www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Kilkanaście pytań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike: Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimraN
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 14 Sty 2006
Klan: KILLER :D

PostWysłany: Nie Sty 22, 2006 7:44 pm    Temat postu: Kilkanaście pytań Odpowiedz z cytatem

W cs'a 1.6 gram od pół roku, a z wymagań sprzętowych cs source wynika że
mi on pójdzie, ale nie wiem czy warto przeznaczać na ten cel aż 100zł, dlatego chciałbym zadać wam kilkanaście pytań co do tej gry. I proszę żeby nie udzielał mi odpowiedzi ktoś kto nie grał w ogóle w tą gre bo z "chybań" sie raczej nic nie dowiem :).

No to tak:

1. Czy dodali jakieś nowe mapki czy tylko dali stare w nowej szacie graficznej.
2. Czy recoil jest większy czy mniejszy niż 1.6
3. Czy poprawili siłę pozostałych broni np. z five ex seven {piąty z góry pistolet do kupienia w ct w 1.6 } mimo iż droższy od deagla był beznadziejny, gorszy chyba nawet od glocka, raz tylko widziałem jak jakiś "Player" ze statsami 3:17 go kupił.
4. Czy heada jest łatwiej czy trudniej trafić.
5. Czy postacie szybciej biegają niż w 1.6
6. Czy fpsy wpływają na szybkość kurczenia się celownika jak w 1.6
7. Czy jeden strzał z ak w łeb gościa z hełmem go zabija
8. Czy na italy można wchodzić na dachy
9. [Najważniejsze pytanie! 8) 8) ] Czy Kupeczka w kiblu na militi wybucha gdy w nią strzelimy.
10. Czy jest już WC3 mod do cs source
11. Czy to prawda że cs 1.6 wymaga więcej skilla od CSS (Słyszałem że CSS jest bardziej zręcznościowy ale z deczka brakuje do Q3A - czy to też prawda?)
12. Czy fundusze są ograniczone jak w 1.6
13. Czy jest matrix jump.

Thats all ziomy, z góry dziękuję za odpowiedź, napewno się to jeszcze komuś oprócz mnie przyda.

Pozdr.
SimraN (Copyright zapierdykałem od viba mam nadzieje że nie bedzi miał nic przeciwko 8) )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Nie Sty 22, 2006 7:44 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Lunatix
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2004

PostWysłany: Nie Sty 22, 2006 10:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ad.1 Mapki są stare tylko w nowej szacie graficznej... ba kilku mapek jeszcze nie ma podstawowych :P
Ad2. Recoil jest imo taki sam.
Ad.3 Siła broni jest taka sama.
Ad.4 Heada jest łatwiej trafić z full-auto co widać na przykładnie filmu "Cantor funny trailer" :}
Ad.5 Postacie biegają tak samo.
Ad.6 Tak (chyba :P )
Ad.7 Tak
Ad.8 Nie próbowałem :P
Ad.9 Militia dopiero weszła kilka dni temu i jest w kiblu kupa ale nie wybucha :D
Ad.10 Jest, poszukaj w dziale "Polskie serwery Counter-Strike Source"
Ad.11 Nie :P
Ad. 12 Tak
Ad. 13 Nie

p.s. Mogę się mylić w kilku punktach :P
_________________
Sygnaturka na urlopie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Son
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2005

PostWysłany: Nie Sty 22, 2006 10:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. jest nowa mapa de_port i jest duzo niestandardowych mapek ale ogolnie mapki 1.6 + nowa oprawa i niektore troche pozmieniane ogolnie nie sa identyczne

2. mniejszy

3. dalej jest do dupy ;D

4. latwiej "wieksze" banie :D

5. raczej tak samo ale na walku w 1.6 chyba szybciej chodzili

6. lol? imo w 1.6 szybciej sie kurczyl ale tutaj jest mniejszy recoil

7. no jasne ;o

8. nie ale na balkon nad domkiem sie da

9. nie ma kupy ale jest osrany klop ;o a kolo zlewu jest szczoteczka do zebow i 2 prysznice + wanna

10. juz dawno jest

11. zdecydowanie 1.6 bardziej skillowe ;] chociaz css tez

12. tak - 16 000$

13. a nie chodzi Ci czasem o bunny hop'a ? - jesli o to to cos tam jest :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
m0Ntrey_css
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 01 Sie 2005

PostWysłany: Nie Sty 22, 2006 11:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

----- 6. lol? imo w 1.6 szybciej sie kurczyl ale tutaj jest mniejszy recoil -----
Szybciej sie kurczyl poniewaz masz w 1.6 wiecej FPS L0L
[/quote]
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Lunatix
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2004

