Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bezel85 Pierwszak
Dołączył: 04 Mar 2008
|
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 10:50 pm Temat postu: |
|
|
Podsumowując :
... nie skorzystałem z opcji podanej przez tymozynke, przypuszczam, że i tak nic by to nie dało. Po drugie uno : w przypadku produktów, do których nie ma karty gwarancyjnej, a gwarancję stanowi paragon, produkt taki jest wysyłany przez MM do odpowiedniego serwisu ( nie wiem czy jest jakaś różnica w przypadku dołączonej karty gwarancyjnej; prawdopodobnie chodzi tylko o czas gwarancji ). MM jest tylko pośrednikiem pomiędzy klientem a serwisem. Przy ponownym oddaniu myszki do serwisu - 5 września - wydawało mi się, że powinienem dostać z powrotem dwa tygodnie później, czyli 19 września. W rzeczywistości MM wysłał myszkę 10 września i OD TEGO MOMENTU liczone są da tygodnie, a nie od momentu oddania ... to tak na marginesie.
Życzę udanych zakupów w MM. |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 10:50 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
tymozyna Moderatorka
Dołączył: 08 Kwi 2005
|
Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 12:39 pm Temat postu: |
|
|
nie.
data zgłoszenia się liczy. termin reklamacji masz na druku. _________________ #psd.pl @ Quakenet
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaason Admin serwera CS.PL
Dołączył: 22 Paź 2001
|
Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 1:39 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | W rzeczywistości MM wysłał myszkę 10 września i OD TEGO MOMENTU liczone są da tygodnie, a nie od momentu oddania ... to tak na marginesie. | To jakbyś oddał im mychę załóżmy 10 lutego a oni w wyniku zapewne lenistwa wysłaliby ją do serwisu powiedzmy 10 grudnia tego samego roku to też byś liczył dwa tygodnie? Tutaj rację ma tymozyna. |
|
Powrót do góry |
|
|
bezel85 Pierwszak
Dołączył: 04 Mar 2008
|
Wysłany: Pią Wrz 28, 2012 12:36 am Temat postu: |
|
|
No niby tak, ale co ja mogę. Z natury spokojny jestem. Za drugim razem zapytałem się czy z racji tego, że jestem w tej sytuacji poszkodowanym to czy dałoby się to jakoś rekompensować. Ekspedientka powiedziała, że może zamieścić informację w stylu "klient domaga się zwrotu pieniędzy lub zamiany na nowy produkt" - tak też uczyniła. Naprawa nie wymagała znacznej ingerencji więc postanowili ją naprawić, a nie wydawać nowy towar. Z jednej strony trzeba zrozumieć MM. Mają swój wewnętrzny regulamin. Gdyby ta naprawa trwała ruski miesiąc to wiadomo, że z prawnego punktu widzenia dałoby się podejść ten temat. |
|
Powrót do góry |
|
|
tymozyna Moderatorka
Dołączył: 08 Kwi 2005
|
Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 9:36 am Temat postu: |
|
|
ja po upływie 14 dni od dnia złozenia ponownej reklamacji domagalabym sie swoich praw opisanych w ustawie. _________________ #psd.pl @ Quakenet
|
|
Powrót do góry |
|
|
|