastnobump 1
mat_fastspecular 0
mat_mipmaptextures 1
mat_picmip 2
mat_specular 0
mat_trilinear 0
mp_decals 50
muzzleflash_light 0
r_avglight 0
r_decal_cullsize 1
r_decals 50
r_dispfullradius "2"
r_drawdetailprops 0
r_drawropes 0
r_dynamic 0
r_eyeglintlodpixels 0
r_eyegloss 0
r_eyemove 0
r_eyes 0
r_eyeshift_x 0
r_eyeshift_y 0
r_eyeshift_z 0
r_eyesize 0
r_lightaverage "0"
r_lightinterp "0"
r_lod 5
r_mmx 1
r_propsmaxdist 100
r_rainalpha 0
r_rainalphapow 0
r_raindensity 0
r_rainlength 0
r_RainProfile 0
r_rainradius 0
r_RainRadius 0
r_RainSideVel 0
r_RainSimulate 0
r_rainspeed 0
r_rainwidth 0
r_RainSplashPercentage 0
r_renderoverlayfragment "0"
r_rootlod "2"
r_shadowmaxrendered "-1"
r_shadowrendertotexture "0"
r_shadows 0
r_sse "1"
r_sse2 "1"
r_teeth 0
r_worldlightmin "1"
r_worldlights "1"
snd_mixahead "0.1"
sv_forcepreload 1
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
violence_hblood "1"
violence_ablood "1"
cl_show_bloodspray "1"
zapisz go do autoexec.cfg i wpisz w consoli exec autoexec
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WhiLLeR
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 28 Maj 2005
Klan: Xeo

PostWysłany: Czw Sie 04, 2005 9:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie musi wpisywac exec autoexec .... bo jak sama nazwa wskazuje autoexec wykonuje sie automatycznie po zaladowaniu cs'a :P
_________________
::[ Under hard Construction ]::
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
fr3zer
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 09 Lis 2004
Klan: Ultrafrag.css

PostWysłany: Czw Sie 04, 2005 9:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WhiLLeR napisał:
nie musi wpisywac exec autoexec .... bo jak sama nazwa wskazuje autoexec wykonuje sie automatycznie po zaladowaniu cs'a :P

Blad. Niektore ustawienia sa wprowadzane dopiero po wklepaniu exec auto w grze na serwerze / na lanie. Szczegolnie te dotyczace grafiki.
_________________
sempron 2200+@ 9x240@1.775V | ABIT NF7v2.0 | 512 Mb hynixD43 | R9550 | 1136H |
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WhiLLeR
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 28 Maj 2005
Klan: Xeo

PostWysłany: Pią Sie 05, 2005 1:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm ... to nie wiedzialem :) przepraszam za wprowadzenie w blad. To moze dlatego, ze ja w autoexec mam tylko exec userconfig, w ktorym to wlasnie mam wszystkie komendy zmieniajace mi grafike, btw. imho to jest lepsze rozwiazanie :) nie mniej jednak, gdy wchodze na server to jedynie ustawiam raty jak rzeba, nic wiecej, a grafika jest zmieniona :] zaraz to przetestuje :)
_________________
::[ Under hard Construction ]::
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Problemy z Counter-Strike: Source Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury