Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makaveli1982 Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2011
|
Wysłany: Czw Paź 06, 2011 8:20 am Temat postu: [GRA] Rozwiazaywanie problemow z recoilem cz.2 |
|
|
Witam.
Po dluzszej przerwie postanowilem wrocic do was i postarac sie zeby ta gra znowu dzialala wiele osob do mnie pisalo na gadu z prosba o pomoc.
Warunek jest 1 NIE ROBIMY TUTAJ POPELINY!
Pierwsze z pierwszych do testu leci klient d3d ktory wymusza wieksze wykorzystanie procesora do renderowania grafiki (lepiej nie wrzucajcie tego do innych gier bo to jest fpsozerne)
plik d3d9.dll wrzucamy do glownego folderu cs (tam gdzie jest hl.exe)
w csie ustawiamy tryb graficzny na D3D
Jakby co tu jest troche o tymKLIK (niestety po angielsku)
Z tej strony mozecie pobrac plik lub z linku
RAPIDSHARE:
WERSJA 32-BIT
WERSJA 64-BIT |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Czw Paź 06, 2011 8:20 am Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheaker Mieszkaniec boarda
Dołączył: 07 Lut 2006
|
Wysłany: Czw Paź 06, 2011 4:56 pm Temat postu: |
|
|
diro wyjdź jak nie masz nic do powiedzenia. (sensownego!)
Kontynuuj makaveli.
Sprawdziłem. Jak zwykle, wydaje się że jest lepiej ale za to fps poleciały dramatycznie. Czasami nawet po 40 a standard ~70 podczas gdy wcześniej 100.0 _________________ NAJLEPSZE fragi ze scouta |
|
Powrót do góry |
|
|
goomez781 Użytkownik
Dołączył: 28 Paź 2007
|
Wysłany: Pią Paź 07, 2011 10:34 am Temat postu: |
|
|
co zmienia ten plik? bo różnicy nie widzę |
|
Powrót do góry |
|
|
mjeko Użytkownik
Dołączył: 14 Kwi 2011
|
Wysłany: Pią Paź 07, 2011 2:13 pm Temat postu: |
|
|
mowisz ze wymusza wieksze wykorzystanie procesora ... mozna otworzyc windows media player i mamy to samo ... Jakies inne propozycje bo nie ma roznicy jak przelaczy sie na d3d tylko spadki fps. |
|
Powrót do góry |
|
|
makaveli1982 Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2011
|
Wysłany: Pią Paź 07, 2011 3:36 pm Temat postu: |
|
|
Wymusza wykorzystywanie procesora ale dla jednej danej aplikacji a nie dla roznych. Sprobujcie sobie wrzucic to do innej gry to zxobaczycie o co chodzi.
W lewym dolnym rogu powinno byc napisane SwiftShader. |
|
Powrót do góry |
|
|
Siward Pierwszak
Dołączył: 07 Sie 2011
|
Wysłany: Sob Paź 08, 2011 7:33 am Temat postu: |
|
|
Dorzucę do tego testowania hardware:
Zmieniałem kartę graficzną na x1650 hd3200 9500gt hd4850 na wszystkich jest to samo więc to raczej nie wina kart graficznych w dodatku że na x1650 inna osoba która ją mi pożyczyła ma recoil idealny.
Zmieniałem pamięć RAM od osoby która ma idealny recoil rezultat taki sam.
Zmieniony dysk to samo...
Pozostaje procesor, zasilacz, płyta główna i właśnie sądzę że ta ostatnia ma największy wpływ jej chipset gdyż jedna osoba którą znam ma idealny recoil na danym procesorze a druga u której sprawdzaliśmy ma taki sam procesor inne mobo i już recoil jest fatalny...Prawdopodobnie występuje to też w moim przypadku więc to chyba płyta główna lub kwestia dopasowania komponentów.
Jeśli ktoś ma kupię płytę główną asus m2n-mx. |
|
Powrót do góry |
|
|
makaveli1982 Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2011
|
Wysłany: Nie Paź 09, 2011 12:06 pm Temat postu: |
|
|
Lecz ja testowalem rozne plyty glowne z roznymi chipsetami. I nic nie dawalo zadanego rezultatu. Wiem ze na tych wiekszych lan party kompy dzialaja na plytach DFI Lan Party. |
|
Powrót do góry |
|
|
KhazarOne Moderator
Dołączył: 17 Kwi 2007
|
Wysłany: Pon Paź 10, 2011 7:51 pm Temat postu: |
|
|
Panowie na temat proszę. Śmiecie poleciały tam, gdzie ich miejsce. Żal zamykać kolejny temat, zwłaszcza, że ruch na tym forum jest niewielki. Co nie zmienia faktu, że dalej zaglądają tu różni mędrcy, którzy na temat nie mają NIC do powiedzenia. Więc proszę takowych o zamilknięcie.
Pzdr _________________ www.Counter-Strike.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
makaveli1982 Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2011
|
Wysłany: Wto Paź 11, 2011 5:20 pm Temat postu: |
|
|
Zmodyfikowany plik hl.exe z podmienionymi renderowaniami textur.
Nie ma w tym ani wh ani zadnych aimbotow bo to plik z mojego csa.
U mnie gra sie normalnie.
Jak to nie pomoze to juz nie jestem w stanie wam pomoc.
http://www.speedyshare.com/files/30700328/hl.exe
oczywiscie plik d3d9.dll zostawcie.
Jedyne co jeszcze zrobilem to uzylem programu RegInOut System Utilities
W ktorym usunalem smieci z rejestru, zoptymalizowalem lacze, i wylaczylem zbedne uslugi wybierajac profil gaming pc max performance |
|
Powrót do góry |
|
|
Sheaker Mieszkaniec boarda
Dołączył: 07 Lut 2006
|
Wysłany: Wto Paź 11, 2011 9:40 pm Temat postu: |
|
|
Po wrzuceniu Twojego hl.exe ekran został podzielony wyraźnymi kreskami na 12 bodaj części. Napisy postrzępione i półprzeźroczysty celownik. No i wspomniane wcześniej tragiczne fpsy:/ Nawet porządnie nie przetestuje. _________________ NAJLEPSZE fragi ze scouta |
|
Powrót do góry |
|
|
makaveli1982 Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2011
|
Wysłany: Sro Paź 12, 2011 12:06 am Temat postu: |
|
|
ale zmien spowrotem na opengl |
|
Powrót do góry |
|
|
Sheaker Mieszkaniec boarda
Dołączył: 07 Lut 2006
|
Wysłany: Sro Paź 12, 2011 10:04 am Temat postu: |
|
|
To znaczy jedna opcja jest z plikiem dll i renderowaniem d3d a druga opcja jest z podmianką pliku hl.exe i wtedy bez dll'ka i bez d3d? _________________ NAJLEPSZE fragi ze scouta |
|
Powrót do góry |
|
|
makaveli1982 Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2011
|
Wysłany: Sro Paź 12, 2011 11:13 am Temat postu: |
|
|
dll musi zostac bo nie wiem czy opengl nie leci przez biblioteki directx |
|
Powrót do góry |
|
|
makaveli1982 Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2011
|
Wysłany: Pią Paź 14, 2011 11:18 pm Temat postu: |
|
|
Parametry startowe:
Kod: | -nosierra -num_edicts 533 -nowinmouse -gl -hw -freq 60 -cafeapplaunch |
Nie jesli nic to u was nie da sprobujcie zmienic wartosc komendy num_edicts na ilosc taktowania waszego ramu ja mam 533 wiec tyle ustawilem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Sheaker Mieszkaniec boarda
Dołączył: 07 Lut 2006
|
Wysłany: Sob Paź 15, 2011 8:41 am Temat postu: |
|
|
Byś się postarał też troszkę i dał info o każdej z komend.
Ja znalazłem tyle:
-nosierra
-num_edicts Sets the entity limit for map/game entities (not temporary entities, which is still locked to 500). 900 is default. 4096 is a good limit, beyond that seems to cause hunk_alloc errors. Both clients and servers need matching values for best compatibility.
-nowinmouse
-hw (w ogóle unknown)
-cafeapplaunch - Launch apps in a cyber cafe context (Forces apps to be verified / validated before launch).
nosierra nowinmouse i hw są nieznane. _________________ NAJLEPSZE fragi ze scouta |
|
Powrót do góry |
|
|
|