www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Bunny hopy a Quake3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike 1.6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ac1d
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 16 Mar 2004
Klan: nMq^ nie Mam qrwa

PostWysłany: Czw Maj 12, 2005 11:38 am    Temat postu: Bunny hopy a Quake3 Odpowiedz z cytatem

Witam, nie wiedzialem gdzie napisac ten temat wiec zapodalem go tu :]
Wiem ze jest pelno takich postow z pytaniami jak zrobic krulicze skoki :P
Bunny hopy to tzw strejf dżampy jezeli ktos tego nie umie proponuje pograc troche w q3 i tam sie pouczyc :)

Pobrane z q3arena.gry.imro.pl/ptc:

a) Standardowy strafejumping (lewo, prawo, lewo, prawo)
4. Podczas dotknięcia pada zmieniamy kierunek trzymanego strafe`a oraz kierunek `patrzenia`(w tym wypadku teraz w prawo).
5. Tak samo jak w punkcie czwartym, lecz tym razem strona lewa.
6. Tak jak w punkcie czwartym.
itd


50-50 (lewo, lewo, prawo, prawo)
Metoda podobna do poprzedniej z tą różnicą, że strafe`y zmieniamy co drugi pad.
4. Patrz a) 4.
5. Trzymamy ciągle strafe w tą samą stronę, jednak z kolejnym odbiciem przesuwamy trochę kursor jeszcze mocniej w kierunku strafe`a.
6. Zmieniamy kierunek strafe`a tak jak w a) 5.
itd.


c) Halfbeat
Przyznam się, że ostatnio strafeje tylko tą metodą :). Jest chyba najłatwiejsza do nauczenia i pozwala osiągnąć niewiarygodne przyśpieszenie najmniejszym wysiłkiem. Polega ona na tym, że na zmianę naciskamy strafe - strafe+forward, a wszystko to wspomagane delikatnymi ruchami myszy.
4. Ciągle trzymamy ten sam strafe+forward.
5. Odbijamy się od ziemi i puszczamy forward ciągle trzymając strafe (pamiętamy o zmianie kierunku!). Tym samym wykonujemy bardzo delikatny ruch myszą w tą samą stronę co zmiana strafe`a.
6. Po odbiciu wciskamy +forward i zmieniamy strafe`a. Wykonujemy taki sam ruch muszą, jak w punkcie piątym.
itd.


Z początku może wydawać się to bardzo zagmatwane - jak to lecieć trzymając tylko kursor w bok?! Jednak jest to możliwe i przynosi bardzo dobre rezultaty - niektórzy przeskoczą tym czarne pady na cos1, choć nie umią ich przejśc w sposób standardowy.
Będziemy musieli bardziej męczyć klawiaturę (częste zmiany w sekwencji klawiszy), ale to jest przyszłość strafejumpingu!

Cały artykuł :
http://www.q3arena.gry.imro.pl/ptc/?id=22&akcja=r&ida=440&kat=1
_________________
no nie i skasowali mi sygnaturke... wielkie mi mody zamiast pomagac to psuja :/ a to dziady .....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Google
Reklama




PostWysłany: Czw Maj 12, 2005 11:38 am    Temat postu:

Powrót do góry
S.W.A.T
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lip 2004

PostWysłany: Czw Maj 12, 2005 11:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeniesione do dzialu ogolnie o CS1.6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
GoLY
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 23 Sty 2005

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 9:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety strafy z q3 i cs roznia sie troche od siebie :( wiem bo bylem jednym z zalozycieli PTC i do niedawna jednym z glownych redaktorow, ale i tak polecam pograc w ten wspanialy mod do q3 jakim jest defrag :> ARE YOU REALLY THE BEST? :>
_________________
+b
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
j@p@pleb$
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 06 Kwi 2005

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 11:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to w q3 tez zablokowali skakanie? ze trzeba sie meczyc zeby skakac?
_________________
lerzec
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GoLY
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 23 Sty 2005

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 2:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nic nie poblokowali :O poprostu na tym modzie mozesz sobie pocwiczyc movement
_________________
+b
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wAve
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 23 Mar 2004

PostWysłany: Sob Maj 14, 2005 4:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To sie mija z celem.Jak chcesz sie nauczyc BH w CS'ie to wlaczaj CS'a, a nie Q3 ,tym bardziej ze w quake'u duzo latwiej to wykonac, wiec co to za cwiczenie??A jak sie juz nauczysz w CS'ie to mozna to potem przeniesc na quake'a,nie na odwrot ;) .Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
trawiator
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 09 Sie 2004

PostWysłany: Sob Maj 14, 2005 5:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wAve ma calkowita racje. W Quakach jest calkiem inna fizyka gry. W Q2, 3 bez problemu motam takie circlejumpy i bh ze dla "noobow" jest to kosmos. Natomist w CS nie potrafie ani jednego bh zrobic. A teoretycznie robi sie to identycznie.
_________________
Myśl rodzi herezję.
Herezja wymaga odkupienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Dickinson
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 12 Wrz 2004
Klan: tylko i wylacznie z rysiem :D

PostWysłany: Pią Maj 27, 2005 12:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w q3 bh robi sie praktycznie sam ...... w cs'ie wystarczy odpowiednio sterowac i taka roznica :x
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
Yngwie
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 31 Sty 2003
Klan: MoF

PostWysłany: Sob Maj 28, 2005 11:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez przesady
sam bh to sie robi
ale w painkillerze ;) ;D
_________________
I'm the Visionaire, follow me if You dare.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Fr!z
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Cze 2004
Klan: unita SACRA

PostWysłany: Sob Cze 04, 2005 1:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ac1d napisał:

[b]50-50 (lewo, lewo, prawo, prawo)
Metoda podobna do poprzedniej z tą różnicą, że strafe`y zmieniamy co drugi pad.


Jeśli chodzi o q3 to nie można przekraczać 30 stopni w jedną strone pownieważ się traci sporo na prędkości po 2 jest wiele metod i stylów jeśli chodzi o skakanie na padach i troche inaczej wygląda bunnyhop w q3 a w cs.

Dickinson napisał:

w q3 bh robi sie praktycznie sam ...... w cs'ie wystarczy odpowiednio sterowac i taka roznica


w q3 źle zrobiony bh albo zły movement nie daje pożadanych rezultatów więc nie mów że sam się robi byle jakie skakanie to nie bh, chodzi oto by kolejny skok był szybszy i dalszy.

btw. mówimy o vq3 czy cpma?
_________________
poczytaj regulamin forum
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
_KaszpiR_
Administrator
Administrator


Dołączył: 23 Maj 2002
Klan: Nova Team (nieaktywny), ale i tak nie gram w cs...

PostWysłany: Wto Cze 21, 2005 6:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

half life ma wiecej wsplolnego z quake 1 i quakeworld niz z quake 2 czy quake 3


http://en.wikipedia.org/wiki/Quake#Jumping_in_Quake
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike 1.6 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury