www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Regulamin działu, poradnik, FAQ i FPS [06.08.07]

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 7:45 pm    Temat postu: Regulamin działu, poradnik, FAQ i FPS [06.08.07] Odpowiedz z cytatem

Witajcie. Od jakiegoś czasu obiecywałem wam ten temat, no i stało się :)
Najpierw drobne wprowadzenie - temat będzie aktualizowany, a jednocześnie zamknięty, żeby nie było bałaganu. Wszelkie skargi / wnioski / superlatywy kierować na pw (lub maila).

Informacje o update będą w nazwie tematu (po prostu data), a żeby wam się pokazywało, że jest coś nowego czego nie przeczytaliście, to będę w temacie umieszczać posty TTT, więc nie martwcie się, że coś nowego może wam umknąć...
Ponadto o nowościach będę umieszczał informację przy spisie treści, żeby było Wam łatwiej szukać.

A teraz wspominany wcześniej spis treści:


_________________


Ostatnio zmieniony przez FiK dnia Pon Sie 06, 2007 6:43 pm, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 7:45 pm    Temat postu:

Powrót do góry
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 7:46 pm    Temat postu: Regulamin Odpowiedz z cytatem

Powrót do spisu treści

1. O dziale słów kilka,
2. Pisanie postów,
3. Co wolno, a czego nie,
4. Przydatne odsyłacze.

Ad. 1.

Przede wszystkim należałoby się zastanowić od czego jest ów dział. Najważniejszą chyba sprawą jest fakt, iż skrypty/configi nie znaczy to samo co misc (z ang. Miscellaneous - różny, wszechstronny etc...). Tak więc nie należałoby się tutaj zajmować tematami typu - "Kcem niebieski ogien" czy "Chcialbym zmienic modele postaci". No ale, że nie mamy działu misc, to doszedłem do wniosku, że jednak możemy tutaj podciągać wszelkiego rodzaju tematy związane z edycją CS (ofc w granicach ludzkiego rozsądku - nie będziemy prowadzić rozmów o kodzie steam'a - a jest o czym rozmawiać - czy też o sprawach nielegalnych). To chyba byłoby na tyle - mam nadzieję, że jasnym jest fakt, iż jest to dział służący nie tylko zapytaniu o pomoc, ale możecie się tutaj również pochwalić waszymi skryptami, odkryciami itp. :)



Ad. 2.

Pisanie postów to naprawdę ważna sprawa. Niejednokrotnie jak widzę jak zatytułowany jest temat, to nie mam zamiaru oglądania treści. Dlatego musimy trzymać się pewnych zasad. W regulaminie mamy napisane takie coś:
JoleKK napisał:
a) upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
b) upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat - zobacz przyklejone topiki i ogłoszenia w dziale, skorzystaj z opcji szukaj
c) w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
d) w treści wiadomości pisz na temat, krótko, treściwie, podaj charakterystyczne elementy jakie mogą pomóc w rozwiązaniu problemu (np numery wersji programów, model sprzętu komputerowego, opisz co próbowałeś już zrobić aby rozwiązać problem)

Jasno z tego wynika, że najpierw SZUKAMY! A dopiero potem piszemy temat (jeżeli jest to konieczne), albo dopisujemy się do już istniejącego tematu...
Do głównego regulaminu mogę dodać tylko parę spraw. Gdy piszecie tematy tupu "CFG do oceny", "Czy mam coś nielegalnego" itd. to pamiętajcie, żeby:
W treści wiadomości napisać na co dokładnie mielibyśmy zwrócić uwagę i jakie chcieli byście uzyskać efekty po ewentualnej zmianie. Co ważniejsze - jeżeli nie podoba wam się coś z komendami, to dajcie tylko komendy - po co nam bindy, które na dobra sprawę tylko wydłużają scrolla :P. Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz - config, skrypt, alias, czy komenda - wszystko umieszczajcie w CODE -> [CОDE] tutaj komenda [/CОDE]. To dość ważne, gdyż wówczas wszystko jest przejrzyste i czytelniejsze. Ponadto długie skrypty można umieszczać na ampaste.net - dzięki temu przeglądanie wszystkiego będzie jeszcze bardziej czytelne.
To chyba by było na tyle, jeżeli chodzi o pisanie tematów... Nie muszę chyba przypominać, że naprawdę niemile widziane są rażące błędy ortograficzne, czy też PiSanIe Ja|< !Nt3R|\|EtoVVy D3BiL :)


Ad. 3.

Teraz trochę o tym, co wolno, a czego nie w tym jakże pięknym dziale :)
Wiecie już po co jest ów dział, jednak skrypty czy configi to nie jest tylko miły i przyjemny świat, w którym wszystko jest cacy... To także świat, w którym mamy takie możliwości, że śmiało moglibyśmy zrobić średniej jakości czita, od no-recoila, wh, soundhack'a, fullbright, aż po whitewalls, lambert czy bunnyhop... Dlatego umieszczam poniżej listę skryptów (tylko z nazwy, bo posiadacz owego "wspomagacza" i tak będzie wiedział, o który skrypt chodzi, zresztą podanie samego skryptu byłoby chyba trochę nielogiczne, nie?):

  • No-recoil
  • Burst-fire
  • Wallhack
  • Decal hack
  • Fullbright
  • HS block (znany też jako Auto HS blocker)
  • Soundhack
  • Fullbright
  • Whitewalls
  • Cartoon walls
  • Nightmode
  • Water-run
  • Invisible Shield
  • No smoke/flash (w software mode)
  • Lambert
  • Bunnyhop
  • Auto-pistol
  • Pump reloaded
  • Spinhack
  • Fast turn
  • Spam script
  • Exploit name
  • Teleport script
  • Crash script
  • Scope shot
  • Vertical (locked) AIM
  • Tracers
  • Crosshair Hack


To są oczywiście skrypty. Ale jeżeli podciągamy już pod ten dział MISC, to należałoby wspomnieć co nie ma prawa bytu tutaj poza skryptami. A mianowicie:

  • No smoke sprite
  • Lambert models
  • Bomb spikes
  • Permanent Crosshair
  • Hacked sounds
  • Opengl dll wallhack

Ta druga lista jeszcze będzie uzupełniana - sporo jest tego nielegalnego stuffu...

Nie muszę chyba wyjaśniać, że cała reszta jest dozwolona (nie mniej jednak jeżeli macie coś niepewnego, to radziłbym zgłosić się na pw/mail żeby uniknąć nieporozumień :) )


Ad. 4.

Co tu dużo mówić - trochę linków dla zagubionych i niezorientowanych osób, które nie wiedzą gdzie umieścić swój temat...
Bardzo często w tym dziale piszecie w sprawie AMX'a czy stawiania serwera. ŹLE! W tym celu należałoby przejść do działu poradników na temat stawiania serwera i AMX'a, a następnie (po przeszukaniu) napisać temat w dziale do tego przeznaczonym.
Podobnie filmy o CS - TU jest forum na ten temat (radzę przeczytać przyklejone tematy)
Od map - tutaj
A dział na temat skryptów w CS:Source mamy po kliknięciu w TEN link
Ogólnie o 1.6 możemy porozmawiać tu.
Tutaj z kolei piszemy o wszelkich błędach w CS, które nie mają związku z configiem (komendami czy skryptami).
Jednak najpierw każdemu radzę odwiedzić KOMPENDIUM WIEDZY o 1.6

To chyba na tyle z linków :) Wszelkie zasługujące na uwagę linki z działu CFG znajdziecie w CFG FAQ
_________________


Ostatnio zmieniony przez FiK dnia Pon Sie 06, 2007 6:55 pm, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 7:47 pm    Temat postu: Poradnik Odpowiedz z cytatem

Powrót do spisu treści

Poniżej postaram się opisać pokrótce, co będzie wam potrzebne w waszej samodzielnej pracy z configiem:

1. Wstęp
2. Bind
3. Alias
4. Przełącznik
5. Alias +/-
6. Mały niezbędnik


---------------------------------------------------------------------------------------------
1. Wstęp

Niewątpliwie większość (a właściwie, to mam nadzieję, że wszyscy) wie czym jest tzw. "config", jednak dla tej mniejszości postaram się to szybko opisać. Config jest to plik konfiguracyjny do CS'a (i nie tylko). Nasz plik może mieć jedno z dwóch rozszerzeń:
*.cfg i *.rc, gdzie * to oczywiście nazwa waszego configu (tak właśnie - pisze się configu, a nie configa).
Config składa się z bindów, aliasów, przełączników i komend. Poza configiem mamy również skrypty, będące zbiorem aliasów i przełączników, które wykonują wiele czynności na raz. Skrypty mogą być integralną częścią configu (czego nie polecam), bądź stanowić osobny plik cfg, który zostanie wczytany razem z configiem bądź też później w czasie gry.
Aby wczytać config / skrypt używamy w konsoli komendy
Kod:
exec
Np.
Kod:
exec nazwa.cfg
Nasz config może również wczytać się sam wraz z grą, jest na to kilka sposobów:
1. Jeżeli mamy skrót do CS'a na pulpicie, to w elemencie docelowym we właściwościach skrótu dopisujemy
Kod:
+exec nazwa.cfg
u mnie wyglądałoby to tak:
Kod:
 E:\GRY\Steam\Steam.exe -applaunch 10 +exec rr.rc

2. W katalogu cstrike tworzymy plik (o ile go nie mamy) o nazwie:
Kod:
userconfig.cfg
gdzie wpisujemy:
Kod:
exec "nazwa configu.cfg"

Nasunęło się wam zapewne pytanie: "Po co ten cudzysłów?", toteż odpowiadam - cudzysłowie używamy, kiedy do komendy przypisujemy wartość w której zawiera się znak spacji, ale o tym później.
3. Config może być odpalony przez steam'a, gdy tylko ten włączy grę. Jest to bardzo proste:
- włączamy steam'a, i przechodzimy do okienka "My games" (Moje gry)
- klikamy PPM (prawym przyciskiem myszy) na ikonie "Counter-Strike"
- wybieramy pozycje "Properties" (Właściwości), gdzie w zakładce "General" (Ogólne) klikamy na "Set lunch options" (Ustaw opcje uruchamiania)
- w wyznaczonym miejscu wpisujemy
Kod:
+exec nazwa.cfg


Wydaje mi się, ze po takim wstępie można śmiało zaczynać.
Co prawda pisze się configu a nie configa, ale wydaje mi się, ze ta reguła słownikowa może pójść śmiało do śmietnika - ja już się przyzwyczaiłem do configa :P


2. Bind

Bind jest to komenda, która przypisuje danemu klawiszowi funkcje, i tak Np. mamy:
Kod:
bind "X" "komenda"

Gdzie X jest dowolnym klawiszem, a komenda jak sama nazwa wskazuje jest aliasem, bądź standardową komendą CS'a.
Możemy również pod jednym klawiszem połączyć kilka funkcji, jak na przykład:
Kod:
bind "X" "komenda A; komenda B"

Jak zapewne zauważyliście pomiędzy komendami znajduje się
Kod:
;

To właśnie ten znak oddziela od siebie komendy jeżeli przypisujemy je jednemu klawiszowi.
Jak łatwo można się domyślić - takie bindowanie jest nieestetyczne, tzn. trudno będzie spamiętać co jest na którym miejscu w takim bindzie, ale nie ma się co martwić - z pomocą idą nam aliasy.

Prosty przykład:
Kod:
bind "g" "drop"

W efekcie po naciśnięciu g wyrzucimy broń


3. Alias

Alias służy do połączenia kilku komend w jedną, którą możemy przypisać później klawiszowi za pomocą znanego już nam "binda".
Alias składa się z trzech części:
- opisu funkcji - tzn. wyrazem "alias" musimy poprzedzić dwie następne części, aby były one poprawnie zinterpretowane przez CS'a
- nazwy aliasa
- treści aliasa
W praktyce wygląda to tak:
Kod:
alias "nazwa_aliasa" "komenda A; komenda B; komenda C; ..."

Od tej pory nazwa naszego aliasa stała się komendą, którą możemy przypisać klawiszowi.
Kod:
bind "X" "nazwa_aliasa"


W aliasach nie dajemy spacji (zastępujemy ją znakiem "_") i nie używamy polskich znaków "ą, ć, ł ..."
Mam nadzieję, że jest to zrozumiałe i jasne :>

Prosty przykład:
Kod:
alias "kurczak" "name Kurczak%#1; say Kurczak mode: [ON]"
bind "h" "kurczak"

W efekcie po wciśnięciu h nasz nick zmieni się na Kurczak #1, i jednocześnie napisze sie "Kurczak mode: [ON]"


4. Przełącznik

Jest to zbiór kilku aliasów które zmieniają funkcję po naciśnięciu jednego klawisza.
Kod:
alias "przelacznik" "opcja_1"
alias "opcja_1" "komenda A; alias przelacznik opcja_2"
alias "opcja_2" "komenda B; alias przelacznik opcja_1"
bind "X" "przelacznik"

Od razu widzimy co jest nam niezbędne - otóż po wpisaniu treści do każdej z opcji musimy dodać linijkę, która definiuje nam kolejna funkcje aliasa, a właściwie to już komendy, jaka będzie się kryć pod przyciskiem "X". Inaczej mówiąc:
Wciśnięcie klawisza "X" spowoduje, ze włączy się "opcja_1", dlatego tez musimy zrobić tak, że ponowne naciśniecie "X" uruchomi "opcje_2". Dzieje się tak dlatego, ze do "X" mamy przypisaną komendę "przelacznik" która jest zmienną, a opcja_1 i opcja_2 powodują, że owa zmienna się zmienia . Nie jest to zbyt skomplikowane, ale wytłumaczyć jest ciężko, jednak spróbuje:
Otóż jak widzimy
Kod:
alias "opcja_1" "komenda A; alias przelacznik opcja_2"
najważniejsza w tym momencie jest druga część funkcji aliasa - czyli to, co jest po komendzie A, mianowicie:
Kod:
alias przelacznik opcja_2

Jak widzimy jest to alias, który powoduje, że przełącznik ma teraz właściwości opcji_2.
A po wykonaniu komendy z opcji_2 znów wraca do opcji_1.

Możecie też zrobić przełącznik nieco prościej:
Kod:

alias "opcja_1" "komenda A; bind "X" opcja_2"
alias "opcja_2" "komenda B; bind "X" opcja_1"
bind "X" "opcja_1"

Widzicie teraz, że po wykonaniu komendy A do "X" będzie przypisana opcja_2, a po wykonaniu komendy B z opcji_2 do "X" będzie przypisana opcja_1.


Myślę, że mniej więcej rozumiecie o co chodzi, jeżeli nie, to może ten prosty przykład was naprowadzi:

Sposób 1.
Kod:
alias staty" "stats_on"
alias "stats_on" "net_graph 3; net_graphpos 2; net_graphwidth -400; alias staty stats_off"
alias "stats_off" "net_graph 0; alias staty stats_on "
bind "h" "staty"


Sposób 2.
Kod:
alias "stats_on" "net_graph 3; net_graphpos 2; net_graphwidth -400; bind h stats_off"
alias "stats_off" "net_graph 0; bind h stats_on"
bind h "stats_on"



5. Aliasy +/-

To takie, które składają się z dwóch części - aliasa o wartości "+" i drugiego o wartości "-".
Takie aliasy mają inne działanie - trwają nie tylko jednorazowo podczas naciśnięcia przycisku, ale także cały czas podczas jego trzymania.
Kod:
alias "+nazwa" "komenda A"
alias "-nazwa" " komenda B"
bind "X" "+nazwa"
W ww. przykładzie widzimy, że podczas trzymania "X" będzie ciągle wykonywana komenda A, a po puszczeniu owa komenda przestanie działać, zostanie odwołana poprzez komendę B która przywróci ustawienia do normalnych.
To chyba logiczne i zarazem proste.

Prosty przykład:
Kod:
alias "+kurczak" "kurczak_1; kurczak_2; kurczak_3; kurczak_4"
alias "-kurczak" "kurczak_0"
alias "kurczak_1" "bind 1 name Kurczak%#1"
alias "kurczak_2" "bind 2 say Kurczak mode: [ON]
alias "kurczak_3" "bind 3 exec nick.cfg"
alias "kurczak_4" "bind 4 say Kurczak mode: [OFF]
alias "kurczak_0" "bind 1 slot1; bind 2 slot2; bind 3 slot3; bind 4 slot4"
bind "X" "+kurczak"


Tutaj drobne wyjaśnienie - trzymając "X" obecne funkcje klawiszy od 1 do 4 zmieniają się, i tak:
po naciśnięciu 1 name zmienia się na Kurczak #1, po naciśnięciu 2 zostanie wyświetlony komunikat do wszystkich, o załączeniu trybu Kurczaka (^^), 3 - wczyta plik nick.cfg - w którym znajduje się linijka z moim nickiem (nie pytajcie dlaczego tak jest - to zbyt skomplikowane - mój cfg jest zbyt rozbudowany, aby to wytłumaczyć :]), po wciśnięciu 4 wyświetli się say informujący o wyłączeniu trybu. Puszczenie "X" spowoduje, że wszystkie klawisze od 1 do 4 będą znów normalnymi slotami.



6. Mały niezbędnik

Czyli to, co w każdym cfg być powinno:
Nie będę się tu rozpisywać, na temat komend jakie są w CS'ie, gdyż wystarczy 10 sec. Na googlach i wszystko jasne (zresztą nieco niżej w FAQ jest wszystko ładnie podane), tutaj dam wam kilka aliasów które się często przydają.

