www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
[PROBLEM] Gra nie startuje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
n0_n4m3
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 04 Wrz 2007

PostWysłany: Nie Cze 12, 2011 1:25 pm    Temat postu: [PROBLEM] Gra nie startuje Odpowiedz z cytatem

Witam!
Zrobiłem kawałeczek mapy, dodałem resp i słońce i chciałbym rozpocząć grę. Pojawia się problem, gdyż po pomyślnej kompilacji (pracuję w VHE) gra się odpala, ale mapa się nie pojawia, Find Servers itp też nie. Takie brak odpowiedzi. Czy ktoś miał coś takiego?
Pozdrawiam,
Wojtek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Nie Cze 12, 2011 1:25 pm    Temat postu:

Powrót do góry
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Pon Cze 13, 2011 4:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wklej log z kompilacji.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Pon Cze 13, 2011 4:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wklej log z kompilacji.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
n0_n4m3
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 04 Wrz 2007

PostWysłany: Pon Cze 13, 2011 5:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oto on:

Kod:
** Zadanie.....
** Rozkaz > Katalog gry     
** Parametry> E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXX\counter-strike


** Zadanie.....
** Rozkaz > Kopiuj   
** Parametry> "E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXXX012\counter-strike\valve\aim_sand_base.map" "E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base.map"


** Zadanie.....
** Rozkaz > E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\hlcsg.exe
** Parametry> "E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\hlcsg.exe E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base
Entering E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       2 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
50%... (0.00 seconds)
SetModelCenters:
 (0.00 seconds)
CSGBrush:
50%... (0.01 seconds)

Using Wadfile: \gry\steam\steamapps\XXXXXXXXX\counter-strike\valve\halflife.wad
 - Contains 4 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)

Texture usage is at 0.02 mb (of 4.00 mb MAX)
0.03 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----




** Zadanie.....
** Rozkaz > E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\hlbsp.exe
** Parametry> "E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\hlbsp.exe E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       2 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 25 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base.prt'
SolidBSP [hull 1] 25 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 25 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 25 (0.00 seconds)
0.03 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----




** Zadanie.....
** Rozkaz > E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\hlvis.exe
** Parametry> "E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\hlvis.exe E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base
   1 portalleafs
   0 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       2 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance    [       0 ] [       0 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

fast vis            [     off ] [     off ]
full vis            [     off ] [     off ]


BasePortalVis:
 (0.00 seconds)
LeafThread:
 (0.00 seconds)
average leafs visible: 0
g_visdatasize:3  compressed from 1
0.01 seconds elapsed

-----   END   hlvis -----




** Zadanie.....
** Rozkaz > E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\hlrad.exe
** Parametry> "E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\hlrad.exe E:\Gry\Steam\SteamApps\XXXXXXXX\counter-strike\cstrike_polish\maps\aim_sand_base

-= Current hlrad Settings =-
Name                | Setting             | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads              [                 2 ] [            Varies ]
verbose              [               off ] [               off ]
log                  [                on ] [                on ]
developer            [                 0 ] [                 0 ]
chart                [               off ] [               off ]
estimate             [               off ] [               off ]
max texture memory   [           4194304 ] [           4194304 ]
max lighting memory  [           6291456 ] [           6291456 ]
priority             [            Normal ] [            Normal ]

vismatrix algorithm  [          Original ] [          Original ]
oversampling (-extra)[               off ] [               off ]
bounces              [                 1 ] [                 1 ]
bounce dynamic light [                on ] [                on ]
ambient light        [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light        [           255.000 ] [           256.000 ]
circus mode          [               off ] [               off ]

smoothing threshold  [            50.000 ] [            50.000 ]
direct threshold     [            25.000 ] [            25.000 ]
direct light scale   [             2.000 ] [             2.000 ]
coring threshold     [             1.000 ] [             1.000 ]
patch interpolation  [                on ] [                on ]

texscale             [                on ] [                on ]
patch subdividing    [                on ] [                on ]
chop value           [            64.000 ] [            64.000 ]
texchop value        [            32.000 ] [            32.000 ]

global fade          [             1.000 ] [             1.000 ]
global falloff       [                 2 ] [                 2 ]
global light scale   [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma         [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale   [             1.000 ] [             1.000 ]
global sky diffusion [             1.000 ] [             1.000 ]

opaque entities      [                on ] [                on ]
sky lighting fix     [                on ] [                on ]
incremental          [               off ] [               off ]
dump                 [               off ] [               off ]

colour jitter        [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack       [   0.0 0.0 0.0 0.0 ] [   0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack         [                on ] [                on ]
spotlight points     [                on ] [                on ]

custom shadows with bounce light
                     [               off ] [               off ]
rgb transfers        [               off ] [               off ]


[Reading texlights from 'E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'E:\Programy\VALVEH~1\CHYBAK~1\lights.rad']

84 faces
Create Patches : 1240 base patches
0 opaque faces
24450 square feet [3520896.00 square inches]
1 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.43 seconds)
visibility matrix   :   0.1 megs
BuildVisLeafs:
 (0.11 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.11 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
Transfer Lists :     1141760 :    1.14M transfers
       Indices :        7328 :    7.16k bytes
          Data :     4567040 :    4.36M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.15 seconds)
1.17 seconds elapsed

-----   END   hlrad -----



Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 4:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak postępy ? Ja tu błędów nie widzę (chyba, że coś przeoczyłem).
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury