www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Dobry config do serwera css (lagowniom mówimy nie)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike: Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gSm.0m3n
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 13 Cze 2009

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 12:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.
Nie bede sie rozpisywac -napisze krotko:
Jest to najlepszy server na jakim zdazylo mi sie grac.
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 12:17 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Rey Mysterio
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 12 Cze 2009

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 12:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla mnie ten serwer który stworzył silencer jest poprostu najlepszy brakuje mu jeszcze tylko nowego łącza. Oprócz tego to w Polsce nie ma lepszego serwera publicznego niż ten.
Pozatym na serwerze jest miła atmosfera dzieki bardzo zrównoważonym adminom. :)
Tu nie ma tak jak na niektórych serwerach że strzelamy 5 metrów obok goscia fullauto i nagle wpada head. Tu jak nacelujesz to trafiasz!!!Tak więc bardzo zachęcam wszystkich adminów do posłuchania się wskazówek kolegii!!!! ;)

Pozdro dla wszystkich graczy serwera FairPlay :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rey Mysterio
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 12 Cze 2009

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 12:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Te 1000 fps wymiata pierwszy w Polsce serwer bez lagów.
Koniec publicznych lagownii.
Wielkie wielki gratulacje silencer za serwer jest on dla pr0 nooby wwymiekaja po 3 rundach max po 2 mapach. dostaja 60 baniek i uciekaja. |:<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
theone
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2008

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 1:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dr4g_0n napisał:
Ja nie neguje wartości 1000 FPS, ale nie ma różnicy między 500 a 1000

Jak nie ma jak Ci ludzie piszą że jest i to duża.

dr4g_0n napisał:
Według twojej teorii jeśli serwer ma 500 fpsów to dzieli to na ilość slotów czyli co każdy gracz dostaje po 20-30?

2 x Nie. Nie, to nie moja teoria, moja co najwyżej praktyka, teorię zasięgałem z dokumentacji valve. Nie chodzi o to to też ile dostaje gracz fps od serwera, bo nie dostaje nic. FPS server side, to po prostu liczba wątków jakie jest w stanie przyjąć serwer na sekundę. Przetworzenie tego to zupełnie inna historia, bo nawet na bardzo słabej maszynie można ustawić 1000 FPS, ale w zwarciu drużyn będą one spadać drastycznie, bo procesor nie będzie w stanie ich przetworzyć. W bardzo dużym uproszczeniu każdy Twój strzał, każde naciśnięcie klawisza to taki "wątek" do przyjęcia i przeliczenia. W sytuacji gdy nie ma zwarcia i każdy gdzieś siedzi za krzakiem na 10 graczy z t100 wystarczy nawet 200 fps, ale kiedy wszyscy strzelają i to z automatów potrzeba ich znacznie więcej. Wszystkie braki w FPS będą objawiać oczekiwaniem tych wątków kolejce, która gdy będzie odpowiednio duża przepełni bufor, co pociągnie za sobą przypadkowe braki trafień lub równie przypadkowe trafienia.
_________________
anacron
CSS 217.153.241.222:28015 / 178.19.104.202:27015
http://anacron.magicsquad.eu/ ROTFL^2


Ostatnio zmieniony przez theone dnia Nie Cze 14, 2009 1:14 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MlekoMek
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 13 Cze 2009

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 1:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dr4g_0n napisał:
Ja nie neguje wartości 1000 FPS, ale nie ma różnicy między 500 a 1000



Wytłumaczę ci dlaczego ma ogromną różnicę

Standardowo każdy gracz wysyła na serwer po 100 pakietów.
W dokumentacji pisze ,że serwer aby było dobrze serwer powinien zaspokajać przynajmniej 50% pakietów aby nie było opóźnień.

Wiec przy FPS 500 można postawić nielagujacy serwer 10slotowy

A kiedy mamy 1000 FPS można postawić serwer 20slotowy i serwer udźwignie to bez lagów i opóźnień.

Zwykłe polskie serwery są lagowniami gdyż posiadają 500 FPS ,a serwer posiada wiecej niż 10 slotów. Serwer po prostu nie potrafi obrobić tylu pocisków w danej sekundzie i obrabia je w następnej i dlatego pocisk wystrzelony dociera 0.3-1 sekundy za późno ,a gracza w którego strzelamy w tym momęcie już tam nie ma.

Że nie wspomnę już o serwerach 30+ slotowych...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
theone
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2008

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 1:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MlekoMek napisał:
dr4g_0n napisał:
Ja nie neguje wartości 1000 FPS, ale nie ma różnicy między 500 a 1000

Wiec przy FPS 500 można postawić nielagujacy serwer 10slotowy

Jeśli mowa o t100 tak i wtedy będzie to bardzo dobry serwer (o ile maszyna to udźwignie). Z własnych doświadczeń powiedzieć mogę, że nadal grywalnie jest gdy FPS pomnożymy przez 3 i podzielimy przez tickrate, co przy fps 500 daje nam 15, no 16 graczy, bo właściwie nie o ilość slotów idzie a o podłączonych i aktywnych klientów. Polskie publiki promują kamperów i dobijaczy. Ci na początku rundy się schowają, przeczekają, aż wybitych zostanie trochę ludzi i wtedy zgrywają hero, bo aktywnych jest już owych 12-15 i pociski zaczynają sensownie trafiać. Oczywiście jeśli maszyna te 500 fps będzie wyrabiać choke nie zaistnieje, co nie zmienia faktu, że maszyna w danym momencie może być i zazwyczaj jest np. na początku rundy bardzo zlagrowana.
_________________
anacron
CSS 217.153.241.222:28015 / 178.19.104.202:27015
http://anacron.magicsquad.eu/ ROTFL^2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Huggarn
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 14 Cze 2009

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 1:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dr4g_0n napisał:

I jeszcze w kwestii idealnego serwera... jeśli gracz nie wyślę 100 pakietów (100 FPS po stronie Klienta - w akcji na FFA ciężko tyle osiągnąć nawet na super sprzęcie) to nici z TR 100 i 1000 FPS bo i tak będą występować "ginące pociski" - swoją drogą profesjonalne określenie ;)

No nie :D ten post mnie rozwalil i zmusil do zalozenia konta :D 100 fps nie jest wcale trudne do osiagniecia i to nawet nie na kosmiczym sprzecie - btw od 35 fps klient spokojnie wysyla 100 pakietow.... a od czego sa HighFps cfg do tego dochodzi optymalizacja windowsa ( glownie zzerania ramu przez niego ) no i zawsze pozostaje OC. Osobiscie udalo mi sie odpalic plynnie CSS ( w akcji spadalo do 30 fps czasami przy wielkiej rzezni do 25 ) na kompie rzędu Athlon 2Ghz , 768 RAM i Radeon 9200.... wszystko kwestia tego czy ktos umie uzywac googli :)
A btw ogolnie co do serwa to jest fakt ze na normalnym FFA gdzie slot kosztuje moze z 10 zl nie ma szans przy 20 slotach normalnie postrzelac lepiej sie schowac gdzies, poczekac a pozniej biegac na rambo mode i sypac heady...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
WiktoreQ
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 15 Lut 2007

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 3:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzie mogę znaleźć ip do twojego servera?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Skype
dr4g_0n
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 14 Kwi 2006

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 6:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Huggarn napisał:
dr4g_0n napisał:

I jeszcze w kwestii idealnego serwera... jeśli gracz nie wyślę 100 pakietów (100 FPS po stronie Klienta - w akcji na FFA ciężko tyle osiągnąć nawet na super sprzęcie) to nici z TR 100 i 1000 FPS bo i tak będą występować "ginące pociski" - swoją drogą profesjonalne określenie ;)

No nie :D ten post mnie rozwalil i zmusil do zalozenia konta :D 100 fps nie jest wcale trudne do osiagniecia i to nawet nie na kosmiczym sprzecie - btw od 35 fps klient spokojnie wysyla 100 pakietow....


Ciesze się, że postanowiłeś założyć konto, szkoda że musiałeś się tak zbłaźnić już w pierwszym poście... ale tak to jest jak się nie wie o czym mówi :lol:
ale do rzeczy, tak żebyś już nie musiał nic pisać :P
30 FPS - LINK - i? 30 pakietów? WTF? No ale dobra nie ma twoich 35 lećmy dalej
50 FPS - LINK - i? 50 pakietów? eee... coś się chyba popsuło, lecimy wyżej
90 FPS - LINK - i? 90 pakietów? Cóż jednak to nie ja na durnia wyszedłem :x

Co do pakietów w drugą stronę... czyli do Klienta, nie ma tutaj takiej zależności i wystarczy nawet 30 FPS aby otrzymać 100 pakietów tylko co z tego, skoro sprzęt zdąży obrobić 30 w ciągu sekundy, a reszta się zmarnuje...
_________________
Fabryka Fragow FFA IP: 193.19.167.245:27015
Fabryka Zombie IP: 193.19.167.245:27017
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
theone
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2008

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 7:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WiktoreQ Na tym forum znajdziesz, ale to narazie testing, w dzień pingi skaczą, bo łącze badziewne, tylko wieczorami i noca i weekendami można potestować. Ale niebawem już nowe łącze i wtedy będzie jasne wszystko.

dr4g_0n próbujesz na siłę coś udowodnić, ale sam nie za bardzo wiesz co.
Masz rację i jej nie masz, tak to ile wychodzi, zależy od ustawień i od fps karty sieciowej, tylko jak już mówiłem ustawienia które podałem maja wymuszać i wymuszają jednakowe ustawienia (nie muszę ich sprawdzać, b o gracz w trakcie gry zmienić ich nie moze). Jeśli pijesz to 1000 fps serwera, to czy wysyła 100 czy 75 i tak czuje różnice. Oczywiście gra mu się gorzej niż graczom którzy wyciągają 100, ale zarazem lepiej niż na serwerach które nie wyrabiają fpsów.

Serwer nie przeszedł jeszcze fazy testów (przede wszystkim z powodu kiepskiego łącza) a już każdy kto na nim grał okrzyknął go najlepszym w tym kraju, pomimo, że za dnia często skacze tam ping (i to czasami masakrycznie) i ma tylko 10 slotów. Po LAN testowaliśmy go prywatnie na 22 graczach. Nie zdajesz sobie sprawy ile dziennie dostaje pytań w stylu, "zajebisty serwerek, a kiedy będzie więcej slotów?" Niestety na dzień dzisiejszy (z powodu panującej wszem i wobec biurokracji) powiedzieć na razie tylko mogę, że w tym roku i że ich będzie albo 18, albo 20 (zdecydują gracze). Ale już jednego możesz być pewien, jeszcze w tym roku jak tylko podepną mi 200 Mbit synchro wyznaczę nowe standardy i każdy serwer który nie zostanie do nich dostosowany nazywany będzie lagownią (czy Ci się to podoba, czy nie).
_________________
anacron
CSS 217.153.241.222:28015 / 178.19.104.202:27015
http://anacron.magicsquad.eu/ ROTFL^2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dr4g_0n
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 14 Kwi 2006

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 8:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciesze się, że Ty wiesz o czym mówisz...

Ale wyjaśnij mi jakie znaczenie dla mnie ma czy wysyłam 100 pakietów czy 10? Zawsze wydawało mi się, że to co wysyłam jest dla reszty graczy a dla mnie jest ważne to co dostaje ;)

Pewnie każdy się spotkał z sytuacje kiedy jakiś model "laguje" na serwerze i co się pierwsze słyszy? Zmien RATY, ma 100-100/30k, zdziwienie? Nie... po prostu ma mało FPS i wysyła dużo mniej pakietów niż powinien

Może i 1000 FPS jest lepsze a może to tylko liczby, ja tam gram na 500 i nie narzekam

Jak już znowu toczymy wojnę to może obalę kilka twoich błędnych teorii.

