www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Screeny z gry ProMod

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> CSPromod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Czw Lis 01, 2007 10:04 pm    Temat postu: Screeny z gry ProMod Odpowiedz z cytatem

Jak to wyglada w akcji ?

1. Zaczynamy:



2. Tak wygląda menu po właczeniu sławnego modu



3. Lista serwerów jakie znalazłem na dzień dzisiejszy



4. Wejście na mape i wybieranie drużyny



5. Start na mapie



6. Wyjście z Gali na A.. te puste miejsca to nie wiem co to jest.. ale pełno tego na mapie:D W css tego nie mam;D



7. AK-47



8. AK- 47 w akcji.



/stosuj się do regulaminu / KzR/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Czw Lis 01, 2007 10:04 pm    Temat postu:

Powrót do góry
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 1:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wg punktu 4. regulaminu:

Cytat:
b) grafiki wrzucaj na http://imageshack.us i podawaj adres tutaj (np z miniaturką), nie wsadzaj obrazków bezpośrednio do postu - niektórzy maja modemy albo łącza o niskiej przepustowości i wola nie czekać 10 minut na wyświetlenie strony


Zedytowałem poradnik (miniatury), oraz zamieściłem link do niego w kompedium o CSP. Mile widziane rozwijanie "obrazu" ProModa, więc w podobnej formie, rozwijajcie tą galerię, z pozostałych trzech map :)


Pozdro!

btw na screenie 6 masz po prostu jakiś błąd, u mnie w miejscu dziur znajdują się teksturki okien i wszystko ładnie wygląda :)
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
sharkk
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 28 Kwi 2007

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 4:15 pm    Temat postu: Screeny z CSPM partia 2 Odpowiedz z cytatem

csp_inferno
1. Resp (CT)


2. Resp (TT)


3. BS (mały)


4. BS (duży)


5. Domek
5.1.


5.2.


5.3.



csp_nuke
1. BS (górny)


2. BS (dolny)


3. Pochylnia


4. Resp (TT)

(Resp CT wygląda tak samo)

5. Podwórko


6. Hangar/Garaż


csp_train
1. Resp (TT)


2. Resp (CT)


3. BS (otwarty)


4. BS (zamkniety)


5. Pociągi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Zuko
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Lut 2004
Klan: f0d

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 4:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wygodniej się ogląda jak screeny są obok siebie. np tu: http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=63011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 5:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na miniaturkach sharkk`a widać de_train. Muszę zauważyć, że jest dużo lepiej wykonany niż w CSS. Proszę zwrócić na to uwagę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
sharkk
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 28 Kwi 2007

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 5:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zuko napisał:
wygodniej się ogląda jak screeny są obok siebie. np tu: http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=63011


Wiem, ale trudno wtedy napisac te nazwy, a dla niewtajemniczonych (np. perwsze spotkanie z cs) nie wiadomą jest jakie to miejsce.

//EDIT: Inferno bardziej przypomina tu to z 1.6 i CZ, bo z Source to wogóle nic nie ma wspólnego wyglądem (prędziej nazwą).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 6:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nom, to mamy na razie wszystkie standartowe mapki :)

no co fakt, to fakt, że większość map z CSS prawie nie przypomina tych z 1.6, co w ProModzie się zwróciło jednak ku 1.6 wedle idei :) Mapy są ładne, wcale nie odbiegają standardem od tych oryginalnych z CSS. A to że wyglądają jak z 1.6 to tylko na plus graczom 1.6 :) Może kiedyś się przerzucą.

Valve miało dobrą ideę, tworząc CSS - nie chcieli sprzedawać nam kolejny raz tego samego...jednak w takich grach jak CS, duża ilość zmian, dopicowanie etc, jednak lekko ją psują...

Jednak zauważyłem, że czasem u niektórych kiszą się tekstury na tych promodowych mapach...no ale to beta i mam nadzieję, że kiedyś dopracują tego moda tak, żeby dało się spokojnie grać :)

Skoro mamy wszystkie mapy, to może pora wykorzystać bugi w grze i się troszkę pośmiać?
Umieszczajcie screeny śmiesznych akcji z CSP. Pokażmy czym na razie jest CSP (w razie jakby kiedyś zabłysnął, jaka to pamiątka by była...xD)

Pozdro
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
sharkk
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 28 Kwi 2007

PostWysłany: Nie Lis 04, 2007 8:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już kilku miniaturek brakuje w 1 poście :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Nie Lis 04, 2007 1:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sharkk napisał:
Już kilku miniaturek brakuje w 1 poście :)

naprawione (5 i 6 screen), jak się będzie kwasić, to pomyślimy nad czymś innym
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Nie Lis 04, 2007 3:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na inne screeny nie ma co liczyć na razie ponieważ, nic więcej się ciekawego nie zmieniło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> CSPromod Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury