Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majes86 Pierwszak
Dołączył: 18 Lip 2007
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 2:19 pm Temat postu: Pomoc w cfg. |
|
|
Witam,
Prosze o pomoc:
1.
// Duck ON_OFF
alias "duckSTART" "+duck; bind q duckSTOP"
alias "duckSTOP" "-duck; bind q duckSTART"
bind "q" "duckSTART"
// Walk ON_OFF
alias walk_on "+speed; bind shift walk_off"
alias walk_off "-speed; bind shift walk_on"
bind "SHIFT" "walk_on"
Gdzie tutaj dolozyc cl_dynamiccrosshair? Jak polaczyc te 2 skrypty, zeby przy kucaniu walk bylo wylaczone? Tak samo jak sie idzie powoli i nacisnie kucaj, to zeby walk sie wylaczalo.
2.
// Showscores With Netgraph
alias +stats1 "+showscores; net_graph 3"
alias -stats1 "-showscores; net_graph 0"
bind TAB "+stats1"
Jak zrobic, zeby net_graph wlaczal sie od razu ze statystykami, a nie po 1-2 s od naciniecia tab? Przy rozdzielczosci 1680x1050 jakie parametry musi miec net_graph, net_graphweight, net_graphos etc. zeby to dobrze wygladalo?
3. Jak to jest z kupowaniem w cs:s? Czy trzeba dopisywac ammo tak jak to bylo w 1.6? Gdzie mozna znalezc wszystkie wypisane bronie w cs:s?
4. Potrzebny mi jakis standardowy cfg, w ktorym wszystkie klawisze przypisane sa defaultowo. W cs 1.6 mozna bylo sobie, to podejrzec w config.cfg w cs:s niby tez jest ale jest jedno obok drugiego i jest, to nieczytelne.
5. Ustawienia internetu dla lacza 4096/1024 kb. W cs 1.6 mialem:
cl_rate 20000
rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
cl_cmdbackup 2
ex_interp 0.01
cl_dlmax "128"
6. Przydalby mi sie jakis config poprawiajacy ilosc fps, ale niewplywajacy na jakosc grafiki (powylaczane nieprzydatne rzeczy). Nie mowie tutaj o cfg high fps, gdzie wszystko jest na low.
(jezeli cos mi sie jeszcze przypomni to napisze)
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 2:19 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
DziQ WiecznY Łowca Moderator
Dołączył: 22 Sie 2006
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 2:35 pm Temat postu: |
|
|
1.Powinno być dobrze w ten sposób:
// Duck ON_OFF
alias "duckSTART" "walk_off; +duck; bind q duckSTOP"
alias "duckSTOP" "-duck; bind q duckSTART"
bind "q" "duckSTART"
// Walk ON_OFF
alias walk_on "duckSTOP; +speed; bind shift walk_off"
alias walk_off "-speed; bind shift walk_on"
bind "SHIFT" "walk_on"
cl_dynamiccrosshair napisz w pliku autoexec.cfg, podobnie jak inne skrypty i komendy.
2. Inaczej nie będzie, możesz spróbować komendy na odwrót, czyli tak:
alias +stats1 "net_graph 3 ;+showscores"
alias -stats1 "net_graph 0; -showscores"
Nie wiem co masz na myśli mówiąc "dobrze wygląda". Metodą prób i błędów dojdziesz do porządanego przez siebie efektu.
3. W Source amunicja kupuje się sama, a temat z listą broni jest na forum - szukaj
4. Wystarczy, że usuniesz plik config.cfg i autoexec.cfg a po włączeniu Css znowu będziesz mieć defaultowy cfg. Żeby komendy nie były jedna obok drugiej musisz config otworzyć np. wordem
6. Było kilkanaście razy poruszane na forum - szukaj. |
|
Powrót do góry |
|
|
Majes86 Pierwszak
Dołączył: 18 Lip 2007
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 2:58 pm Temat postu: |
|
|
cl_dynamiccroshair nie chodzilo mi o to, ze ma byc caly czas 0 lub 1, ale gdzie ta komende dolozyc w tych skryptach:
// Duck ON_OFF
alias "duckSTART" "walk_off; +duck; bind q duckSTOP"
alias "duckSTOP" "-duck; bind q duckSTART"
bind "q" "duckSTART"
// Walk ON_OFF
alias walk_on "duckSTOP; +speed; bind shift walk_off"
alias walk_off "-speed; bind shift walk_on"
bind "SHIFT" "walk_on"
A do tego jakby dodac jeszcze ctrl normalne kucanie? Tak, zeby jeszcze przy normalnym kucaniu walk bylo wylaczone.
q jest kucanie on/off
ctrl normalnie
alias +du "cl_dynamiccrosshair 1; +duck"
alias -du "cl_dynamiccrosshair 0; -duck"
bind "ctrl" "+du" |
|
Powrót do góry |
|
|
Majes86 Pierwszak
Dołączył: 18 Lip 2007
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 4:29 pm Temat postu: |
|
|
alias walkt "walkon"
alias walkon "+speed; bind ctrl +dduck; alias walkt walkoff"
alias walkoff "-speed; bind ctrl +du; alias walkt walkon"
alias +dduck "cl_dynamiccrosshair 1; -speed; +duck"
alias -dduck "cl_dynamiccrosshair 0; +speed; -duck"
bind "shift" "walkt"
alias +du "cl_dynamiccrosshair 1; +duck"
alias -du "cl_dynamiccrosshair 0; -duck"
bind "ctrl" "+du"
Cos takiego sobie wymyslilem, teraz jeszcze pod q chcialbym dodac kucanie na takiej samej zasadzie jak ctrl tylko za pomoca on/off (ctrl trzeba trzymac, zeby kucac).
Prosze o pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
DziQ WiecznY Łowca Moderator
Dołączył: 22 Sie 2006
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 5:20 pm Temat postu: |
|
|
alias skrypcik "dduck1"
alias dduck1 "cl_dynamiccrosshair 1; -speed; +duck; alias skrypcik dduck2"
alias dduck2 "cl_dynamiccrosshair 0; +speed; -duck; alias skrypcik dduck1"
Jeśli się nie pomyliłem to powinno działać |
|
Powrót do góry |
|
|
Majes86 Pierwszak
Dołączył: 18 Lip 2007
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 5:28 pm Temat postu: |
|
|
Hmm nie rozumiem. Gdzie to niby mam dodac? |
|
Powrót do góry |
|
|
DziQ WiecznY Łowca Moderator
Dołączył: 22 Sie 2006
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 6:25 pm Temat postu: |
|
|
[...] a gdzie dodawałeś inne skrypty? |
|
Powrót do góry |
|
|
Majes86 Pierwszak
Dołączył: 18 Lip 2007
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 8:19 pm Temat postu: |
|
|
Nie zrozumiales mnie. Do czego sie odnosi ten skrypt?
alias walkt "walkon"
alias walkon "+speed; bind ctrl +dduck; alias walkt walkoff"
alias walkoff "-speed; bind ctrl +du; alias walkt walkon"
alias +dduck "cl_dynamiccrosshair 1; -speed; +duck"
alias -dduck "cl_dynamiccrosshair 0; +speed; -duck"
bind "shift" "walkt"
alias +du "cl_dynamiccrosshair 1; +duck"
alias -du "cl_dynamiccrosshair 0; -duck"
bind "ctrl" "+du"
----------------------
alias skrypcik "dduck1"
alias dduck1 "cl_dynamiccrosshair 1; -speed; +duck; alias skrypcik dduck2"
alias dduck2 "cl_dynamiccrosshair 0; +speed; -duck; alias skrypcik dduck1"
--------------------
bind "q" "skrypcik" ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
DziQ WiecznY Łowca Moderator
Dołączył: 22 Sie 2006
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 8:37 pm Temat postu: |
|
|
Majes86 napisał: | teraz jeszcze pod q chcialbym dodac kucanie na takiej samej zasadzie jak ctrl tylko za pomoca on/off (ctrl trzeba trzymac, zeby kucac). |
O to prosiłeś, więc to napisałem, to raczej oczywiste jest, bynajmniej dla mnie. Musisz sobie jeszcze ten skrypt zbindować na jakimś klawiszu i to będzie wszystko. |
|
Powrót do góry |
|
|
Majes86 Pierwszak
Dołączył: 18 Lip 2007
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 9:05 pm Temat postu: |
|
|
Dla mnie tez, to jest oczywiste, ale patrzac na ten skrypt nie wydaje mi sie, zeby bylo ok. Dobra przetestuje i dam znac pozdrawiam:)
Nie dziala tak jak powinno. Biegne naciskam kucanie/wstaje i powinienem dalej biec, a ide. Do tego musze nacisnac 2 razy shift, zeby biec. Ten skrypt musi byc powiazany z shiftem tak sam jak q jest powiazane z shiftem. Jakis pomysl?
DziQ jezeli mozesz to zaladuj sobie ten skrypt:
alias walkt "walkon"
alias walkon "+speed; bind ctrl +dduck; alias walkt walkoff"
alias walkoff "-speed; bind ctrl +du; alias walkt walkon"
alias +dduck "cl_dynamiccrosshair 1; -speed; +duck"
alias -dduck "cl_dynamiccrosshair 0; +speed; -duck"
bind "shift" "walkt"
alias +du "cl_dynamiccrosshair 1; +duck"
alias -du "cl_dynamiccrosshair 0; -duck"
bind "ctrl" "+du"
No i dalej, to juz wiesz:
"Pod q chcialbym dodac kucanie na takiej samej zasadzie jak ctrl tylko za pomoca on/off (ctrl trzeba trzymac, zeby kucac)." |
|
Powrót do góry |
|
|
DziQ WiecznY Łowca Moderator
Dołączył: 22 Sie 2006
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 10:07 pm Temat postu: |
|
|
alias skrypcik "dduck1"
alias dduck1 "cl_dynamiccrosshair 1; +duck; alias skrypcik dduck2"
alias dduck2 "cl_dynamiccrosshair 0; -duck; alias skrypcik dduck1"
teraz chyba powinno być dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Majes86 Pierwszak
Dołączył: 18 Lip 2007
|
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 10:32 pm Temat postu: |
|
|
alias walkt "walkon"
alias walkon "+speed; bind q +dduck; alias walkt walkoff"
alias walkoff "-speed; bind q +du; alias walkt walkon"
alias +dduck "cl_dynamiccrosshair 1; -speed; +duck"
alias -dduck "cl_dynamiccrosshair 0; +speed; -duck"
bind "shift" "walkt"
alias +du "cl_dynamiccrosshair 1; +duck"
alias -du "cl_dynamiccrosshair 0; -duck"
bind "q" "+du"
alias skrypcik "dduck1"
alias dduck1 "cl_dynamiccrosshair 1; +duck; alias skrypcik dduck2"
alias dduck2 "cl_dynamiccrosshair 0; -duck; alias skrypcik dduck1"
bind "ctrl" "skrypcik"
Teraz jest wszystko ok, jeszcze tylko jedna rzecz. Naciskam shift (walk) pozniej ctrl (kucanie_on) i zwalnia, a chce zeby szedl tak jak przy q. Czyli bieg i kucniecie (tylko przy q trzeba trzymac przycisk). Sprawdz u siebie. Juz niewiele brakuje, zeby bylo wszystko dobrze:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Majes86 Pierwszak
Dołączył: 18 Lip 2007
|
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 2:09 am Temat postu: |
|
|
Ok zrobilem i dziala tak jak chcialem. Wklejam, bo moze sie komus przyda. Skrypt mozna jeszcze ulepszyc, ale to juz wedlug uznania...
//----------Run_Walk_Duck---------//
// Run_Walk_shift
alias walkt "walkon"
alias walkon "+speed; bind q +duck_q; bind ctrl duck_ctrl; alias walkt walkoff"
alias walkoff "-speed; bind q +du; bind ctrl duckt; alias walkt walkon"
bind "shift" "walkt"
// Duck_q
alias +duck_q "cl_dynamiccrosshair 1; -speed; +duck"
alias -duck_q "cl_dynamiccrosshair 0; +speed; -duck"
// Duck_ctrl
alias duck_ctrl "duck1"
alias duck1 "cl_dynamiccrosshair 1; -speed; +duck; alias duck_ctrl duck2"
alias duck2 "cl_dynamiccrosshair 0; +speed; -duck; alias duck_ctrl duck1"
// Duck
alias +du "cl_dynamiccrosshair 1; +duck"
alias -du "cl_dynamiccrosshair 0; -duck"
bind "q" "+du"
// Duck_On/Off
alias duckt "duckon"
alias duckon "cl_dynamiccrosshair 1; +duck; alias duckt duckoff"
alias duckoff "cl_dynamiccrosshair 0; -duck; alias duckt duckon"
bind "ctrl" "duckt"
DziQ dzieki za pomoc |
|
Powrót do góry |
|
|
|