Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniuuuuu Użytkownik
Dołączył: 18 Gru 2005
|
Wysłany: Pią Sty 12, 2007 5:21 pm Temat postu: |
|
|
Mozecie mi wyjasnic jaka jest roznica miedzy tym skryptem a komenda "developer 1" . Przeciez to developer odpowiada za wyswietlanie tego tekstu ! _________________ ŚLĄSK OPOLSKI ZAWSZE POLSKI |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pią Sty 12, 2007 5:21 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
-KwQ- Użytkownik
Dołączył: 25 Paź 2006
|
Wysłany: Wto Sty 23, 2007 7:19 am Temat postu: |
|
|
beniuuuuu napisał: | Mozecie mi wyjasnic jaka jest roznica miedzy tym skryptem a komenda "developer 1" . Przeciez to developer odpowiada za wyswietlanie tego tekstu ! |
Developer nie ma w cs 1.6 _________________
Jim "Król Jaszczurów" Morrison napisał: |
Nad wszystkim, co robię, unosi się złomne poczucie ironii |
|
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Wto Sty 23, 2007 3:31 pm Temat postu: |
|
|
jezeli by go nie bylo, to chyba nie bylbym na tyle bezmslny, zeby umieszczac go w calej tej zabawce, nie?
Developer nie dziala z echem tak jak w 1.5, ale ogolnie to DZIALA on w 1.6 - .-
A roznica miedzy wpisaniem developer 1, a calym tym "skryptem", jest taka, ze nie mamy 300fps czy ile tam wam kompy pociagna, nie pokazuja sie nam ostatnie linijki z konsoli na gorze ekranu, a jedynie ten jeden tekst, jaki chcemy sobie dac... _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZaasaDA Użytkownik
Dołączył: 16 Sty 2007
|
Wysłany: Sob Sty 27, 2007 7:58 am Temat postu: |
|
|
cze
mam pytanko zeby echo dzialalo musi byc wlaczony developer 1 czy moze byc na 0??? |
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 12:17 pm Temat postu: |
|
|
musi byc 1, zreszta wszystko opisane jest w temacie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogaRniam Użytkownik
Dołączył: 05 Paź 2005
|
Wysłany: Sro Sie 01, 2007 11:52 pm Temat postu: |
|
|
ale z tego co wiem developer spowalnia strzelanie/bieganie? Prawda czy Fałsz? _________________ HUMILIATION |
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Pon Sie 06, 2007 1:42 am Temat postu: |
|
|
z developerem jest tak, ze niby spowalnia ci bieganie, ale musisz miec przy tym ustawione FPS max powyzej setki, w innych przypadkach to nie ma miejsca, zreszta - developer aktywuje sie tylko na ulamek sekundy _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arkanin Pierwszak
Dołączył: 31 Mar 2007
|
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 8:26 pm Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich!
Nudziło mi się i postanowiłem napisać skrypt z kupowaniem broni z użyciem echo. Jeszcze nie próbowałem ale postanowiłem się podzielić:
Kod: | // Alias weapons
alias b_usp "usp; b_usp_txt"
alias b_dgl "deagle; b_gls_txt"
alias b_m4_ak "m4a1; ak47; b_m4_ak_txt"
alias b_awp "awp; b_awp_txt"
alias b_he "hegren; b_he_txt"
alias b_sg "sgren; b_sh_txt"
alias b_flash "flash; b_flash_txt"
alias b_eq "vesthelm; defuser; b_eq_txt"
alias b_sec "secammo; b_sec_txt"
alias b_prim "primammo; b_prim_txt"
bind f1 "b_usp"
bind f2 "b_dgl"
bind f3 "b_m4_ak"
bind f4 "b_awp"
bind f5 "b_he"
bind f6 "b_sg"
bind f7 "b_flash"
bind f8 "b_eq"
bind f9 "b_sec"
bind f10 "b_prim"
alias b_usp_txt "motd_write . Kupiles USP!; developer 1;motd;developer 0"
alias b_dgl_txt "motd_wtire . Kupiles Deagle!; developer 1; motd;
developer 0"
alias b_m4_ak_txt "motd_write . Kupiles M4 / AK 47 !; developer 1; motd;
developer 0"
alias b_awp_txt "motd_write . Kupiles AWP! ; developer 1; motd; developer
0"
alias b_he_txt "motd_write . Kupiles HEGREN! ; developer 1; motd;
developer 0"
alias b_sg_txt "motd_write . Kupiles SGREN! ; developer 1; motd;
developer 0"
alias b_flash_txt "motd_write . Kupiles FLASHA! ; developer 1; motd;
developer 0"
alias b_eq_txt "motd_write . Kupiles Ekwipunek! ; developer 1; motd;
developer 0"
alias b_sec "motd_write . Kupiles Secammo! ; developer 1; motd; developer
0"
alias b_prim "motd_write . Kupiles Primammo! ; developer 1; motd;
developer 0" |
Co o tym myślicie? |
|
Powrót do góry |
|
|
icepopo Użytkownik
Dołączył: 11 Lis 2007
|
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 1:52 am Temat postu: |
|
|
na say-u nie mozna uzywac koloró ale znalazłem tutka co zrobic żeby był kolor w say-u (bez żadnych pluginów i tym podobnych) link do tuta'i teraz nasywa się pytanie czy mozna uzywac tych kolorów w echu?sprawdzil bym ale przez jakis czas niemam dostepu do 16 tylko sors |
|
Powrót do góry |
|
|
rudy18 Użytkownik
Dołączył: 05 Gru 2007 Klan: Nie mam czasu
|
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 1:33 am Temat postu: |
|
|
elo mam problem gdy uzywam tego skryptu na glosnosc fika z echem to ostatnia linijka wykorzystujaca motd pojawia sie za kazdym razem gdy podlaczam sie do jakegos serwa
sprawdzilem w pliku motd w katalogu cstrike i okazalo sie ze w tym pliku jest tylko ta jedna linijka próbowalem ustawic ten plik na tylko do odczytu lecz wtedy echo wogole nie dziala nie wiem co zrobic plis o odp pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
rudy18 Użytkownik
Dołączył: 05 Gru 2007 Klan: Nie mam czasu
|
Wysłany: Czw Mar 20, 2008 1:37 am Temat postu: |
|
|
dobra chlopaki juz sobie poradzilem |
|
Powrót do góry |
|
|
csbeta kolekcjoner Użytkownik
Dołączył: 21 Paź 2009
|
Wysłany: Pon Lip 05, 2010 3:47 pm Temat postu: |
|
|
HNdK napisał: | bardzo dobra rzecz, wielkie gratki dla autora. FiK a mi w 1.6 najabardziej brakuje scr_connectmsg z tym to mozna bylo cuda robic :-] |
za co była odpowiedzialna ta komenda i co z nią można było robic? |
|
Powrót do góry |
|
|
$df Użytkownik
Dołączył: 09 Cze 2008 Klan: Nie gram już.
|
Wysłany: Pon Lip 05, 2010 6:58 pm Temat postu: |
|
|
csbeta kolekcjoner napisał: | za co była odpowiedzialna ta komenda i co z nią można było robic? |
This is the first line of a small message in white text that is drawn on a black box at the bottom center of your screen. It is usually only visible while connecting to servers since everything is drawn over-top of it. Also visible with r_norefresh 1 or when clipping outside of the map. Depending on your hand model when disconnecting from a server, it may only be partially visible when connecting to another. |
|
Powrót do góry |
|
|
|