Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rolnikov! Użytkownik
Dołączył: 05 Lut 2006
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 8:41 pm Temat postu: Wyjasnienie komend |
|
|
Jest gdzies moze wyjasnienie wszystkich komend pliku koniguracji serwera? chodzi mi o to:
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "1"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "0"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "8"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "1"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "3"
mp_logecho "0"
mp_logfile "1"
mp_logmessages "1"
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0"
mp_roundtime "2"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "0"
mp_tkpunish "0"
mp_winlimit "0"
allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log on
pausable "1"
sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload "1"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "25000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "100"
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_timeout "65"
sv_voiceenable "0"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"
MOGLBY KTOS WYTLUMACZYC POSZCZEGOLNE OPCJE.
mysle ze przyda to sie wielu nowym adminom ;] _________________ "tak sie zdobywa uznanie..."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 8:41 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miki222 Użytkownik
Dołączył: 10 Lip 2006
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 9:27 pm Temat postu: |
|
|
Milego Czytania
+attack pierwszy tryb broni (strzał)
+attack2 drugi tryb broni (zoom, załołenie tłumika itp.)
+back poruszanie do tyłu
+duck kucanie
+forward poruszanie do przodu
+jump skakanie
+left obracanie w lewo
+mlook umozliwia rozglądanie się za pomocą myszki
+moveleft poruszanie w lewo
+moveright poruszanie w prawo
+reload przeładowanie trzymanej broni
+right obracanie w prawo
+showscores pokazuje wyniki graczy i pingi
+speed chodzenie (niesłyszalne kroki)
+use użycie (np. przycisk, drzwi, zakładnik )
alias ";" umożliwia przypisanie kilku komend jednemu klawiszowi
adjust_crosshair zmienia kolor celownika
bgmvolume wlacza(1) / wylacza(0) muzykę CD-Audio
bind przypisuje (może być też alias)
buy otwiera menu kupowania
buyammo1 kupuje 1 magazynek do broni głównej (karabiny, snajpy, shotguny itp.)
buyammo2 kupuje 1 magazynek do broni drugiej (pistolety)
buyequip otwiera menu kupowania ekwipunku
chooseteam wyświetla menu umożliwiające zmianę drużyny
con_color R G B ustawia kolor napisów w konsoli i grze (czerwony-zielony-niebieski)
cl_allowdownload 0 włącza(1) / wyłącza(0) ściąganie map, modeli i decalsów podczas łączenia z serwerem
cl_allowupload 0 włącza(1) / wyłącza(0) uploadowanie map, modeli i decalsów podczas łączenia z serwerem
cl_anglespeedkey 0.670 ustawia szybkość, z jaką klawisze kierunkowe zmieniają kąt widzenia
cl_bob 0.01 ustawia ilość wyświetlanych "drgań" (nie wiem jak to nazwać ) podczas biegu gracza
cl_bobup 0.5 ustawia częstotliwość "drgań" podczas biegu gracza
cl_bobcycle 0.8 ustawia ilosc wyświetlanych "drgań" podczas biegu gracza
cl_backspeed 400 ustawia wsteczną prędkość gracza
cl_corpsestay ustawia czas w sekundach, po ktorym ciala niezywych graczy znikaja
cl_download_ingame 0 włącza(1) / wyłącza(0) ściąganie modeli i decalsów podczas gry
cl_forwardspeed 400 ustawia prędkość gracza
cl_himodels włącza(1) / wyłącza(0) modele graczy wyższej jakości
cl_messages pokazuje wiadomości serwera
cl_minmodels powoduje wyświetlanie minimalnej liczby modeli (leet.mdl dla T, GIGN.mdl i VIP.mdl dla CT)
cl_observercrosshair włącza(1) / wyłącza(0) celownik w trybie obserwatora
cl_showfps włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie informacji o klatkach na sekundę (fps)
cl_skyname ustawia wzór nieba (np.: cl_skyname desert)
cl_movespeedkey 0.3 ustawia szybkość poruszania przy użyciu klawiatury
cl_pitchdown ustawia maksymalny kąt patrzenia w dół
cl_pitchup ustawia maksymalny kąt patrzenia w górę
cl_righthand włącza(1) / wyłącza(0) widok broni w prawej ręce
cl_timeout 305 ustawia czas nieaktywności, po ktorym klient traci połączenie (przy łaczeniu do serwera)
_cl_autowepswitch włącza(1) / wyłącza(0) automatyczną zmianę na lepszą broń po jej podniesieniu
disconnect rozłącza z serwerem
drop upuszcza trzymaną broń
gl_dither 1 włącza(1) / wyłącza(0) "dygotanie" (?)
gl_flipmatrix 0 włącza(1) / wyłącza(0) specjalną poprawkę celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGL
gl_keeptjunctions 0 włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie zalamań między teksturami
gl_max_size 256 ustawia maksymalny rozmiar tekstur
gl_monolights 0 włącza(1) / wyłącza(0) jednolite źródło światła bez cieni (działa tylko z OpenGL)
gl_overbright 0 włącza(1) / wyłącza(0) tryb maksymalnej jasności
gl_picmip 0 ustawia jakość renderowania
cl_playermip 0 ustawia jakość renderowania modeli graczy
gl_polyoffset 4 ustawia wyrównywanie wielokatow
gl_smoothmodels 0 włącza(1) / wyłącza(0) wygładzanie modeli
gl_spriteblend 0 włącza(1) / wyłącza(0) mieszanie (łączenie) sprite'ów
gl_texturemode ustawia tryb renderowania (w porządku od najgorszego do najlepszego)
gl_nearest_mipmap_nearest; gl_linear_mipmap_nearest; gl_nearest_mipmap_linear; gl_linear_mipmap_linear
hisound 1 włącza(1) / wyłącza(0) dźwięk wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz)
hud_deathnotice_time 6 ustawia jak długo wiadomość o śmierci widoczna będzie na ekranie
hud_fastswitch 0 włącza(1) / wyłącza(0) szybkie przełączanie broni
hud_saytext_time 5 ustawia jak długo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne będą na ekranie
max_shells ustawia maksymalną liczbę łusek naboi wyświetlanych w jednym momencie
max_smokepuffs ustawia maksymalną liczbę dymków wyświetlanych w jednym momencie
menuselect wybiera daną rzecz z menu
messagemode wyświetla wszystkim graczom na serwerze
messagemode2 wyświetla jedynie graczom z twojej drużyny
motd wyświetla "Wiadomość Dnia" (motd.txt serwera)
mp_autoteambalance włącza(1) / wyłącza(0) automatyczne wyrównywanie graczy w drużynie
mp_buytime ustawia czas w minutach, w czasie którego gracze mogą kupować
mp_c4timer ustawia czas w sekundach, po którym bomba wybucha
mp_footsteps włącza(1) / wyłącza(0) dźwięki kroków graczy
mp_friendlyfire włącza(1) / wyłącza(0) odnoszenie obrazen od strzałów partnera z drużyny
mp_hostagepenalty ustawia liczbę zakładników, których można zabić, zanim gracz zostanie wykopany
mp_limitteams ustawia dopuszczalną różnicę liczby graczy między drużynami
mp_logmessages umożliwia zapisywanie wiadomości z chatu do osobnego pliku
mp_maxrounds ustawia liczbę rund między zmianą map
mp_roundtime ustawia czas rundy w minutach
mp_startmoney ustawia liczbę pieniędzy dostepną na początku gry
mp_timelimit ustawia czas w minutach między zmianą map
mp_tkpunish włącza(1) / wyłącza(0) karanie teamkillerow na początku następnej rundy (śmierć )
mp_winlimit ustawia liczbę zwycięstw, po których nastąpi zmianą mapy
net_graph włącza / ustawia graficzną forme informacji o połączeniu z serwerem
net_graphpos ustawia miejsce wyświetlania net_graph
net_graphwidth ustawia odległość wyświetlania net_graph od prawego marginesu ekranu
net_scale ustawia skalę wyswietania net_graph 2
impulse 100 włącza / wyłącza latarkę
impulse 201 spray'uje logo gracza
invnext wybiera nastepną dostepną broń
invprev wybiera poprzednią dostepną broń
kick wykopuje z serwera
kill powoduje samobójstwo gracza
maxplayers ustawia maksymalną liczbę graczy mogących grać na serwerze
map zmienia mapę na serwerze i rozłącza połączonych graczy
pausable 0 wlacza(1) / wyłącza(0) możliwość zatrzymania gry przez klienta
pause zatrzymuje grę
ping wyświetla pingi wszy
stkich graczy playdemo rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie; 1 - normalna)
quit wychodzi z gry bez potwierdzania
r_drawviewmodel włącza(1) / wyłącza(0) widok modelu broni
r_dynamic włącza(1) / wyłącza(0) dynamiczne oświetlenie
r_fullbright włącza(1) / wyłącza(0) maksymalną jasność (tylko dla gier lokalnych - LAN)
r_mirroralpha włącza(1) / wyłącza(0) refleksyjne (odbijające, odblaskowe) tekstury
rate 5000 ustawia częstoliwość wymiany danych gracza z serwerem
radio1 otwiera menu komend radiowych - radio1
radio2 otwiera menu komend radiowych - radio2
radio3 otwiera menu komend radiowych - radio3
rcon_password ustawia rcon
rcon wywołuje na serwerze (wcześniej należy podać rcon_password)
reconnect ponownie łączy z aktualnym serwerem
record ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.dem
reload przeładowuje aktualną mapę
restart restartuje serwer i czyści listę graczy
retry próbuje połączyc się z serwerem do 4 razy
scr_conspeed ustawia szybkość wysuwania się konsoli
setinfo dm włącza(1) / wyłącza(0) info o mapie
setinfo _vgui_menus włącza(1) / wyłącza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami )
setinfo lefthand włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie broni w lewej ręce
setinfo _ah włącza(1) / wyłącza(0) auto helpa
shutdownserver kończy działanie serwera
sizedown zmniejsza rozmiar ekranu
sizeup powiększa rozmiar ekranu
slot1 wybiera 1 broń (karabiny, snajpy, shotguny itp.)
slot2 wybiera 2 broń (pistolety)
slot3 wybiera 3 broń (nóż)
slot4 wybiera 4 broń (granaty)
slot5 wybiera 5 broń (bomba)
slot6 wybiera 6 broń
slot7 wybiera 7 broń (trzeba to wszystko zbindowac, aby miec mozliwosc poruszania sie po menu)
slot8 wybiera 8 broń
slot9 wybiera 9 broń
slot10 wybiera 10 broń
snapshot zapisuje screenshot'a (zrzut ekranu)
stop zatrzymuje nagrywanie dema
stopdemo zatrzymuje odgrywanie dema
sv_gravity ustawia poziom grawitacji
sv_friction ustawia tarcie podłoża
sv_maxrate ustawia maksymalną częstotliwość wymiany danych z klientem na serwerze
sv_skyname ustawia teksturę nieba
sensitivity ustawia czułość myszki
timeleft pokazuje czas pozostały do zmiany mapy
toggleconsole włącza / wyłącza ekran konsoli
unbind usuwa przypisanie
unbindall usuwa wszystkie przypisania klawiszy
version wyświetla wersję build'a i datę jego instalacji
weapon_ak47 wybiera bron AK-47 (jeśli ją posiadasz)
weapon_aug wybiera bron Steyr Aug (jeśli ją posiadasz)
weapon_awp wybiera bron Arctic Warfare/Magnum (jeśli ją posiadasz)
weapon_g3sg1 wybiera bron G3SG1 (jeśli ją posiadasz)
weapon_m249 wybiera bron M249 para (jeśli ją posiadasz)
weapon_m4a1 wybiera bron Colt M4A1 (jeśli ją posiadasz)
weapon_m3 wybiera bron Bennelli M3 (jeśli ją posiadasz)
weapon_mac10 wybiera bron Ingram MAC-10 (jeśli ją posiadasz)
weapon_mp5navy wybiera bron MP5 Navy (jeśli ją posiadasz)
weapon_p90 wybiera bron Fabrique Nationale P90 (jeśli ją posiadasz)
weapon_scout wybiera bron Steyr Scout (jeśli ją posiadasz)
weapon_sg552 wybiera bron Sig SG552 Commando (jeśli ją posiadasz)
weapon_sg550 wybiera bron Sig SG550 Commando (jeśli ją posiadasz)
weapon_ump45 wybiera bron H&H UMP .45 (jeśli ją posiadasz)
weapon_tmp wybiera bron Steyr Tactical Machine Pistol (jeśli ją posiadasz)
weapon_xm1014 wybiera bron Bennelli XM1014 (jeśli ją posiadasz)
weapon_deagle wybiera bron Desert Eagle (jeśli ją posiadasz)
weapon_usp wybiera bron H&K USP Tactical .45 (jeśli ją posiadasz)
weapon_glock18 wybiera bron Glock18 (jeśli ją posiadasz)
weapon_p228 wybiera bron SIG P228 (jeśli ją posiadasz)
weapon_elite wybiera bron Dual Berettas (jeśli ją posiadasz)
weapon_fiveseven wybiera bron Fabrique Nationale 5-7 (jeśli ją posiadasz)
weapon_knife wybiera nóż
weapon_hegrenade wybiera Granvat Wybuchowy HE (jeśli go posiadasz)
weapon_flashbang wybiera Granat Oslepiajacy FB (jeśli go posiadasz)
weapon_smokegrenade wybiera Granat Dymny SG (jeśli go posiadasz)
weapon_c4 wybiera bombe (jesli ją posiadasz)
zoom_sensitivity_ratio ustawia czułość myszki podczas używania zoom'a |
|
Powrót do góry |
|
|
Rolnikov! Użytkownik
Dołączył: 05 Lut 2006
|
Wysłany: Nie Lis 12, 2006 9:50 pm Temat postu: |
|
|
fajne ale to jest do pliku cfg gracza. a mi potrzebne do ustawien serwera _________________ "tak sie zdobywa uznanie..."
|
|
Powrót do góry |
|
|
Froncek Redakcja CS.PL
Dołączył: 20 Lip 2006 Klan: nie dotyczy/nie pracuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rzeznik Moderator
Dołączył: 30 Sty 2005
|
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 3:37 pm Temat postu: |
|
|
Kod: | // server.cfg PL
// by _KaszpiR_ http://nvt.prv.pl
// ver 0.6 2005-08-18
// odpal hlds z parametrem +servercfgfile server.cfg
// na przyklad ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +servercfgfile server.cfg
// config ma parametry przygotowanie na serwer ffa
// konfiguracja podstawowa
sv_lan 1 //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie na lan
maxplayers 22 //maksymalna ilosc graczy, pamietaj ze systemy rezerwacji slotow na serwerze zabieraa przewaznie 2 sloty
sv_visiblemaxplayers -1 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard)
// ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny)
// ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip
hostname "Szambo" // nazwa serwera widziana poprzez przegladarki serwerow (np w favourities)
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (np aby przywrocic stare ustawienia )
mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki
motdfile "motd.html" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja :)
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie
sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_region 3 // poniewaz jestesmy w europie ustawiamy 3
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// wydajnosc
fps_max 200 // ile fps serwer powinien miec srednio, najlepiej aby byla okolo 100, ale nie wieksza od 200
// inaczej serwer zzera za duzo procesora
host_framerate 0 // cholera wie co to jest
sys_ticrate 200 // warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200, niektore mecze wymagaja 1000 ale firmy hostingowe moga forsowac te wartosc na nizsze
// 10 000 jest wartoscia ekstremalna, jedynie na lany dla wymiataczy
// przewaznie zzera tylko niepotrzbnie procesor
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// net
sv_maxrate 20000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
// ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer
// na lan 20000
// na serwer internetowy - zalzy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie mzniejszaj o 500
sv_maxupdaterate 100 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
//jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 0 ,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie krzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera,
//ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
//rcon_password "zupa" // haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera
// jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal
// np +rcon_password "zupa"
sv_rcon_banpenalty 1 // wlacza kary za probe uzycia zlego rcon'a (banuje na ip)
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow,0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 2 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (na poczatek i koniec meczu)
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl "http://szambo/hlds/dlurl/" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow - katalog addons, server.cfg itp)
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie siez miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
// koniec |
_________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rolnikov! Użytkownik
Dołączył: 05 Lut 2006
|
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 3:59 pm Temat postu: |
|
|
dokladnie o to mi chodzilo. dzieki.
moze doklejcie ? _________________ "tak sie zdobywa uznanie..."
|
|
Powrót do góry |
|
|
meru Użytkownik
Dołączył: 15 Paź 2006
|
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 4:00 pm Temat postu: |
|
|
o wlasnie ja mam pytanie. bo widzialem ostatnio taka stronke do konfiguracji server.cfg ma ktos moze link do tego ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Froncek Redakcja CS.PL
Dołączył: 20 Lip 2006 Klan: nie dotyczy/nie pracuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
_KaszpiR_ Administrator
Dołączył: 23 Maj 2002 Klan: Nova Team (nieaktywny), ale i tak nie gram w cs...
|
Wysłany: Czw Lis 16, 2006 11:00 pm Temat postu: |
|
|
Rzeznik linkuj do www , szkoda miejsca na forum _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|