Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Garekson Pierwszak
Dołączył: 08 Sty 2006 Klan: NeedClan
|
Wysłany: Sob Mar 18, 2006 6:12 pm Temat postu: Potrzebne dobre cfg pomocy !!! |
|
|
Siema
Mój PC
Intel Celeron D 2.66 @ 3.0 GHz
Nvidia GeForce 6600GT 500/1000mhz 128/128
2 x 512 GooDram 400
zasialcz 350 W
Dysk 120 Segeta ~ 7200
Mam taki problem ,że na ffa mam około 30-70 fps z mojim cfg potrzebny mi cfg który jest jak najbardziej wydajny czyli wszystko jest jak najgorszej jakości.
Wiem ,że celeron nienadaje sie do css.
GG.2102170
thx cu. _________________ +b |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Sob Mar 18, 2006 6:12 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Garekson Pierwszak
Dołączył: 08 Sty 2006 Klan: NeedClan
|
Wysłany: Sob Mar 18, 2006 8:12 pm Temat postu: |
|
|
heh nik niepisze :/ _________________ +b |
|
Powrót do góry |
|
|
Zielarz Użytkownik
Dołączył: 19 Maj 2004
|
Wysłany: Nie Mar 19, 2006 12:46 pm Temat postu: |
|
|
Poczekaj troszku ktos z podobnym sprzetem pewnie swoj zapoda na forum.Moj raczej ci sie nie przyda bo ja DX 8 gram niestety:( |
|
Powrót do góry |
|
|
Teenkiller Użytkownik
Dołączył: 29 Sty 2006 Klan: [Dream Team]
|
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 11:43 am Temat postu: |
|
|
Tak jak napisał wiqi to jest dobre cfg obniża najwięcej opcji uważaj bo ,,psuje śmierć ale jak co to zmień komendy violence_ na 1
Kod: | cl_show_splashes 0
cl_showfps 2
net_graph 3
cl_ejectbrass "0"
cl_show_bloodspray "0"
cl_show_splashes "0"
cl_scalecrosshair "1"
cl_radartype "1"
mp_decals "200"
mat_antialias "0"
mat_bufferprimitives "1"
mat_bumpbasis "0
mat_bumpmap "0"
mat_compressedtextures "0"
mat_dxlevel "70"
mat_fastnobump "1"
mat_fastspecular "0"
mat_filterlightmaps "1"
mat_forceaniso "0"
mat_forcedynamic "0"
mat_loadtextures "1"
mat_mipmaptextures "1"
mat_picmip "1"
mat_reducefillrate "1"
mat_showwatertextures "0"
mat_specular "0"
mat_trilinear "0"
mat_vsync "0"
muzzleflash_light "0"
r_3dsky "0"
r_ambientlightingonly "1"
r_modellodscale ".4"
r_shadows "0"
r_drawlights "0"
r_DispUseStaticMeshes "0"
r_shadows "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_eyes "0"
r_mmx "1"
r_sse "1"
r_sse2 "1"
r_teeth 0
r_drawrain "0"
r_decals "200"
r_dynamic "0"
r_shadows "0"
r_shadowmaxrendered "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_rootlod "7"
r_renderoverlayfragment "0"
r_maxmodeldecal "1"
r_lod "3"
r_drawdecals "0"
rope_smooth "0"
r_worldlights "2"
r_updaterefracttexture "0"
r_RainSplashPercentage "0"
r_RainSimulate "0"
rope_wind_dist "0"
violence_hgibs "0"
mat_forcemanagedtextureintohardware 1
mat_forcemanagedtextureintohardware 0
budget_show_history 0
cl_ejectbrass 0
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
cl_radartype 1
cl_ragdoll_physics_enable 1
cl_show_bloodspray 1
cl_show_splashes 1
fog_enable 0
fog_enable_water_fog 0
fps_max 129
mat_bloom 0
mat_bumpmap 0
mat_clipz 0
mat_fastnobump 1
mat_fastspecular 1
mat_mipmaptextures 1
mat_picmip 2
mat_specular 0
mat_trilinear 0
mp_decals 50
muzzleflash_light 0
r_avglight 0
r_decal_cullsize 1
r_decals 50
r_dispfullradius "2"
r_drawdetailprops 0
r_drawropes 0
r_dynamic 0
r_eyeglintlodpixels 0
r_eyegloss 0
r_eyemove 0
r_eyes 0
r_eyeshift_x 0
r_eyeshift_y 0
r_eyeshift_z 0
r_eyesize 0
r_lightaverage "0"
r_lightinterp "0"
r_lod 5
r_mmx 1
r_propsmaxdist 100
r_rainalpha 0
r_rainalphapow 0
r_raindensity 0
r_rainlength 0
r_RainProfile 0
r_rainradius 0
r_RainRadius 0
r_RainSideVel 0
r_RainSimulate 0
r_rainspeed 0
r_rainwidth 0
r_RainSplashPercentage 0
r_renderoverlayfragment "0"
r_rootlod "2"
r_shadowmaxrendered "-1"
r_shadowrendertotexture "0"
r_worldlightmin "1"
r_worldlights "1"
violence_agibs "0"
violence_hgibs "0"
violence_hblood "0"
violence_ablood "0"
cl_show_bloodspray "0" |
_________________ +b |
|
Powrót do góry |
|
|
Garekson Pierwszak
Dołączył: 08 Sty 2006 Klan: NeedClan
|
Wysłany: Sro Mar 22, 2006 8:16 am Temat postu: |
|
|
thx _________________ +b |
|
Powrót do góry |
|
|
bartek153 Użytkownik
Dołączył: 09 Lut 2006
|
Wysłany: Sro Mar 22, 2006 2:04 pm Temat postu: |
|
|
a sprobuj tego xD
Kod: | cl_phys_props_enable 0
cl_ragdoll_physics_enable 0
cl_show_splashes 0
cl_smooth 0
cl_c4dynamiclight 0
cl_forcepreload 1
cl_ragdoll_collide 0
muzzleflash_light 0
fog_enable 0
fog_enable_water_fog 0
mat_bloom 0
mat_bumpmap 0
mat_clipz 1
mat_fastnobump 1
mat_filterlightmaps 0
mat_filtertextures 0
mat_mipmaptextures 0
mat_specular 0
mat_trilinear 0
mat_antialias 0
mat_vsync 0
r_drawrain 0
r_drawropes 0
r_drawmodeldecals 0
r_rainsimulate 0
r_shadows 0
r_waterdrawreflection 0
r_waterdrawrefraction 0
r_dispenablelod 0
r_fastzreject 0
cl_dynamiccrosshair 1
cl_interpolate 0
cl_interp 0
cl_showfps 0
con_enable 0
mat_show_texture_memory_usage 0
gameui_hide 1
cl_phys_props_max 1000
mp_decals 50
r_decals 100
r_dispradius 50
r_dispfullradius 50
r_propsmaxdist 500
r_rainradius 0
r_rainsplashpercentage 0
cl_updaterate 20
cl_cmdrate 30
rate 25000
fps_max 300
fov 75
cl_crosshaircolor 2
cl_crosshairscale 0 |
m itam osobiscie przybylo na tym cfg 30 fps |
|
Powrót do góry |
|
|
Teenkiller Użytkownik
Dołączył: 29 Sty 2006 Klan: [Dream Team]
|
Wysłany: Sro Mar 22, 2006 5:56 pm Temat postu: |
|
|
to też dużo od sprzętu zależy _________________ +b |
|
Powrót do góry |
|
|
|