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 12:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze jest mapka cs_compound :D
_________________
Sygnaturka na urlopie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
terropokemon
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 03 Lut 2005
Klan: NFU

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 2:02 am    Temat postu: Re: Kilkanaście pytań Odpowiedz z cytatem

1. Czy dodali jakieś nowe mapki...

nowe to de_tides, de_port i cs_compound - graficznie slicznie - z grywalnoscia juz gorzej :)

2. Czy recoil jest większy czy mniejszy niż 1.6

podobny, choc czasem losowy :p


3. Czy poprawili siłę pozostałych broni...

zwiekszyli sile shotguna, do absurdalnych momentami wartosci (hedy z dlugiej na d2), tmp i uzi tez przesadnie wala hedy...
za to m4 jest slabe jak gowno - 2 strzaly w glowe zeby zabic :/


4. Czy heada jest łatwiej czy trudniej trafić.

hitboxy nieco wieksze przez co latwiej, ale czasem zlagowane (zalezy od tickrate serwera ) przez co trafic trudniej - czesciej siadaja hedy z dupy

5. Czy postacie szybciej biegają niż w 1.6

chyba tak samo - nie czuje zbytniej roznicy

6. Czy fpsy wpływają na szybkość kurczenia się celownika jak w 1.6

raczej nie :p

7. Czy jeden strzał z ak w łeb gościa z hełmem go zabija

tak, zabija na smierc :D -- generalnie kalach rzadzi

8. Czy na italy można wchodzić na dachy

nie, nie ma tez oryginlnie dostepnych kurczakow, za to sa debilne i wkurzajace rowery

9. [Najważniejsze pytanie! 8) 8) ] Czy Kupeczka w kiblu na militi wybucha gdy w nią strzelimy.

gralem na nowej militii tylko raz przez pare minut - z racji marnego dostepu do kompa - tak ze nie wiem :p

10. Czy jest już WC3 mod do cs source

jest

11. Czy to prawda że cs 1.6 wymaga więcej skilla od CSS...

podobnie - dobry gracz wie gdzie i jak sie ustawic - i nie ma to znaczenia czy to 1.6 czy css... za to css wydaje sie latwiejsze dla nowych graczy, ze wzgledu na okresowo wystepujaca losowosc dupszotow :p

12. Czy fundusze są ograniczone jak w 1.6

jesli chodzi ci o limit kasy - 16000

13. Czy jest matrix jump.

ni ma :p w kazdym razie nic o nim nie wiem :)
_________________
Zrobi tak jak ja, pojdzie wlasna droga... procz cienia nie ma ze mna nikogo...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Son
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2005

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 9:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

m0Ntrey_css napisał:
----- 6. lol? imo w 1.6 szybciej sie kurczyl ale tutaj jest mniejszy recoil -----
Szybciej sie kurczyl poniewaz masz w 1.6 wiecej FPS L0L


fps_max 60 tu i tu.... and? aha mam stale 60 nie spada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lunatix
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2004

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 12:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o matrix-jumpa to nie ma... przynajmniej mi nie wychodzi :P
_________________
Sygnaturka na urlopie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
m0Ntrey_css
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 01 Sie 2005

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 11:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu 50 tu 100... tu sie kurczy 2x szybciej (1.5 i 1.6) sonik zagraj se na kompie gdzie masz w CSS 100FPS i w 1.6 100FPS kurcza sie tak samo szybko :) tak samo na 30/30 50/50 itp... bo przeciez celownik też zwęża sie zgodnie z Framesami
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
SimraN
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 14 Sty 2006
Klan: KILLER :D

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 4:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, wielkie dzięki, wasze odpowiedzi rozjaśniły mi trochę wyobrażenie o CSS, choć nadal czuję pewien niedosyt. W CSS ulepszyli tylko 2 rzeczy: grafa i sound, ci którzy na te rzeczy nie zwracają uwagi nadal będą grać zapewne w cs 1.6. I to mnie właśnie denerwuje że oprócz grafy i troche odgłosów twórcy nie wprowadzili nic nowego i dlatego najprawdopodobnej zostane przy 1.6 chyba że jakoś mnie tu przekonacie. No oprócz grafy i soundu czemu miałbym przejść na CSS?? Podobno CSS wymaga bardzo szybkigo łącza a przez to rate'y, lagi, AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
SimraN
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 14 Sty 2006
Klan: KILLER :D

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 4:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aaa sorka a co to jest dupshot? :lol:
_________________
PODPISU NIE BĘDZIE, ANIĘ DOPADŁA GRYBA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mx518
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 24 Kwi 2005

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 8:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
"Ok, wielkie dzięki, wasze odpowiedzi rozjaśniły mi trochę wyobrażenie o CSS, choć nadal czuję pewien niedosyt. W CSS ulepszyli tylko 2 rzeczy: grafa i sound, ci którzy na te rzeczy nie zwracają uwagi nadal będą grać zapewne w cs 1.6. I to mnie właśnie denerwuje że oprócz grafy i troche odgłosów twórcy nie wprowadzili nic nowego i dlatego najprawdopodobnej zostane przy 1.6 chyba że jakoś mnie tu przekonacie. No oprócz grafy i soundu czemu miałbym przejść na CSS?? Podobno CSS wymaga bardzo szybkigo łącza a przez to rate'y, lagi, AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! "

W css jest inny netcode przez co osoby majace lagi czy slabe lacze maja czasem wieksze szanse od tych z lepszym laczem W dodatku osoby ze slabymi laczami obnizaja trickrate na serwerze W recoilu jest tak na przyklad w ak ze pierwsze 4 naboje leca centralnie w srodek a w 1.6 juz 3eci naboj wyzej (chyba ze to wina mojego kabla) Z ak jest chyba mocniejszy recoil niz w 1.6 a z m4 mniejszy ale tylko troszke
Predkosc w biegu jest taka sama, natomiast na walku idzie sie wolnliej :/ Wydaje mi sie ze w CSS liczy sie bardziej timeing, ogranie, gra na sluch i taktyki (flashe sa duzo mocniejsze i ogluszaja, smoke na kazdym kopmie dziala tak samo a nie przezroczyste jak na radeonach w 1.6) bo kille leca tam duzo szybciej przez to ze hitboxy sa wieksze Jesli natomiast rozumiesz skill jako aimowanie to w kazdej grze sie tak samo rusza myszka wiec tu nie ma roznicy, zawsze lepszy bedzie celniejszy i szybszy ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ŁaweQ
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 12 Kwi 2005

PostWysłany: Czw Sty 26, 2006 10:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

SimraN napisał:
aaa sorka a co to jest dupshot? :lol:

head z dupy - head wtrafiony calkowicie przypadkowo

SimraN napisał:
Ok, wielkie dzięki, wasze odpowiedzi rozjaśniły mi trochę wyobrażenie o CSS, choć nadal czuję pewien niedosyt. W CSS ulepszyli tylko 2 rzeczy: grafa i sound, ci którzy na te rzeczy nie zwracają uwagi nadal będą grać zapewne w cs 1.6. I to mnie właśnie denerwuje że oprócz grafy i troche odgłosów twórcy nie wprowadzili nic nowego i dlatego najprawdopodobnej zostane przy 1.6 chyba że jakoś mnie tu przekonacie. No oprócz grafy i soundu czemu miałbym przejść na CSS?? Podobno CSS wymaga bardzo szybkigo łącza a przez to rate'y, lagi, AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) .


Dla mnie (po wylaczeniu CS:S i wlaczeniu np 1.6,cz,1.5) stare wersje wydaja sie "toporne" - w source (choc mam zauwazalnie mniej fps) wszystko jest jakies naturalniejsze, hmm.. nie wiem jak to opisac:) np AWP w 1.6 jest jakies toporne (dziwnie sie wyciaga, etc) a w source wszystko wyglada jakos plynniej i przyjemniej :)
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
zIMeR
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 07 Lis 2004
Klan: dB

PostWysłany: Wto Sty 31, 2006 11:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Sa nowe , ale są też również stare w nowej oprawie graficznej wiadomo engine hl2!
2.mniejszy i zdecydowanie lepszy
3. zalezy kto jaka bronia umie strzelac, ale mozna powiedzieć ze moc broni jest zrobiona idealnie
4. glupie pytanie, jak umiesz grać to wiadomo ze latwo jest ci trafić heada
5. nie, ta gra nie jest gra dynamiczna
6. nie
7. jak dobrze trafisz
8. nie gram map cs_
9. nie wiem nie gram map cs_
10. nie wiem
11. to sa 2 rózne gry i do kazdej z niej jest potrzebny skill
12. 16k
13. nie wiem
_________________
Deadly Bullets! FOREVER!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
m0Ntrey_css
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 01 Sie 2005

PostWysłany: Sro Lut 01, 2006 12:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ad 6. Tak
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike: Source Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury