Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sibo Użytkownik
Dołączył: 20 Cze 2004 Klan: Anarchy Squad
|
Wysłany: Pią Maj 04, 2007 2:06 am Temat postu: [TUTORIAL] Jak ustawić broń na twojej aim_mapie |
|
|
Hey, zrobilem mapke i chce zabronic kupowania jakiegokolwiek ekwipunku.
I chce by ponarodzinach na repsie odrazu w reku byla bron
Jak to zrobić.
Pozdrawiam. _________________ • Älliance cKy |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pią Maj 04, 2007 2:06 am Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ozi_91 Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2006 Klan: środa godz. 20:10
|
Wysłany: Pią Maj 04, 2007 10:40 am Temat postu: |
|
|
Chyba bytem "game_player_equip" musisz się pobawić, ale nie jestem pewny. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
sharkk Redakcja CS.PL
Dołączył: 28 Kwi 2007
|
Wysłany: Pią Maj 11, 2007 5:56 pm Temat postu: |
|
|
game_player_equip - ustala jaka broń ma sie pojawić w ręce gracza na początku rundy
info_map_parameters - ustala kto i czy może kupować na twojej mapie
nie wiem dokładnie co do tego żeby usuwało broń z ekwipunku żeby można było nie mieć nic w ręce w nowej rundzie, nie wiem czy to wogóle możliwe... |
|
Powrót do góry |
|
|
Hydro Aquatic Pierwszak
Dołączył: 28 Lut 2007
|
Wysłany: Sro Maj 30, 2007 2:13 pm Temat postu: |
|
|
game_player_equip wszystko zalatwi
musisz w nim wpisac nazwe broni
np.
weapon_deagle
weapon_m4a1
itd.
tutaj masz liste
amunicja
ammo_338mag
ammo_357sig
ammo_45acp
ammo_50ae
ammo_556mm
ammo_556mm_box
ammo_57mm
ammo_762mm
ammo_9mm
ammo_buckshot
weapon_hegrenade
weapon_smokegrenade
weapon_c4
weapon_usp
weapon_p228
weapon_deagle
weapon_fiveseven
weapon_elite
weapon_xm1014
weapon_mp5navy
weapon_ump45
weapon_p90
weapon_mac10
weapon_ak47
weapon_sg552
weapon_famas
weapon_m4a1
weapon_aug
weapon_g3sg1
weapon_sg550
weapon_awp
weapon_flashbang
a tutaj link glowny
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Game_player_equip
a wygląda to tak:
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieTK Moderator
Dołączył: 14 Sty 2003
|
Wysłany: Sro Maj 30, 2007 3:27 pm Temat postu: |
|
|
no to ja dodam jeszcze:
armoury_entity - pozwala na umieszczenie dowolnej broni/ekwipunku z wyjątkiem pistoletów/noktowizora na podłodze
player_weaponstrip - pozbawia gracza wszelkiej broni, działa podobnie jak game_player_equip z wyłączonymi wszystkimi opcjami
Noktowizora NIE DA SIĘ zdobyć inaczej jak kupując go. Pistolet leżący na ziemi da się zrobić, ale wymaga to skomplikowanej sekwencji bytów która jest nawet dla mnie za trudna.
Wszystkie wyżej wymienione byty dostępne są w rozszerzonym pliku fgd:
http://www.google.pl/search?q=cs+expert+fgd&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
...i przykleję temat _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
icepopo Użytkownik
Dołączył: 11 Lis 2007
|
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 7:42 pm Temat postu: |
|
|
a jak zrobic zeby bylo ograniczenie ze ct ma inne bronie niz tt |
|
Powrót do góry |
|
|
sharkk Redakcja CS.PL
Dołączył: 28 Kwi 2007
|
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 10:11 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o ustalanie, że przypuśćmy ct może kupować awp a tt już tej mozliwości nie posiada to z poziomu tworzenia map jest to chyba nie możliwe. Ale nie wykluczone, że nie istnieje plugin, który by powodował taki efekt w grze. |
|
Powrót do góry |
|
|
icepopo Użytkownik
Dołączył: 11 Lis 2007
|
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 10:34 pm Temat postu: |
|
|
acha dzieki |
|
Powrót do góry |
|
|
SieJa121 Pierwszak
Dołączył: 09 Maj 2007
|
Wysłany: Sob Mar 15, 2008 5:25 pm Temat postu: |
|
|
mam tem armour_entinity ale jak zedytowac to zeby np awp lezalo na ziemi?
@Dobra MaM |
|
Powrót do góry |
|
|
comornic Pierwszak
Dołączył: 23 Cze 2009
|
Wysłany: Pią Cze 26, 2009 8:48 pm Temat postu: |
|
|
Nie ma żadnej możliwości wstawienia Clariona i Defendera? |
|
Powrót do góry |
|
|
|