Po pierwsze musimy ustalić jak powinien wyglądać config, aby był czytelny:


Kod:
echo loading..

unbindall

exec skrypt.cfg - jeżeli macie jakiś osobny skrypt, to wpisujemy exec pod linijką unbindall

// BINDY //

// ALIASY //
(najpierw skróty)
(później całościowe aliasy)

// KOMENDY (USTAWIENIA) //
(najlepiej podzielić je w jakieś grupy, najlepiej osobno każdy typ - cl_'e gl_'e ...)
(a w każdym przedziale zastosować kolejność alfabetyczną:
cl_aslkds "1"
cl_bsaelk "1"
cl_bzeess "0"
cl_kl43oc "5"
chyba jasne...)

echo ...zaladowny


Teraz obiecane wcześniej skróty i aliasy:

Kod:
////MENUSELECT I SLOT////

alias ms1 "menuselect 1"
alias ms2 "menuselect 2"
alias ms3 "menuselect 3"
alias ms4 "menuselect 4"
alias ms5 "menuselect 5"
alias ms6 "menuselect 6"
alias ms7 "menuselect 7"
alias ms8 "menuselect 8"
alias ms9 "menuselect 9"
alias ms0 "menuselect 0"

alias s1 "slot1"
alias s2 "slot2"
alias s3 "slot3"
alias s4 "slot4"
alias s5 "slot5"
alias s6 "slot6"
alias s7 "slot7"
alias s8 "slot8"
alias s9 "slot9"
alias s0 "slot10"


////CLEARMENU////

alias mclr "clrx; clrx"
alias clrx "slot10; w2; slot10; w2; slot10; slot10"


////WAIT I DEVELOPER////

alias w1 "wait"
alias w2 "wait; wait"
alias w3 "wait; wait; wait"
alias w4 "wait; wait; wait; wait; "
alias w5 "wait; wait; wait; wait; wait; "
alias w6 "wait; wait; wait; wait; wait; wait; "
alias w7 "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait"
alias w8 "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; "
alias w9 "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; "
alias w10 "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; "
alias w20 "w10; w10"
alias w30 "w20; w10"
alias w40 "w20; w20"


Ww. skróty są bardzo przydatne - nie musimy pisać w swoich aliasach
Kod:
bind 1 slot1
ale tylko
Kod:
bind 1 s1


Teraz kilka aliasów, nie napisze ich dużo, a to dlatego, żeby wymusić w was chęć samodzielnej pracy - nie ma łatwizny :>

Widok broni włączony/wyłączony (zabronione na ESL)
Kod:
bind "MWHEELUP" "alias m_pitch r_drawviewmodel 1"
bind "MWHEELDOWN" "alias m_pitch r_drawviewmodel 0"


Przerwanie przeładowania (przydaje się również po strzale z awp)
Cytat:
alias "rel_stop" "lastinv; lastinv"
bind "alt" "rel_stop"



Wyciszenie wszystkich dźwięków
Kod:
alias snd_stop "stopsound; stopsound"
bind "f" "snd_stop"

_________________


Ostatnio zmieniony przez FiK dnia Pon Sie 06, 2007 6:33 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 7:48 pm    Temat postu: CFG F.A.Q. Odpowiedz z cytatem

Powrót do spisu treści

Teraz coś, co chyba przyda się najbardziej tym, którzy mają z configiem problem po raz pierwszy, nie znają tego działu i nie wiedzą co jest częstym problemem, a co nie. Zapraszam do lektury.


P: - pytanie
O: - odpowiedź


P: To pytanie może wydać się głupie, ale jak zrobić cały ten plik cfg?
O: Może i głupie, ale sporo osób ma ten problem. Nic prostszego: Prawym klawiszem myszy kliknij gdziekolwiek w folderze, czy na pulpicie. Z menu wybierasz Nowy >> Dokument tekstowy. Gdy pojawi się plik txt zmieniasz po prostu jego nazwę na nazwa.cfg (zostaniesz zapytany o zmianę rozszerzenia, klikasz TAK). Jeżeli nic się nie stało (nie zostałeś zapytany o zmianę rozszerzenia, a ikonka się nie zmieniła) znaczy to, że masz ukryte wyświetlanie rozszerzeń. Musisz tą opcję wyłączyć. W tym celu wybierz Narzędzia (zakładka widoczna w każdym folderze - tam u góry) >> Opcje folderów >> Widok (zakładka) >> i odznacz pole "Ukryj rozszerzenia znanych typów plików". Następnie OK.


P: Jak edytować tego configa?
O: Kliknij dwukrotnie na jakikolwiek plik cfg. Wyskoczy okienko "Otwieranie za pomocą". Wybierz z niego Notatnik i zaznacz "Zawsze używaj wybranego programu do otwierania tego typu plików"


P: Wiem już jak działają bindy i aliasy, ale gdzie znaleźć te wszystkie komendy?
O: Tu jest sporo i część tu


P: Ok, znam już komendy, ale nie wiem jak nazywają się niektóre klawisze w CS. Pomocy!
O: Tutaj masz obrazkową instrukcję. Mirror S.W.A.T'a


P: Czy da się zrobić tak, żebym nie miał swojego configa, tylko żeby wszystko było domyślnie w CS?
O: Tak. Ale musiałbyś to rozłożyć. Bindy i komendy w pliku config.cfg a aliasy w pliku userconfig.cfg (Jeżeli tego drugiego nie ma, to po prostu go zrób)


P: Mam problem. Zmieniłem plik config.cfg, ale po wyjściu z gry zmiany znikają. Czemu, i co z tym zrobić?
O: Dzieje się tak gdyż CS zostawia w config.cfg tylko bindy i komendy. Jeżeli chcesz zachować w nim aliasy, to we właściwościach pliku zaznacz opcję "Tylko do odczytu" (Read only)


P: Jak zrobić, żeby kupować broń jednym klawiszem?
O: Ten temat wyjaśni wszystko


P: Gdzie mogę znaleźć jakieś gotowe aliasy czy też skrypty?
O: TU, ponadto trochę ciekawych (i masę bezsensownych), [nie wszystkie legalne] znajdzie TU.


P: Mam straszne problemy z FPS'ami. Co zrobić?
O: Rozwiązanie masz TUTAJ. Niedługo również będzie rozszerzenie (uzupełnienie) do poradnika BoNka` tuż pod tym FAQ.


P: Co zrobić, żeby nie podnosiły mi się od razu do ręki lepsze bronie jakie wezmę z ziemi?
O: Ten problem także jest rozwiązany w przyklejonym temacie - KLIKNIJ


P: Chcę mieć nóż w lewej ręce a resztę broni w prawej. Jak to osiągnąć?
O: Niestety skryptowo jest to nie do wykonania (tzn. da się to wykonać manipulując komendami, ale wówczas są problemy z grą). Jedyne czym możesz się podratować to model HLTV, który jednak nie ma animacji wyciągania...


P: A co do animacji wyciągania broni. Nie podoba mi się kręcenie deserta (lub wyciąganie innej broni), jak to wyłączyć?
O: Jak wspomniałem - modele HLTV nie mają animacji. Znajdziesz je TUTAJ


P: A jak ostawić całe to rate? Po co to?
O: W TYM temacie _KaszpiR_ dokładnie opisał wszystko o rate, a w TYM temacie macie dokładnie opisane jak owe rate ustawić.


P: A o co chodzi z całym tym Netcode? Interpem?
O: Odpowiedz znajdziecie TUTAJ również ukłony w stronę _KaszpiR'a_



Więcej pytań i odpowiedzi będzie się pojawiać już niedługo, po konsultacjach. Znajdą się tutaj również takie tematy jak edycja CS'a czy Scriptengine - wszystko w swoim czasie
_________________


Ostatnio zmieniony przez FiK dnia Pon Sie 06, 2007 7:00 pm, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Nie Mar 11, 2007 7:48 pm    Temat postu: FPS Odpowiedz z cytatem

Powrót do spisu treści

Zarówno uzupełnienie TEGO tematu o FPS'ach, jak i zbiór przydatnych plików (tych, o które najczęściej pytacie / prosicie) pojawią się niedługo (mam nadzieję, że do piątku się wyrobię), jednak - podobnie jak to co jest wyżej - nie będą od razu doskonałe, tak więc proszę o cierpliwość :)

Przypominam - wszelkie skargi / wnioski kierować na pw lub mail
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Pon Sie 06, 2007 6:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i lecimy, na razie wszelkie bledy jakich sie dopatrzylem sa wyeliminowane, bedziemy sie starali na bierzaco aktualizowac FAQ i liste nielegalnego stuffu...

Z gory od razu zaznaczam, ze od tej pory nie bedzie taryfy ulgowej dla nielegalnych skryptow...
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury