Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hazardmusic Użytkownik
Dołączył: 29 Gru 2006
|
Wysłany: Pon Cze 27, 2011 12:49 pm Temat postu: ex_interp - teoria człowieka starej daty. |
|
|
Witam serdecznie,
Jestem człowiekiem starej daty. Graczem od początku, a użytkownikiem tego forum od 2002 roku (dawniej x3rox - ile to już lat )
Po dwuletniej przerwie postanowiłem popykać w cs'a i ku memu zaskoczeniu prawie na każdym serwerze stykam się z takimi o to sytuacjami - "zmień interp", "interp 0.1 jest niedozwolony" itp.
Jestem bardzo zaskoczony, bo do dnia dzisiejszego żyłem w przekonaniu (zresztą nie tylko ja), że ex_interp 0.1 to ta grosza (czyt. trudniejsza w grze) wartość.
Żyłem w przekonaniu, że ex_interp 0.1 to typowo lanowa wartość, a wartości takie jak 0.01-0.05 to były te dzięki którym strzelało się lepiej, to były te "wspomagacze" w CFG dzięki którym lepiej się celowało. Dzięki odpowiednio ustawionemu interpowi nadrabiało się małą (jak na tamte czasy) prędkość łącza.
Teraz najwidoczniej zmienił się trend i zastanawiam się czy słusznie.
Po pierwsze:
ex_interp standardowo ustawiony jest na 0.1 - więc czy standard jest zły?
Po drugie:
W dzisiejszych czasach wielu z nas ma bardzo szybkie łącza, które pozwalają poczuć się prawie jak na turnieju lanowym. Wiele wątków w sieci, dotyczących ex_interp i cl_updarate itp. jest bardzo starych.
Po trzecie:
W sieci spotkałem się z filmikiem na którym ktoś próbował pokazać, że ex_interp o wartości 0.1 pomaga w grze. Na filmie była przedstawiona akcja podczas której gracz A strzelił w kierunku gracza B, a ten zginał choć kula poleciała ~1m od niego. Wszystko niby okej, ale na net_graphie wartość ms wynosiła grubo ponad 500 - więc co w tym takiego dziwnego?
Pomyślałem sobie, że skoro takie osoby próbują obalić stare standardy, to Świat poprzewracał się do góry nogami.
Po czwarte:
Nigdy nie przydarzyło mi się żeby na wartości 0.1 walić HS z dup** z jakimś "wyprzedzeniem".
Na wartościach 0.01-0.05, oczywiście tak było. Często waliło się w głowy których być nie powinno.
Więc o co Panowie chodzi
Jeśli mam szybkie łącze to czy nie mogę grać na 0.1 Czy to nie jest ta wartość która faktycznie wymaga precyzyjnych strzałów? _________________ GLOSNARODU.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pon Cze 27, 2011 12:49 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheaker Mieszkaniec boarda
Dołączył: 07 Lut 2006
|
Wysłany: Pon Cze 27, 2011 3:34 pm Temat postu: |
|
|
Cośtam Ci napiszę.
ms 500 na net_graphie to kłamstwo. Tzn taki został pokazany podczas odtwarzania demka.
Wiele osób źle myśli o interpie. Mianowicie twierdzą że jak się w kogoś trafić nie da to znaczy że ma zły interp. Gówno prawda. Interpowców rozpoznaje się po tym że ściągają Cię już zza ściany. Już się cieszysz że jesteś za winklem i Cię z awki nie zdejmie a tu ZONK - leżysz. To jest zły interp i to jest przewaga 0.1 nad 0.01.
A wzorem są ustawienia ESL. Na esl zalecany interp to 0.01 i tak zostało przyjęte przez ogół. _________________ NAJLEPSZE fragi ze scouta |
|
Powrót do góry |
|
|
hazardmusic Użytkownik
Dołączył: 29 Gru 2006
|
Wysłany: Pon Cze 27, 2011 4:43 pm Temat postu: |
|
|
Dziwne, bo jeśli pamięć mnie nie myli to wcześniej dobrze było 0.1 ... na esl
Może na ten temat wypowiedzą się starsi gracze _________________ GLOSNARODU.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
manikcs Użytkownik
Dołączył: 03 Lis 2005
|
Wysłany: Pon Cze 27, 2011 5:20 pm Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=2ZRj58MbNY4
http://www.youtube.com/watch?v=X-L6UDsQgrM
Auć
Niech zgadnę: 500ms było podczas slow motion?
Sheaker napisał: | Wiele osób źle myśli o interpie. Mianowicie twierdzą że jak się w kogoś trafić nie da to znaczy że ma zły interp. Gówno prawda. Interpowców rozpoznaje się po tym że ściągają Cię już zza ściany. Już się cieszysz że jesteś za winklem i Cię z awki nie zdejmie a tu ZONK - leżysz. To jest zły interp i to jest przewaga 0.1 nad 0.01. |
+100000
Po prostu interp to odświeżanie pozycji hitboxów względem modelu w ciągu sekundy (320 to prędkość przemieszania się):
- masz interp 0.1 - hitboxy mogą znajdować się 32 jednostki w jedną-drugą stronę
- masz interp 0.01 - -||- 3.2 jednostki
EDIT
Na gotfragu widziałem pare lat temu fajny gif pokazujący jak to wygląda - poszukam. _________________ 100fps powered by: p55-gd65 | x3440 @ 3.4 | gtx560ti | 2x2GB 1600Mhz DDR3 | samsung 470 ssd |
|
Powrót do góry |
|
|
hazardmusic Użytkownik
Dołączył: 29 Gru 2006
|
Wysłany: Pon Cze 27, 2011 6:14 pm Temat postu: |
|
|
Bardzo dziwna sprawa z tymi akcjami na filmikach. Przez tyle lat gry nigdy mi się coś takiego nie przydarzyło, a grałem na przeróżnych interpach. Może nagrywanie dema to wypacza?
No ale okej, zakładam, że macie rację.
Kiedyś o tym się tyle nie mówiło, a w 1.5 prawie wcale _________________ GLOSNARODU.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
Nuber Użytkownik
Dołączył: 30 Wrz 2006 Klan: Krowy
|
Wysłany: Pon Cze 27, 2011 7:53 pm Temat postu: |
|
|
Podobnie z serwerami,kiedyś miałeś cokolwiek to byłeś PRO ELO ; obecnie jak nie masz serwera 1000 FPS to jesteś gównem _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
$phinx Użytkownik
Dołączył: 23 Lut 2007
|
Wysłany: Czw Gru 13, 2012 6:46 am Temat postu: Re: ex_interp - teoria człowieka starej daty. |
|
|
hazardmusic napisał: | ex_interp standardowo ustawiony jest na 0.1 - więc czy standard jest zły?
W sieci spotkałem się z filmikiem na którym ktoś próbował pokazać, że ex_interp o wartości 0.1 pomaga w grze. Na filmie była przedstawiona akcja podczas której gracz A strzelił w kierunku gracza B, a ten zginał choć kula poleciała ~1m od niego. |
No i sam sobie odpowiedziales na to pytanie.
Tak standard jest zly.
Bo skoro przy interpie 0.1 koles strzelil obok przeciwnika a mimo to go trafil to chyba cos jest nie tak prawda? _________________ [ $phinx ] |
|
Powrót do góry |
|
|
|