Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magic Użytkownik
Dołączył: 07 Lis 2004
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2005 11:01 pm Temat postu: gl_...problem z texturami |
|
|
jaka jest komenda gl_.....ktora pozwala na dokladne, albo mniej dokladne rysowanie bliskichm najblizszych i najdalszych textur? moze ktos wie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2005 11:01 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kac_zoR Mieszkaniec boarda
Dołączył: 12 Lis 2001 Klan: +PLUS+ (honorowo ;))
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 1:49 am Temat postu: |
|
|
gl_texturemode gl_linear_mipmap_linear - najlepsze ustawienie wszystkich textur.
gl_texturemode gl_linear_mipmap_nearest - bliskie są odkładniejsze, a dalsze gorsze.
gl_texturemode gl_nearest_mipmap_linear - bliskie są gorsze, a dalekie lepsze.
gl_texturemode gl_nearest_mipmap_nearest - wszystkie są do kitu . _________________ Pomóż dzieciakom www.pajacyk.pl wystarczą dwa kliknięcia . |
|
Powrót do góry |
|
|
Magic Użytkownik
Dołączył: 07 Lis 2004
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 11:08 am Temat postu: |
|
|
ok thx, teraz lece to sprawdzic hehe |
|
Powrót do góry |
|
|
S.W.A.T Mieszkaniec boarda
Dołączył: 07 Lip 2004
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 11:57 am Temat postu: |
|
|
Kaczorku jezeli mialem: gl_texturemode gl_nearest_mipmap_linear
i zmienilem na: gl_texturemode gl_linear_mipmap_linear nie widze żadnej róznicy... moze to zalezy jeszcze od karty graficznej ? Mam GF2 mx 400 64mb... ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
Kac_zoR Mieszkaniec boarda
Dołączył: 12 Lis 2001 Klan: +PLUS+ (honorowo ;))
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 3:18 pm Temat postu: |
|
|
Hmm, u mnie widać różnicę ... Może masz coś w sterownikach pozmnieniane (np. domyślne poziomy mipmapów czy jakości textur masz nie masz jako zależne od aplikacji). Albo po prostu nie zauważasz różnicy, która tak naprawdę jest ... _________________ Pomóż dzieciakom www.pajacyk.pl wystarczą dwa kliknięcia . |
|
Powrót do góry |
|
|
PaRaDoKs Użytkownik
Dołączył: 18 Kwi 2005 Klan: e-SPIRIT
|
Wysłany: Pią Maj 20, 2005 1:18 pm Temat postu: |
|
|
zawsze jest jakaś tam różnica raz mniejsza raz większa. najlepiej widać mipmapy w cs 1.5 |
|
Powrót do góry |
|
|
SyNeQ555 Użytkownik
Dołączył: 18 Gru 2004
|
Wysłany: Pon Maj 23, 2005 8:52 pm Temat postu: |
|
|
to chyba zalezy tez w pewnym stopniu od AA i Anizotropowego |
|
Powrót do góry |
|
|
S.W.A.T Mieszkaniec boarda
Dołączył: 07 Lip 2004
|
Wysłany: Wto Maj 24, 2005 4:41 pm Temat postu: |
|
|
Masz racje, zalezy od AA i AF! |
|
Powrót do góry |
|
|
|