www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Wyjasnienie komend

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ]
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rolnikov!
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2006

PostWysłany: Nie Lis 12, 2006 8:41 pm    Temat postu: Wyjasnienie komend Odpowiedz z cytatem

Jest gdzies moze wyjasnienie wszystkich komend pliku koniguracji serwera? chodzi mi o to:


mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "1"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "0"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "8"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "1"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "3"
mp_logecho "0"
mp_logfile "1"
mp_logmessages "1"
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0"
mp_roundtime "2"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "0"
mp_tkpunish "0"
mp_winlimit "0"

allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log on
pausable "1"

sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload "1"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "25000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "100"
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_timeout "65"
sv_voiceenable "0"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"


MOGLBY KTOS WYTLUMACZYC POSZCZEGOLNE OPCJE.

mysle ze przyda to sie wielu nowym adminom ;]
_________________
"tak sie zdobywa uznanie..." :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Nie Lis 12, 2006 8:41 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Miki222
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 10 Lip 2006

PostWysłany: Nie Lis 12, 2006 9:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Milego Czytania
+attack pierwszy tryb broni (strzał)
+attack2 drugi tryb broni (zoom, załołenie tłumika itp.)
+back poruszanie do tyłu
+duck kucanie
+forward poruszanie do przodu
+jump skakanie
+left obracanie w lewo
+mlook umozliwia rozglądanie się za pomocą myszki
+moveleft poruszanie w lewo
+moveright poruszanie w prawo
+reload przeładowanie trzymanej broni
+right obracanie w prawo
+showscores pokazuje wyniki graczy i pingi
+speed chodzenie (niesłyszalne kroki)
+use użycie (np. przycisk, drzwi, zakładnik )
alias ";" umożliwia przypisanie kilku komend jednemu klawiszowi
adjust_crosshair zmienia kolor celownika
bgmvolume wlacza(1) / wylacza(0) muzykę CD-Audio
bind przypisuje (może być też alias)
buy otwiera menu kupowania
buyammo1 kupuje 1 magazynek do broni głównej (karabiny, snajpy, shotguny itp.)
buyammo2 kupuje 1 magazynek do broni drugiej (pistolety)
buyequip otwiera menu kupowania ekwipunku
chooseteam wyświetla menu umożliwiające zmianę drużyny
con_color R G B ustawia kolor napisów w konsoli i grze (czerwony-zielony-niebieski)
cl_allowdownload 0 włącza(1) / wyłącza(0) ściąganie map, modeli i decalsów podczas łączenia z serwerem
cl_allowupload 0 włącza(1) / wyłącza(0) uploadowanie map, modeli i decalsów podczas łączenia z serwerem
cl_anglespeedkey 0.670 ustawia szybkość, z jaką klawisze kierunkowe zmieniają kąt widzenia
cl_bob 0.01 ustawia ilość wyświetlanych "drgań" (nie wiem jak to nazwać ) podczas biegu gracza
cl_bobup 0.5 ustawia częstotliwość "drgań" podczas biegu gracza
cl_bobcycle 0.8 ustawia ilosc wyświetlanych "drgań" podczas biegu gracza
cl_backspeed 400 ustawia wsteczną prędkość gracza
cl_corpsestay ustawia czas w sekundach, po ktorym ciala niezywych graczy znikaja
cl_download_ingame 0 włącza(1) / wyłącza(0) ściąganie modeli i decalsów podczas gry
cl_forwardspeed 400 ustawia prędkość gracza
cl_himodels włącza(1) / wyłącza(0) modele graczy wyższej jakości
cl_messages pokazuje wiadomości serwera
cl_minmodels powoduje wyświetlanie minimalnej liczby modeli (leet.mdl dla T, GIGN.mdl i VIP.mdl dla CT)
cl_observercrosshair włącza(1) / wyłącza(0) celownik w trybie obserwatora
cl_showfps włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie informacji o klatkach na sekundę (fps)
cl_skyname ustawia wzór nieba (np.: cl_skyname desert)
cl_movespeedkey 0.3 ustawia szybkość poruszania przy użyciu klawiatury
cl_pitchdown ustawia maksymalny kąt patrzenia w dół
cl_pitchup ustawia maksymalny kąt patrzenia w górę
cl_righthand włącza(1) / wyłącza(0) widok broni w prawej ręce
cl_timeout 305 ustawia czas nieaktywności, po ktorym klient traci połączenie (przy łaczeniu do serwera)
_cl_autowepswitch włącza(1) / wyłącza(0) automatyczną zmianę na lepszą broń po jej podniesieniu
disconnect rozłącza z serwerem
drop upuszcza trzymaną broń
gl_dither 1 włącza(1) / wyłącza(0) "dygotanie" (?)
gl_flipmatrix 0 włącza(1) / wyłącza(0) specjalną poprawkę celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGL
gl_keeptjunctions 0 włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie zalamań między teksturami
gl_max_size 256 ustawia maksymalny rozmiar tekstur
gl_monolights 0 włącza(1) / wyłącza(0) jednolite źródło światła bez cieni (działa tylko z OpenGL)
gl_overbright 0 włącza(1) / wyłącza(0) tryb maksymalnej jasności
gl_picmip 0 ustawia jakość renderowania
cl_playermip 0 ustawia jakość renderowania modeli graczy
gl_polyoffset 4 ustawia wyrównywanie wielokatow
gl_smoothmodels 0 włącza(1) / wyłącza(0) wygładzanie modeli
gl_spriteblend 0 włącza(1) / wyłącza(0) mieszanie (łączenie) sprite'ów
gl_texturemode ustawia tryb renderowania (w porządku od najgorszego do najlepszego)
gl_nearest_mipmap_nearest; gl_linear_mipmap_nearest; gl_nearest_mipmap_linear; gl_linear_mipmap_linear
hisound 1 włącza(1) / wyłącza(0) dźwięk wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz)
hud_deathnotice_time 6 ustawia jak długo wiadomość o śmierci widoczna będzie na ekranie
hud_fastswitch 0 włącza(1) / wyłącza(0) szybkie przełączanie broni
hud_saytext_time 5 ustawia jak długo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne będą na ekranie
max_shells ustawia maksymalną liczbę łusek naboi wyświetlanych w jednym momencie
max_smokepuffs ustawia maksymalną liczbę dymków wyświetlanych w jednym momencie
menuselect wybiera daną rzecz z menu
messagemode wyświetla wszystkim graczom na serwerze
messagemode2 wyświetla jedynie graczom z twojej drużyny
motd wyświetla "Wiadomość Dnia" (motd.txt serwera)
mp_autoteambalance włącza(1) / wyłącza(0) automatyczne wyrównywanie graczy w drużynie
mp_buytime ustawia czas w minutach, w czasie którego gracze mogą kupować
mp_c4timer ustawia czas w sekundach, po którym bomba wybucha
mp_footsteps włącza(1) / wyłącza(0) dźwięki kroków graczy
mp_friendlyfire włącza(1) / wyłącza(0) odnoszenie obrazen od strzałów partnera z drużyny
mp_hostagepenalty ustawia liczbę zakładników, których można zabić, zanim gracz zostanie wykopany
mp_limitteams ustawia dopuszczalną różnicę liczby graczy między drużynami
mp_logmessages umożliwia zapisywanie wiadomości z chatu do osobnego pliku
mp_maxrounds ustawia liczbę rund między zmianą map
mp_roundtime ustawia czas rundy w minutach
mp_startmoney ustawia liczbę pieniędzy dostepną na początku gry
mp_timelimit ustawia czas w minutach między zmianą map
mp_tkpunish włącza(1) / wyłącza(0) karanie teamkillerow na początku następnej rundy (śmierć )
mp_winlimit ustawia liczbę zwycięstw, po których nastąpi zmianą mapy
net_graph włącza / ustawia graficzną forme informacji o połączeniu z serwerem
net_graphpos ustawia miejsce wyświetlania net_graph
net_graphwidth ustawia odległość wyświetlania net_graph od prawego marginesu ekranu
net_scale ustawia skalę wyswietania net_graph 2
impulse 100 włącza / wyłącza latarkę
impulse 201 spray'uje logo gracza
invnext wybiera nastepną dostepną broń
invprev wybiera poprzednią dostepną broń
kick wykopuje z serwera
kill powoduje samobójstwo gracza
maxplayers ustawia maksymalną liczbę graczy mogących grać na serwerze
map zmienia mapę na serwerze i rozłącza połączonych graczy
pausable 0 wlacza(1) / wyłącza(0) możliwość zatrzymania gry przez klienta
pause zatrzymuje grę
ping wyświetla pingi wszy
stkich graczy playdemo rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie; 1 - normalna)
quit wychodzi z gry bez potwierdzania
r_drawviewmodel włącza(1) / wyłącza(0) widok modelu broni
r_dynamic włącza(1) / wyłącza(0) dynamiczne oświetlenie
r_fullbright włącza(1) / wyłącza(0) maksymalną jasność (tylko dla gier lokalnych - LAN)
r_mirroralpha włącza(1) / wyłącza(0) refleksyjne (odbijające, odblaskowe) tekstury
rate 5000 ustawia częstoliwość wymiany danych gracza z serwerem
radio1 otwiera menu komend radiowych - radio1
radio2 otwiera menu komend radiowych - radio2
radio3 otwiera menu komend radiowych - radio3
rcon_password ustawia rcon
rcon wywołuje na serwerze (wcześniej należy podać rcon_password)
reconnect ponownie łączy z aktualnym serwerem
record ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.dem
reload przeładowuje aktualną mapę
restart restartuje serwer i czyści listę graczy
retry próbuje połączyc się z serwerem do 4 razy
scr_conspeed ustawia szybkość wysuwania się konsoli
setinfo dm włącza(1) / wyłącza(0) info o mapie
setinfo _vgui_menus włącza(1) / wyłącza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami )
setinfo lefthand włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie broni w lewej ręce
setinfo _ah włącza(1) / wyłącza(0) auto helpa
shutdownserver kończy działanie serwera
sizedown zmniejsza rozmiar ekranu
sizeup powiększa rozmiar ekranu
slot1 wybiera 1 broń (karabiny, snajpy, shotguny itp.)
slot2 wybiera 2 broń (pistolety)
slot3 wybiera 3 broń (nóż)
slot4 wybiera 4 broń (granaty)
slot5 wybiera 5 broń (bomba)
slot6 wybiera 6 broń
slot7 wybiera 7 broń (trzeba to wszystko zbindowac, aby miec mozliwosc poruszania sie po menu)
slot8 wybiera 8 broń
slot9 wybiera 9 broń
slot10 wybiera 10 broń

snapshot zapisuje screenshot'a (zrzut ekranu)
stop zatrzymuje nagrywanie dema
stopdemo zatrzymuje odgrywanie dema
sv_gravity ustawia poziom grawitacji
sv_friction ustawia tarcie podłoża
sv_maxrate ustawia maksymalną częstotliwość wymiany danych z klientem na serwerze
sv_skyname ustawia teksturę nieba
sensitivity ustawia czułość myszki
timeleft pokazuje czas pozostały do zmiany mapy
toggleconsole włącza / wyłącza ekran konsoli
unbind usuwa przypisanie
unbindall usuwa wszystkie przypisania klawiszy
version wyświetla wersję build'a i datę jego instalacji
weapon_ak47 wybiera bron AK-47 (jeśli ją posiadasz)
weapon_aug wybiera bron Steyr Aug (jeśli ją posiadasz)
weapon_awp wybiera bron Arctic Warfare/Magnum (jeśli ją posiadasz)
weapon_g3sg1 wybiera bron G3SG1 (jeśli ją posiadasz)
weapon_m249 wybiera bron M249 para (jeśli ją posiadasz)
weapon_m4a1 wybiera bron Colt M4A1 (jeśli ją posiadasz)
weapon_m3 wybiera bron Bennelli M3 (jeśli ją posiadasz)
weapon_mac10 wybiera bron Ingram MAC-10 (jeśli ją posiadasz)
weapon_mp5navy wybiera bron MP5 Navy (jeśli ją posiadasz)
weapon_p90 wybiera bron Fabrique Nationale P90 (jeśli ją posiadasz)
weapon_scout wybiera bron Steyr Scout (jeśli ją posiadasz)
weapon_sg552 wybiera bron Sig SG552 Commando (jeśli ją posiadasz)
weapon_sg550 wybiera bron Sig SG550 Commando (jeśli ją posiadasz)
weapon_ump45 wybiera bron H&H UMP .45 (jeśli ją posiadasz)
weapon_tmp wybiera bron Steyr Tactical Machine Pistol (jeśli ją posiadasz)
weapon_xm1014 wybiera bron Bennelli XM1014 (jeśli ją posiadasz)
weapon_deagle wybiera bron Desert Eagle (jeśli ją posiadasz)
weapon_usp wybiera bron H&K USP Tactical .45 (jeśli ją posiadasz)
weapon_glock18 wybiera bron Glock18 (jeśli ją posiadasz)
weapon_p228 wybiera bron SIG P228 (jeśli ją posiadasz)
weapon_elite wybiera bron Dual Berettas (jeśli ją posiadasz)
weapon_fiveseven wybiera bron Fabrique Nationale 5-7 (jeśli ją posiadasz)
weapon_knife wybiera nóż
weapon_hegrenade wybiera Granvat Wybuchowy HE (jeśli go posiadasz)
weapon_flashbang wybiera Granat Oslepiajacy FB (jeśli go posiadasz)
weapon_smokegrenade wybiera Granat Dymny SG (jeśli go posiadasz)
weapon_c4 wybiera bombe (jesli ją posiadasz)
zoom_sensitivity_ratio ustawia czułość myszki podczas używania zoom'a
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Rolnikov!
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2006

PostWysłany: Nie Lis 12, 2006 9:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

fajne ale to jest do pliku cfg gracza. a mi potrzebne do ustawien serwera :)
_________________
"tak sie zdobywa uznanie..." :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Froncek
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 20 Lip 2006
Klan: nie dotyczy/nie pracuje

PostWysłany: Nie Lis 12, 2006 9:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rolnikov! napisał:
fajne ale to jest do pliku cfg gracza. a mi potrzebne do ustawien serwera :)

Jestes pewien? To moze najpierw przeczytaj...
_________________
Counter-Strike.PL - największy polski serwis poświęcony CS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Skype
Rzeznik
Moderator
Moderator


Dołączył: 30 Sty 2005

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 3:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kod:
// server.cfg PL
// by _KaszpiR_ http://nvt.prv.pl
// ver 0.6 2005-08-18


// odpal hlds z parametrem +servercfgfile server.cfg
// na przyklad ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +servercfgfile server.cfg

// config ma parametry przygotowanie na serwer ffa


// konfiguracja podstawowa
sv_lan 1 //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie na lan
maxplayers 22 //maksymalna ilosc graczy, pamietaj ze systemy rezerwacji slotow na serwerze zabieraa przewaznie 2 sloty
sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard)
                        // ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny)
                        // ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze


exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

hostname "Szambo" // nazwa serwera widziana poprzez przegladarki serwerow (np w favourities)
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (np aby przywrocic stare ustawienia )
mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki
motdfile "motd.html" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja :)
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie

sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_region 3 // poniewaz jestesmy w europie ustawiamy 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// wydajnosc
fps_max 200 // ile fps serwer powinien miec srednio, najlepiej aby byla okolo 100, ale nie wieksza od 200
            // inaczej serwer zzera za duzo procesora
host_framerate 0 // cholera wie co to jest
sys_ticrate 200 // warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200, niektore mecze wymagaja 1000 ale firmy hostingowe moga forsowac te wartosc na nizsze
                // 10 000 jest wartoscia ekstremalna, jedynie na lany dla wymiataczy
                // przewaznie zzera tylko niepotrzbnie procesor
       
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// net
sv_maxrate 20000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
                // ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer
                // na lan 20000
                // na serwer internetowy - zalzy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie mzniejszaj o 500

sv_maxupdaterate 100 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
                    //jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 0 ,
            // ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
            // zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera,
                //ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu

//rcon_password "zupa" // haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera
                     // jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal
                     // np +rcon_password "zupa"

sv_rcon_banpenalty 1  // wlacza kary za probe uzycia zlego rcon'a (banuje na ip)
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow,0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 2 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (na poczatek i koniec meczu)


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
                // rekomendowana wartosc do 2 mega
                // ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
                // a serwer bedzie sie wolniej ladowal
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl "http://szambo/hlds/dlurl/" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow  - katalog addons, server.cfg itp)
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie siez miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych


// koniec

_________________
:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Rolnikov!
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2006

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 3:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokladnie o to mi chodzilo. dzieki.
moze doklejcie ?
_________________
"tak sie zdobywa uznanie..." :D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
meru
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 15 Paź 2006

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 4:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o wlasnie ja mam pytanie. bo widzialem ostatnio taka stronke do konfiguracji server.cfg ma ktos moze link do tego ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Froncek
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 20 Lip 2006
Klan: nie dotyczy/nie pracuje

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 4:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://server.counter-strike.net/configs.htm
_________________
Counter-Strike.PL - największy polski serwis poświęcony CS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Skype
_KaszpiR_
Administrator
Administrator


Dołączył: 23 Maj 2002
Klan: Nova Team (nieaktywny), ale i tak nie gram w cs...

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 11:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rzeznik linkuj do www , szkoda miejsca na forum :D
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Konfiguracja serwerów HL1 [CS 1.6 CS:CZ] Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury