www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
[PROBLEM] swiatlo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kyku
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 23 Sie 2008

PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 8:52 pm    Temat postu: [PROBLEM] swiatlo Odpowiedz z cytatem

Witam. Chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob mozna "usunac" cienie (jak na prawie kazdej mapie)
gdy zrobie mape to cienie wyjda takie czarne :P (za ciemne). Mogl bym to zrobic za pomoca bytow light lecz za duzo by ich bylo :P a nie wydaje mi sie by na mapach byly swiatla co pare metrow.

Moje drugie pytanie... Po co na mapach jest "woda" pod niebem :P (nie na wszystkich ale takze na wielu np. aim_map de_inferno ...) wody nie widac ale na grawitacji czy tam czyms mozna do niej doleciec :P
_________________
Surf_Ski_5_final!

http://www.fpsbanana.com/maps/63487
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Sob Mar 14, 2009 8:52 pm    Temat postu:

Powrót do góry
sharkk
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 28 Kwi 2007

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 9:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli nie chcesz cieni w ogóle to nie wstawiaj żadnego bytu light (+ bytu light_environment).

Co do drugiego pytania to nie wiem, ale pierwszym skojarzeniem było żeby rzucone w niebo granaty nie odbijały się od niego, a spadały prostopadle na ziemię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 10:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A na pewno jest tam func_water? Sprawdziłeś? Jeśli tak to przypuszczenia sharka chyba są prawdziwe.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
kyku
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 23 Sie 2008

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 3:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak nie wstawie swiatel na mape (zadnych) bedzie mapa zacinala i malo fps :}
_________________
Surf_Ski_5_final!

http://www.fpsbanana.com/maps/63487
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Kac_zoR
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 12 Lis 2001
Klan: +PLUS+ (honorowo ;))

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 4:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak nie wstawisz żadnych świateł, to mapa się nie skompiluje dobrze. Zasadniczo przynajmniej jedno światło gdziekolwiek musisz dać.
Żeby usunąć cienie to proponuje w świetle light_environment ustawić go pod kątem prostym pionowo w dół. Obiekty o pionowych ścianach nie będą wtedy rzucały cienia.
A pod niebem nie ma żadnej wody. Engine HLa idealny niestety nie jest i odgłos wody jak wejdziesz w niebo, albo rzucisz w niego granatem, to zwykły bug.
_________________
Pomóż dzieciakom www.pajacyk.pl wystarczą dwa kliknięcia :).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Nie Mar 15, 2009 7:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak nie chcesz światła to nie używaj wszystkich kompilatorów:) Będzie bez cieni.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Kac_zoR
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 12 Lis 2001
Klan: +PLUS+ (honorowo ;))

PostWysłany: Pon Mar 16, 2009 5:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kompilatorów trzeba użyć wszystkich do finalnej wersji mapy. Spróbuj zrobić z environmentem tak jak wcześniej napisałem.
_________________
Pomóż dzieciakom www.pajacyk.pl wystarczą dwa kliknięcia :).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Pon Mar 16, 2009 3:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie musisz używać do finalnej wersji kompilatora RAD.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
mieTK
Moderator
Moderator


Dołączył: 14 Sty 2003

PostWysłany: Pią Mar 20, 2009 1:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co widzę to ta twoja surf_ski ma całkiem normalne cienie... chcesz żeby były jeszcze jaśniejsze, czy w ogóle samo słońce chcesz mieć?
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury