Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
XiEnCiUnIo Użytkownik
Dołączył: 04 Cze 2002
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 10:17 am Temat postu: Wiecej FPS |
|
|
Przed padem board-a był taki art tutaj co do FPS w cs 1.6 i mam wlasnie pytanie co do tego jaki to byl ten plik .dll?? ktory nalezy skopiowac
Prosze o odp.
Edit.1
Sorry nie napisalem jednego dla kart graficznych opartych o chip set NV.
Edit.2
Co do nv to zdaje mi sie ze chodzi o plik nvopengl.dll
a co do mojego kompa mam dobre tylko ze czasem mi tekstury sie rozjezdzaja troche
Ostatnio zmieniony przez XiEnCiUnIo dnia Wto Kwi 05, 2005 12:00 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 10:17 am Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
borg Użytkownik
Dołączył: 02 Lip 2004 Klan: roa tEam
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 10:27 am Temat postu: |
|
|
opengl32.dll _________________ 1on1 LOLq ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Sorcerer Użytkownik
Dołączył: 02 Lip 2004 Klan: coldgame
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 10:43 am Temat postu: |
|
|
To ja pisalem ten poradnik pod nickiem aur0r...
Nazwa pliku zalezy od tego czy mamy Nvidie/ATI/inne
Pozniej sprobuje znalezc chwile i napisac to jeszcze raz i moze jeszcze pare innych przydatnych rzeczy
Szkoda ze nie odzyskam konta z 2002 roku :F Bo nie pametal hasel do maili _________________ Aur0r || DFI NF2 LP || 1x512MB BH-6 2-2-2-5 @ 3.3v || 2500+@242x11 1.750v || GF 4 Ti <mod in progress> |
|
Powrót do góry |
|
|
Blade Użytkownik
Dołączył: 02 Mar 2002 Klan: [TOP]
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 11:19 am Temat postu: |
|
|
w przypadku ATI nalezy przegrac plik atioglxx.dll z katalogu
c:\windows\system32
do katalogu
c:\Program Files\Steam\SteamApps\twoje@konto.pl\counter-strike\gldrv
a nastepnie wyedytowac plik drvmap.txt aby wygladal nastepujaco
Default Default
gldrv/atioglxx.dll 3Dfx Mini Driver
pozdrawiam
ps. oczywiscie jest tez wiele ustawien samego cs-a czyli config gry ponizej wklejam ustawienia z mojego cfg
fps_max "200.0"
fps_modem "200.0"
hpk_maxsize "0"
ati_subdiv "2.0"
ati_npatch "1.0"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_mmx "1"
r_decals "1024"
r_drawviewmodel "0"
r_dynamic "1"
r_mirroralpha "0"
mp_decals "20.000000"
mp_footsteps "1"
mp_playerid 1
gl_polyoffset "4.0"
gl_overbright "1.000000"
gl_dither "0"
gl_flipmatrix "0"
gl_cull "1"
gl_max_size "128"
gl_keeptjunctions "1"
gl_picmip "0.0"
gl_playermip "2"
gl_round_down "3"
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
gl_wateramp "0"
gl_ztrick "1"
gl_lightholes "0"
gl_spriteblend "1"
gl_palette_tex "0"
gl_alphamin "0.25"
gl_smoothmodels 0
max_shells "0"
max_smokepuffs "5"
gl_clear "0"
cl_corpsestay "10"
gl_texsort "0"
cl_weather "0" |
|
Powrót do góry |
|
|
Fr!z Użytkownik
Dołączył: 20 Cze 2004 Klan: unita SACRA
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 11:29 am Temat postu: |
|
|
Blade napisał: | fps_max "200.0" |
osobiście nie polecam takiego ustawienia jak masz mało fps to najlepiej se ograniczyć do 75 żeby płynnie chodziło.
polecam jeszcze komende cl_shadows "0" zawsze to zwiększy ilość fps albo ułatwi prace procesorowi
btw
Blade napisał: | gl_picmip "0.0" |
czy zmienienie ten wartości na 1 lub 2 jest dozwolone w jakiś ligach / cb / esl ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Sorcerer Użytkownik
Dołączył: 02 Lip 2004 Klan: coldgame
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 11:44 am Temat postu: |
|
|
@Blade nie wklejaj cfg jak widac ze twoj cfg jest po czesci zly ;/
gl_polyoffset... google...
poza tym ludzie pomysla ze to cfg na najwiecej fps... _________________ Aur0r || DFI NF2 LP || 1x512MB BH-6 2-2-2-5 @ 3.3v || 2500+@242x11 1.750v || GF 4 Ti <mod in progress> |
|
Powrót do góry |
|
|
_KaszpiR_ Administrator
Dołączył: 23 Maj 2002 Klan: Nova Team (nieaktywny), ale i tak nie gram w cs...
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 12:29 pm Temat postu: |
|
|
mnie zastanowilo czemu biblioteke podmieniac (pod 3dfx)
wydaje mi sie ze hl sam wykrje stera do opengl ...
a jesli jestem w bledzie to czy cos podobnego zadziala na nvidii? (chyba powinno)
acha znalazlem jescze http://www.counter-strike.de/content/general/help/performance.php (po niemiecku)
oraz jeszcze cos starego http://www.counter-script.net/index.php?id=42
natomiast nizej podaje link do mojego .cfg z 1.6 (ale jedna komenda mozne przestawc bindy na 1.5 )
pod gf2mx (nvidia)
najlepiej wyciac kawalki o cvarach (bindy macie wlasne, i aliasy) i wkleic do jakiegos cfg, ew sykonac przed podlaczeniem sie do serwera i smiga
(dla przykladu de_atec na galerii 70fps, bez configa bylo 30)
http://nvt.prv.pl/download/kas_cs.cfg _________________
Ostatnio zmieniony przez _KaszpiR_ dnia Wto Kwi 05, 2005 12:51 pm, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Blade Użytkownik
Dołączył: 02 Mar 2002 Klan: [TOP]
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 12:38 pm Temat postu: |
|
|
To wklej dobry, wyraznie napisalem MOJEGO a nie najlepszego, jezeli ktos mysli czytajac napewno uzyje tego czego bedzie chcial.
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Sorcerer Użytkownik
Dołączył: 02 Lip 2004 Klan: coldgame
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 12:56 pm Temat postu: |
|
|
Blade napisał: | To wklej dobry, wyraznie napisalem MOJEGO a nie najlepszego, jezeli ktos mysli czytajac napewno uzyje tego czego bedzie chcial.
pozdrawiam |
Wiem ale polowa osob nie czyta i wkleja jak leci skrypty...
http://www.board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=71
TU macie poradnik. Czesc jest zrobiona ;] _________________ Aur0r || DFI NF2 LP || 1x512MB BH-6 2-2-2-5 @ 3.3v || 2500+@242x11 1.750v || GF 4 Ti <mod in progress> |
|
Powrót do góry |
|
|
Chuppa Pierwszak
Dołączył: 17 Cze 2004
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 1:29 pm Temat postu: |
|
|
Moje komendy client:
cl_updaterate "30"
cl_lw "1"
cl_lc "1"
cl_dlmax "128"
cl_himodels "0.000000"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_shadows "0"
cl_timeout "305"
cl_weather "0"
cl_cmdbackup "2"
cl_download_ingame "1"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_cmdrate "30"
cl_forwardspeed "400"
cl_backspeed "400"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_corpsestay "600"
_cl_autowepswitch "1"
cl_righthand "1"
cl_minmodels "0"
cl_dynamiccrosshir "0"
cl_corpsestay "1"
Klikamy > Start > Uruchom i wpisujemy: gpedit.msc. Klikamy Konfiguracja Komputera / potem Szablony Administracyjne / następnie Sieć / nastepnie Hormorogram Pakietów QoS / nastepnie Ogranicz rezerwowalna przepustowość / klikamy w to Bierzemy Włączone i Ustawiamy 0 |
|
Powrót do góry |
|
|
Fr!z Użytkownik
Dołączył: 20 Cze 2004 Klan: unita SACRA
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 4:32 pm Temat postu: |
|
|
_KaszpiR_ napisał: | natomiast nizej podaje link do mojego .cfg z 1.6 (ale jedna komenda mozne przestawc bindy na 1.5 )
pod gf2mx (nvidia) |
od iloście fpsów w CSie nie stety odpowiada procesor a nie tak bardzo karta graficzna, karta graficzna głównie renderuje smoke |
|
Powrót do góry |
|
|
77dawa Użytkownik
Dołączył: 12 Cze 2003 Klan: elite-players
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 10:55 pm Temat postu: |
|
|
a ja mam pytanie jaka była komenda że grafika wygladała zupełnie inaczej słaba jak w atari niewiem jak to wytłumaczyc ale wczesniej był nawet taki temat przeklejony jak mozecie to podajcie komende :F _________________ this is only a game. |
|
Powrót do góry |
|
|
Sorcerer Użytkownik
Dołączył: 02 Lip 2004 Klan: coldgame
|
Wysłany: Wto Kwi 05, 2005 11:09 pm Temat postu: |
|
|
szukaj tematu PORADNIK FPS >>> Skrypty |
|
Powrót do góry |
|
|
|