Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IrQus Użytkownik
Dołączył: 02 Wrz 2007
|
Wysłany: Pon Mar 24, 2008 2:54 pm Temat postu: Tworzenie wlasnych waypointow dla botow |
|
|
Witam interesuje mnie takie coś żebym mógł sam stworzyć waypointy dla botów ale nie wiem jak to mam robić, pewnie sie da to robić bo jak przegladalem forum to widziałem ze są linki do waypointow ale ja chce sam sobie zrobić i nie wiem czy dobrze pamiętam ale była chyba taka możliwość.
Proszę was o pomoc.
Pozdrawiam Irwusek |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pon Mar 24, 2008 2:54 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rob116 Pierwszak
Dołączył: 04 Lut 2008
|
Wysłany: Pon Mar 24, 2008 3:45 pm Temat postu: |
|
|
no jesli te waypointy sa to znaczy ze ktos je musial zrobic rowniez by mi sie przydalo zrobic waypointy do kilku map przylaczam sie do pytania |
|
Powrót do góry |
|
|
KhazarOne Moderator
Dołączył: 17 Kwi 2007
|
Wysłany: Pon Mar 24, 2008 9:46 pm Temat postu: |
|
|
swoje tzn jakie?
jak chcesz sobie zrobić "ręcznie" waypointy to zapraszam tu: http://www.board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=77979
a jeżeli chodzi ci o to, że sam krok po kroku wyznaczasz pola na mapie po których botki mają chodzić, to w zależności jakie to boty, szukaj komend, w przypadku zbotów o ile się nie mylę istnieją jakieś tam komendy do edycji waypointów, jednak to syzyfowa praca
określaj się dokładniej _________________ www.Counter-Strike.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
fUskarN Pierwszak
Dołączył: 25 Gru 2009
|
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 9:21 pm Temat postu: |
|
|
Mi się wydaje, że szuka on tego co ja Chodzi ( przynajmniej mi ) o to żeby np. na inferno boty biegały tylko na mały itd ;] sory za odkopanie ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
@be Użytkownik
Dołączył: 29 Lis 2005 Klan: [T.S.M]
|
Wysłany: Pon Sie 09, 2010 9:29 pm Temat postu: |
|
|
Z uwagi na obszerny materiał nie będę się rozpisywał na ten temat tylko odeślę was do strony na której znajdziecie niezbędne info.
http://www.hlmaps.noskill.pl/page.php?id=8
miłej zabawy.
pzdr. _________________ /Otoczony, obmyślaj plany. Zagrożony śmiercią, walcz./ =SunTzu= |
|
Powrót do góry |
|
|
@be Użytkownik
Dołączył: 29 Lis 2005 Klan: [T.S.M]
|
Wysłany: Pon Sie 09, 2010 9:49 pm Temat postu: |
|
|
aha i jeszcze jedno:
Z uwagi na to że granie z botami biegającymi ciągle tak samo szybko się nudzi polecam mój autorski sposób.
chcę:
pograć na de_dust2 - boty mają latać długą na A:
robisz kopię de_dust2.bsp w /maps nazywając ją: de_dust2_dluga.bsp
tworzysz waypointy na mapie de_dust2_dluga.bsp (boty latają dlugą) -> grasz
-------------------------------------------------------------
pograć na de_dust2 - boty mają latać trupą na B:
robisz kopię de_dust2.bsp w /maps nazywając ją: de_dust2_trupa.bsp
tworzysz waypointy na mapie de_dust2_trupa.bsp (boty latają trupą) -> grasz
-------------------------------------------------------------
Oczywiście analogicznie możesz to robić na innych mapach i w różnych konfiguracjach. Zależy to tylko i wyłącznie od twoich aktualnych upodobań. Ja zaprezentowałem tu tylko i wyłącznie algorytm postępowania. (za darmo!)
Zaletą tej metody jest to, nie musisz za każdym razem zamieniać pliku z waypointami do danej mapy tylko zmieniasz mapę w cs bez wychodzenia z gry.
W praktyce grasz tą sama mapę, ale inaczej nazwaną a co za tym idzie z różnymi waypointami i różnymi taktykami botów(jeżeli można to tak nazwać).
Proste co? A jakie przydatne.
Jakby co ----> PW
pzdr. _________________ /Otoczony, obmyślaj plany. Zagrożony śmiercią, walcz./ =SunTzu= |
|
Powrót do góry |
|
|
|