Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kngcs Użytkownik
Dołączył: 04 Lut 2004 Klan: xDivision
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2005 1:48 pm Temat postu: [POMOC] przezroczyste tlo w avi [3dmax] |
|
|
Siema chciałem was prosic o pomoc. Chce zrobic animacje w pliku avi, na ktorej mam wymodelowanego ludka z gry ktory sie rusza ale chcialem te animacje po zrenderowaniu nalozyc na inny avik czyli musze jakos zrobic przezroczyste tło i niewiem jak prosze o pomoc!!
TUTAJ MACIE AVIKA ALE Z CZARNYM TŁEM NA DEZERCIE I NA POSTACI..
http://www.xdivision.leet.pl/download.php?id=004 _________________ Przepraszam, że używam Windowsa ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2005 1:48 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtasiak Użytkownik
Dołączył: 08 Kwi 2004 Klan: Krakow
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2005 2:39 pm Temat postu: |
|
|
Rowniez jestem ciekawy jak to zrobic _________________ Informations About Me On My SK-Gaming Profil |
|
Powrót do góry |
|
|
hype Użytkownik
Dołączył: 18 Maj 2004
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2005 3:55 pm Temat postu: |
|
|
offtopic; jak macie moglibyscie zamiescic linka do 3dstudiomax thx z gory. |
|
Powrót do góry |
|
|
POLISHBASE | Jasiu Użytkownik
Dołączył: 11 Sie 2004 Klan: Gamers UNITed
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2005 4:02 pm Temat postu: |
|
|
ja mam pytanie moze ktos wie jka wstawic do filmu kule ?? jest juz wymodelowana tylko nie wiem jka ja wstawic jak ktos wie to prosze na gg 3816487 _________________ Kiedy mówisz do boga modlisz sie,kiedy bóg mówi do ciebie to znaczy ze masz schizofremie |
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlov Mieszkaniec boarda
Dołączył: 27 Cze 2004 Klan: zdecydowanie halinka
|
Wysłany: Pią Kwi 22, 2005 5:18 pm Temat postu: |
|
|
normlanie bierzesz na HLTV i jak gosciu wystrzeli kule to zacznij robic film a pozniej nakladasz na te bmp kule _________________ ide z borda nikt mnie nie lubi pa |
|
Powrót do góry |
|
|
jagi Pierwszak
Dołączył: 28 Cze 2003
|
Wysłany: Pon Kwi 25, 2005 5:55 pm Temat postu: |
|
|
Co do nakladania animacji wyrenderowanej w 3dsmax na inny filmik, sa dwa wyjscia:
1. W Material Editor wrzucasz jako nowy material avika i ustawiasz w Envirnment go na tlo + jesli chcesz miec podglad w ustawieniach Background Image... Jak to wykonasz to podczas renderingu automatycznie ludek bedzie renderowany na aviku jedynie trzeba odpowiednio dopasowac obie animacje.
2. Renderujesz ludka w 2 wersjach, raz normalnie a drugi raz jako maske czyli, renderujesz tylko kanal alpha (w ustawieniach renderingu). Kanal alpha jest to czarno bialy obraz w ktorym kolor bialy oznacza obraz calkowicie nieprzezroczysty a a czarny calkowicie przezroczysty. Jak to zrobic to w jakims programie do obrobki filmow np. AE lub AP ustawiasz kanal alfa pierwszej wyrenderowanej animacji.
Oczywiscie pierwsza wersja jest najlatwiejsza ale jak uwazasz. Co do wstawiania kul do filmu, to jedyne wyjscie jest uzycie opcji Track Movie (czy jakos tak to sie zwalo - w 3dsmax) Wskazuje pare charakterystycznych punktow w animacji i podajesz odleglosci miedzy tymi punktami w dowolnych jednostkachm byle wszystkie byly zgodne, nastepnie max wylicza wspolrzedne kamery i wtedy dowolnie mozesz animowac sobie latajace kulki w scenie... pozdro... |
|
Powrót do góry |
|
|
|