www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Texturowy problem okolicznościowy :|

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Sob Lut 23, 2013 7:34 pm    Temat postu: Texturowy problem okolicznościowy :| Odpowiedz z cytatem

Panowie i panie, może ktoś będzie wiedział, bo pamięć moja już nie ta...

Zostałem poproszony o zrobienie serwerowej mapki, o której tutaj nie mam zamiaru się w ogóle rozpisywać na razie, niemniej jednak zacząłem przeglądać jeszcze stare backupCD i trochę tam rzeczy typu tekstury i modele własne udało mi się odzyskać. Podobnie jak jakieś nieskończone projekty i różne ciekawe narzędzia, których na próżno już szukać w necie.

Ale do rzeczy, znalazłem swoje tekstury, które już rozkminiłem - robiłem nakładki do świecenie się wybranej części tekstury - to spoko, poszło łatwo. Ale gdy otworzyłem sobie jeden projekcik, wyskoczył mi error z braku tekstury, pogrzebałem i znalazłem brakującą - cs_bdog, teksturka z traina.

Co mnie teraz boli? Otóż w tymże pliku .wad są dwie tekstury, które mnie trochę meczą. O ile przykład nr 1 jest chyba rozkminiony, o tyle 2. nie daje mi spokoju.

1: - pomniejszona o połowę tekstura jest chyba swego rodzaju LODem, czyli albo renderuje się w zależności od ustawienia komend? albo nakładana jest na obiekty tła i rozszerzana w celu zaoszczędzenia na w_poly :>

Gorzej z nr 2:

Nie jest to tekstura ze zbioru losowego, co sobie można pomyśleć przez -1, gdyż -X powinno być prefiksem a nie sufiksem. Tak więc co to jest? Nie zachowało się zbyt wiele tutków o teksturach z goldsrc, a ja w pamięci nic nie widzę na ten temat... Czy to jakiś rodzaj speculara? Ale kurde.. Silnik z 95 po modyfikacji w 98 - no way, żeby coś takiego było. Poza tym mielibyśmy wówczas więcej tego typu tekstur... Dla jasności dodam, że tekstura jest użyta trzykrotnie na trainie, tuż przy wagonie nr 6. Poza tym, że na jednym oknie jest zmirrorowana, to nie widać na nich nic - żadnych refleksów, bump też nie jest wyczuwalny. O co chodzi?

Czekam na jakąś pomoc, może ktoś pamięta coś, cokolwiek...
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Sob Lut 23, 2013 7:34 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury