Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Czw Lis 01, 2007 10:04 pm Temat postu: Screeny z gry ProMod |
|
|
Jak to wyglada w akcji ?
1. Zaczynamy:
2. Tak wygląda menu po właczeniu sławnego modu
3. Lista serwerów jakie znalazłem na dzień dzisiejszy
4. Wejście na mape i wybieranie drużyny
5. Start na mapie
6. Wyjście z Gali na A.. te puste miejsca to nie wiem co to jest.. ale pełno tego na mapie:D W css tego nie mam;D
7. AK-47
8. AK- 47 w akcji.
/stosuj się do regulaminu / KzR/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Czw Lis 01, 2007 10:04 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhazarOne Moderator
Dołączył: 17 Kwi 2007
|
Wysłany: Sob Lis 03, 2007 1:14 pm Temat postu: |
|
|
Wg punktu 4. regulaminu:
Cytat: | b) grafiki wrzucaj na http://imageshack.us i podawaj adres tutaj (np z miniaturką), nie wsadzaj obrazków bezpośrednio do postu - niektórzy maja modemy albo łącza o niskiej przepustowości i wola nie czekać 10 minut na wyświetlenie strony |
Zedytowałem poradnik (miniatury), oraz zamieściłem link do niego w kompedium o CSP. Mile widziane rozwijanie "obrazu" ProModa, więc w podobnej formie, rozwijajcie tą galerię, z pozostałych trzech map
Pozdro!
btw na screenie 6 masz po prostu jakiś błąd, u mnie w miejscu dziur znajdują się teksturki okien i wszystko ładnie wygląda _________________ www.Counter-Strike.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
sharkk Redakcja CS.PL
Dołączył: 28 Kwi 2007
|
Wysłany: Sob Lis 03, 2007 4:15 pm Temat postu: Screeny z CSPM partia 2 |
|
|
csp_inferno
1. Resp (CT)
2. Resp (TT)
3. BS (mały)
4. BS (duży)
5. Domek
5.1.
5.2.
5.3.
csp_nuke
1. BS (górny)
2. BS (dolny)
3. Pochylnia
4. Resp (TT)
(Resp CT wygląda tak samo)
5. Podwórko
6. Hangar/Garaż
csp_train
1. Resp (TT)
2. Resp (CT)
3. BS (otwarty)
4. BS (zamkniety)
5. Pociągi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zuko Moderator
Dołączył: 26 Lut 2004 Klan: f0d
|
|
Powrót do góry |
|
|
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Sob Lis 03, 2007 5:32 pm Temat postu: |
|
|
Na miniaturkach sharkk`a widać de_train. Muszę zauważyć, że jest dużo lepiej wykonany niż w CSS. Proszę zwrócić na to uwagę. |
|
Powrót do góry |
|
|
sharkk Redakcja CS.PL
Dołączył: 28 Kwi 2007
|
Wysłany: Sob Lis 03, 2007 5:43 pm Temat postu: |
|
|
Wiem, ale trudno wtedy napisac te nazwy, a dla niewtajemniczonych (np. perwsze spotkanie z cs) nie wiadomą jest jakie to miejsce.
//EDIT: Inferno bardziej przypomina tu to z 1.6 i CZ, bo z Source to wogóle nic nie ma wspólnego wyglądem (prędziej nazwą). |
|
Powrót do góry |
|
|
KhazarOne Moderator
Dołączył: 17 Kwi 2007
|
Wysłany: Sob Lis 03, 2007 6:57 pm Temat postu: |
|
|
nom, to mamy na razie wszystkie standartowe mapki
no co fakt, to fakt, że większość map z CSS prawie nie przypomina tych z 1.6, co w ProModzie się zwróciło jednak ku 1.6 wedle idei Mapy są ładne, wcale nie odbiegają standardem od tych oryginalnych z CSS. A to że wyglądają jak z 1.6 to tylko na plus graczom 1.6 Może kiedyś się przerzucą.
Valve miało dobrą ideę, tworząc CSS - nie chcieli sprzedawać nam kolejny raz tego samego...jednak w takich grach jak CS, duża ilość zmian, dopicowanie etc, jednak lekko ją psują...
Jednak zauważyłem, że czasem u niektórych kiszą się tekstury na tych promodowych mapach...no ale to beta i mam nadzieję, że kiedyś dopracują tego moda tak, żeby dało się spokojnie grać
Skoro mamy wszystkie mapy, to może pora wykorzystać bugi w grze i się troszkę pośmiać?
Umieszczajcie screeny śmiesznych akcji z CSP. Pokażmy czym na razie jest CSP (w razie jakby kiedyś zabłysnął, jaka to pamiątka by była...xD)
Pozdro _________________ www.Counter-Strike.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
sharkk Redakcja CS.PL
Dołączył: 28 Kwi 2007
|
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 8:11 am Temat postu: |
|
|
Już kilku miniaturek brakuje w 1 poście |
|
Powrót do góry |
|
|
KhazarOne Moderator
Dołączył: 17 Kwi 2007
|
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 1:19 pm Temat postu: |
|
|
sharkk napisał: | Już kilku miniaturek brakuje w 1 poście |
naprawione (5 i 6 screen), jak się będzie kwasić, to pomyślimy nad czymś innym _________________ www.Counter-Strike.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 3:37 pm Temat postu: |
|
|
Na inne screeny nie ma co liczyć na razie ponieważ, nic więcej się ciekawego nie zmieniło. |
|
Powrót do góry |
|
|
|