Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reed111 Pierwszak
Dołączył: 22 Maj 2011
|
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 8:00 pm Temat postu: Początki gry w GO |
|
|
Witam!
Od 7 lat grałem w 1.6, miałem rok przerwy wchodzę... a tu niespodzianka. z tego co widzę to CS:GO wyparło kompletnie scenę CS:1.6.
Jako że trzeba iść z duchem czasu to zakupiłem niedawno grę. Mam do Was kilka pytań:
1. Są jakieś mini poradniki odnośnie zmian/różnic między 1.6 a GO?
2. Jak jest z plikami cfg? Czy w GO również trzeba wpisywać takie rzeczy jak rate 25000 , ex_interp etc..? a jeśli tak to czy macie jakieś sprawdzone cfg lub chociaż komendy ? ( zależy mi tu bardzo na poprawieniu ilości FPS bo wiem że z tym będzie bardzo słabiutko)
3. Czy scena CS:GO jest tak rozbudowana jak 1.6 kiedyś? |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 8:00 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Okrutnik Użytkownik
Dołączył: 01 Lip 2012
|
Wysłany: Czw Gru 12, 2013 12:59 am Temat postu: |
|
|
roznica jest tak ze w cs go strzela sie prosto tak jak w seriach gier call of duty |
|
Powrót do góry |
|
|
mOOd.o Użytkownik
Dołączył: 02 Lut 2005
|
Wysłany: Pon Kwi 28, 2014 1:43 pm Temat postu: |
|
|
Gowno prawda z tym strzelaniem jak z COD'a. Nie ma takiej gry na rynku, z recoilem takim jak CS:GO. Problemem jest to, ze on nie jest losowy, tylko jest zawsze taki sam. Ktos kto strzela tak jak w CS1.6 i liczy na heada z full auto to sie nie doczeka. Trzeba sie nauczyc strzelac od nowa i ogarnac recoil.
Polecam nauczyc sie sprayow:
http://imgur.com/a/mzpuh/noscript#0 |
|
Powrót do góry |
|
|
sasiadpl Pierwszak
Dołączył: 17 Kwi 2014 Klan: Polska
|
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 12:33 pm Temat postu: |
|
|
3. Tak, scena CS GO jest tak samo rozbudowana jak kiedyś była w 1.6. CS GO jest obok LOL'a najpopularniejszą grą e-sportową jak i czysto gamerską, bo gra w nią kilka milinów ludzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Okrutnik Użytkownik
Dołączył: 01 Lip 2012
|
Wysłany: Sob Cze 14, 2014 6:07 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nie ma takiej gry na rynku, z recoilem takim jak CS:GO |
w GO serie po 2 pociski ukladaja sie praktycznie obok siebie w mm odleglosciach, w 1.6 odleglosci byly kilkakrotnie wieksze dlatego strzela sie tam trudniej seriami, w battlefieldach czy codach te odleglosci sa metrowe co daje wrazenie realnosci w przeciwienstwie do GO gdzie strzelajac z jednego konca mapy na drugi a kulki praktycznie obok siebie w mm odleglosciach
m4a1s strzela jak po sznurku, jako ciekawostka PMy maja wiekszy recoil w seriach niz karabiny a powinno byc na odwrot
gra poprostu jest jeszcz enie dopracowana |
|
Powrót do góry |
|
|
epiphone Użytkownik
Dołączył: 08 Lip 2009 Klan: DELETED
|
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 10:29 pm Temat postu: |
|
|
To nie chodzi o dopracowanie. Ta gra jest jaka jest po to, żeby kupowało ją dużo osób.
Po prostu valve doskonale rozumie rynek i aktualne potrzeby. Są one teraz takie, że trzeba dostarczyć prostą gierkę, żeby gracz nie miał problemów z jej opanowaniem w ładnej oprawie graficznej. I cs:go idealnie do tego pasuje. Na serwerach publicznych zabicie nawet 8 ludzi w rundzie jest możliwe dla każdego gracza. Nie liczy się celność ani jakieś umiejętności. Najbardziej widać to po tym jak ludzie strzelają - biegiem, full auto i zawsze coś wpadnie - i rzeczywiście przynajmniej jedną osobę się uda zabić.
Valve jest happy bo gra się jakoś sprzedaje, dzieciaki są happy bo mogą sobie pozabijac.
W ostatniej czysto skillowej wersji csa czyli 1.3 takie coś nie było możliwe. Jak ktoś nie potrafił opanować movementu (tego prawdziwego a nie tego GOwnianego) to padał ja mucha od lepszych graczy.
No ale cóż, świat się zmienia, młodzież z pokolenia na pokolenie coraz bardziej idiocieje to trzeba robić takie gry, które są w stanie zrozumieć _________________ z plebsem nie rozmawiam :-) |
|
Powrót do góry |
|
|
Okrutnik Użytkownik
Dołączył: 01 Lip 2012
|
Wysłany: Pią Lip 18, 2014 1:31 am Temat postu: |
|
|
jezeli chodzi o full auto to jest trudniejsze w go z karabinow niz w 1.6, z pmow mozna smialo w biegu
nie wiem czy zauwazyles epiphone ale w 1.6 recoil na new game i publikach jest inny, na new game kule w seriach po 2 idealnie wchodza obok siebie czy to z ak czy m4, a online sa juz duzych odleglosciach
taka ciekawostka dla tych ktorzy tego nie zauwazlyli, i dlaczego te recoile sie tak roznia ? |
|
Powrót do góry |
|
|
epiphone Użytkownik
Dołączył: 08 Lip 2009 Klan: DELETED
|
Wysłany: Sob Lip 19, 2014 2:57 pm Temat postu: |
|
|
Po prostu w tej grze jest zjebany net code od lat. W starych wersjach np w okolicach mojej ulubionej(1.3) nie miało to aż tak wielkiego znaczenia np na mixach czy serwerach publicznych bo sama mechanika gry wymagała umiejętności od graczy. Od 1.6 praktycznie to jest gra tzw dupszotów i jakość połączenie ma olbrzymie znaczenie.
Nic się na to nie poradzi bo CS jest popularny więc valve nie będzie tracić pieniędzy na poprawę czegoś. Tym bardziej, że czołowi gracze mają to w dupie bo i tak grają na lanach a reszta w większości nie jest tego świadoma. _________________ z plebsem nie rozmawiam :-) |
|
Powrót do góry |
|
|
Okrutnik Użytkownik
Dołączył: 01 Lip 2012
|
Wysłany: Sro Lip 30, 2014 12:57 pm Temat postu: |
|
|
czolowi gracze nie graja juz w 1.6 tylko w globala,a z tym zjebanym net code co piszesz to gra nabrala realnosci bo kule w seriach niegdy nie ukladaja sie obok siebie |
|
Powrót do góry |
|
|
|