FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Sob Lut 23, 2013 7:34 pm Temat postu: Texturowy problem okolicznościowy :| |
|
|
Panowie i panie, może ktoś będzie wiedział, bo pamięć moja już nie ta...
Zostałem poproszony o zrobienie serwerowej mapki, o której tutaj nie mam zamiaru się w ogóle rozpisywać na razie, niemniej jednak zacząłem przeglądać jeszcze stare backupCD i trochę tam rzeczy typu tekstury i modele własne udało mi się odzyskać. Podobnie jak jakieś nieskończone projekty i różne ciekawe narzędzia, których na próżno już szukać w necie.
Ale do rzeczy, znalazłem swoje tekstury, które już rozkminiłem - robiłem nakładki do świecenie się wybranej części tekstury - to spoko, poszło łatwo. Ale gdy otworzyłem sobie jeden projekcik, wyskoczył mi error z braku tekstury, pogrzebałem i znalazłem brakującą - cs_bdog, teksturka z traina.
Co mnie teraz boli? Otóż w tymże pliku .wad są dwie tekstury, które mnie trochę meczą. O ile przykład nr 1 jest chyba rozkminiony, o tyle 2. nie daje mi spokoju.
1: - pomniejszona o połowę tekstura jest chyba swego rodzaju LODem, czyli albo renderuje się w zależności od ustawienia komend? albo nakładana jest na obiekty tła i rozszerzana w celu zaoszczędzenia na w_poly :>
Gorzej z nr 2:
Nie jest to tekstura ze zbioru losowego, co sobie można pomyśleć przez -1, gdyż -X powinno być prefiksem a nie sufiksem. Tak więc co to jest? Nie zachowało się zbyt wiele tutków o teksturach z goldsrc, a ja w pamięci nic nie widzę na ten temat... Czy to jakiś rodzaj speculara? Ale kurde.. Silnik z 95 po modyfikacji w 98 - no way, żeby coś takiego było. Poza tym mielibyśmy wówczas więcej tego typu tekstur... Dla jasności dodam, że tekstura jest użyta trzykrotnie na trainie, tuż przy wagonie nr 6. Poza tym, że na jednym oknie jest zmirrorowana, to nie widać na nich nic - żadnych refleksów, bump też nie jest wyczuwalny. O co chodzi?
Czekam na jakąś pomoc, może ktoś pamięta coś, cokolwiek... _________________
|
|