Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kyku Użytkownik
Dołączył: 23 Sie 2008
|
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 8:52 pm Temat postu: [PROBLEM] swiatlo |
|
|
Witam. Chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob mozna "usunac" cienie (jak na prawie kazdej mapie)
gdy zrobie mape to cienie wyjda takie czarne (za ciemne). Mogl bym to zrobic za pomoca bytow light lecz za duzo by ich bylo a nie wydaje mi sie by na mapach byly swiatla co pare metrow.
Moje drugie pytanie... Po co na mapach jest "woda" pod niebem (nie na wszystkich ale takze na wielu np. aim_map de_inferno ...) wody nie widac ale na grawitacji czy tam czyms mozna do niej doleciec _________________ Surf_Ski_5_final!
http://www.fpsbanana.com/maps/63487 |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 8:52 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
sharkk Redakcja CS.PL
Dołączył: 28 Kwi 2007
|
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 9:16 am Temat postu: |
|
|
Jeśli nie chcesz cieni w ogóle to nie wstawiaj żadnego bytu light (+ bytu light_environment).
Co do drugiego pytania to nie wiem, ale pierwszym skojarzeniem było żeby rzucone w niebo granaty nie odbijały się od niego, a spadały prostopadle na ziemię. |
|
Powrót do góry |
|
|
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 10:02 am Temat postu: |
|
|
A na pewno jest tam func_water? Sprawdziłeś? Jeśli tak to przypuszczenia sharka chyba są prawdziwe. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
kyku Użytkownik
Dołączył: 23 Sie 2008
|
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 3:13 pm Temat postu: |
|
|
jak nie wstawie swiatel na mape (zadnych) bedzie mapa zacinala i malo fps _________________ Surf_Ski_5_final!
http://www.fpsbanana.com/maps/63487 |
|
Powrót do góry |
|
|
Kac_zoR Mieszkaniec boarda
Dołączył: 12 Lis 2001 Klan: +PLUS+ (honorowo ;))
|
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 4:20 pm Temat postu: |
|
|
Jak nie wstawisz żadnych świateł, to mapa się nie skompiluje dobrze. Zasadniczo przynajmniej jedno światło gdziekolwiek musisz dać.
Żeby usunąć cienie to proponuje w świetle light_environment ustawić go pod kątem prostym pionowo w dół. Obiekty o pionowych ścianach nie będą wtedy rzucały cienia.
A pod niebem nie ma żadnej wody. Engine HLa idealny niestety nie jest i odgłos wody jak wejdziesz w niebo, albo rzucisz w niego granatem, to zwykły bug. _________________ Pomóż dzieciakom www.pajacyk.pl wystarczą dwa kliknięcia . |
|
Powrót do góry |
|
|
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 7:24 pm Temat postu: |
|
|
Jak nie chcesz światła to nie używaj wszystkich kompilatorów Będzie bez cieni. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kac_zoR Mieszkaniec boarda
Dołączył: 12 Lis 2001 Klan: +PLUS+ (honorowo ;))
|
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 5:39 am Temat postu: |
|
|
Kompilatorów trzeba użyć wszystkich do finalnej wersji mapy. Spróbuj zrobić z environmentem tak jak wcześniej napisałem. _________________ Pomóż dzieciakom www.pajacyk.pl wystarczą dwa kliknięcia . |
|
Powrót do góry |
|
|
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 3:39 pm Temat postu: |
|
|
Nie musisz używać do finalnej wersji kompilatora RAD. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieTK Moderator
Dołączył: 14 Sty 2003
|
Wysłany: Pią Mar 20, 2009 1:01 pm Temat postu: |
|
|
Z tego co widzę to ta twoja surf_ski ma całkiem normalne cienie... chcesz żeby były jeszcze jaśniejsze, czy w ogóle samo słońce chcesz mieć? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|