Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brAun Użytkownik
Dołączył: 11 Sty 2007
|
Wysłany: Nie Sty 25, 2009 7:38 pm Temat postu: modele high fps do source |
|
|
wiem wiem było setki razy ale wpisując w szukajce jest pare k wyników i nic konkretnego, a w googlach wszystko do 1.6. Prosze o jakiś konkretny link downloadu
pozdrawiam _________________ rn --------> popek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Nie Sty 25, 2009 7:38 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
myg0t Moderator
Dołączył: 24 Maj 2004
|
Wysłany: Pon Sty 26, 2009 1:38 pm Temat postu: |
|
|
Są niebieskie i czerwone ? . Nie ma high fps'owych modeli do cs:s i tyle, ale jest w pip komend, które same robią je HIGH.
Cytat: | / MODELS
// _______________________________________
g_ragdoll_fadespeed "0.1" // .____________
cl_ragdoll_collide "0" // |
cl_ragdoll_physics_enable "0" // | BODY DESAPEARS AFTER PLAYER DIES
cl_wpn_sway_scale "0" // | **************** ,' ,'
r_teeth "0" // | FOR MORE FPS CHANGE THEASE COMMANDS TO VALUES: ,: ,..;;
r_lod "0" // | R_ROOTLOD 7 (default is 0) <:;;:::::::::::
r_rootlod "7" // | R_MODELLSCALE 0.1 (default is 1) ': ''';;
r_modellodscale "0.1" ', ',
lod_enable "0"
lod_transitiondist "800"
// Eyes
r_eyes "0" // .____________
r_eyegloss "0" // |
r_eyemove "0" // | THERE IS NO EYES AND TEETH ON PLAYERS FACE
r_eyeshift_x "0" // |
r_eyeshift_y "0"
r_eyeshift_z "0"
r_eyesize "0"
r_eyewaterepsilon "0"
// Models // .____________
cl_minmodels "1" // |
cl_min_ct "2" // | THERE IS ONLY 1 MODEL OF OPPONENT AND MATE
cl_min_t "3" // | |
Wycinek ze starego cfg Insekta. Niektóre komendy są już nieaktywne w trybie gry multiplayer, ale większość serwerów i tak sprowadzi wartości do właściwych. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|