20 slotów potrzebuje łącza 4,8mbit? Rozumiem że wyliczyłeś to 30KB/s (przy rate 30000) * 20 slotów, niby się zgadza, ale zapominasz, że rate to sumaryczna wartość UP i DL jaka ogranicza gracza więc przy powiedzmy 25KB/s DL nie potrzebujemy więcej niż 4mbity, u mnie serwer 18+2 z rzadka przekracza 3mbity - to jeśli chodzi o praktykę a nie teorię

Chwaliłeś się jakaś tam maszynką 2 proce? Kilka rdzeni... zapominasz chyba, że zarówno Klient CSS jak i serwer nie potrafi efektywnie korzystać z wielu rdzeni i 2 rdzeniowiec wysoko taktowany będzie szybszy od 4 dzeniowca czy dwóch 4 rdzeniowców - to też sprawdziłem (oczywiście przy 1 czy 2 serwerach CSS, przy większej ilości na 4 rdzeniowcu można sobie rozłożyć ładnie na każdy rdzeń)

PS. Nie ma to jak się chwalić co będzie za miesiąc, czy rok, a może jutro będzie koniec świata :lol:
_________________
Fabryka Fragow FFA IP: 193.19.167.245:27015
Fabryka Zombie IP: 193.19.167.245:27017
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
theone
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2008

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 8:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dr4g_0n napisał:
Ale wyjaśnij mi jakie znaczenie dla mnie ma czy wysyłam 100 pakietów czy 10? Zawsze wydawało mi się, że to co wysyłam jest dla reszty graczy a dla mnie jest ważne to co dostaje ;)

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Multiplayer_Networking

Przeczytaj, zrozum to może będę miał ochotę więcej dyskutować, choć jak zrozumiesz, to Ty już nie będziesz czuł takiej potrzeby. Tak to będzie to wyglądało, jakby głuchy, ze ślepym rozmawiali.
_________________
anacron
CSS 217.153.241.222:28015 / 178.19.104.202:27015
http://anacron.magicsquad.eu/ ROTFL^2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dr4g_0n
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 14 Kwi 2006

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 8:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak tak... puste teorie nie potwierdzone praktyką, a poradnik jest na czasie - ktoś słyszał o komendzie cl_cmdrate (w poradniku jest) pewnie nie bo to jeszcze czasy 1.6

Nawet jeśli coś tam prawdy jest to wysyłane pakiety mają dużo większe znaczenia dla pozostałych graczy niż dla osoby, które je wysyła...

Dziwne, że do innych moich wniosków się nie odniosłeś, a może szukasz w którym poradniku tak pisali? ;)

PS. Ja nikogo nie przekonuje do swoich racji, pisze tylko to, co zdążyłem zauważyć stawiając serwery dobry kilka lat (nie tylko CSS), Ty za wszelką cenę próbujesz przeforsować swoje teorie oparte jedynie na poradnikach nie potwierdzonych choćby przez Valve...
_________________
Fabryka Fragow FFA IP: 193.19.167.245:27015
Fabryka Zombie IP: 193.19.167.245:27017
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
theone
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2008

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 10:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dr4g_0n napisał:
Tak tak... puste teorie nie potwierdzone praktyką

I tu już chyba nie mamy o czym rozmawiać. Ty widzisz teorię, ja widzę praktykę (maszyna stoi), a gracze zauważają różnicę. Jak dla mnie EOT.

Na koniec już zobacz ilu jest praktyków/wyznawców tej herezji:

1. Tu 992 znalezione http://www.game-monitor.com/search.php?search=1000FPS z czego 26 w Polsce http://www.game-monitor.com/search.php?search=1000FPS&location=PL

2. Tu kolejne 340 http://www.game-monitor.com/search.php?search=1000%20FPS i kolejne 8 w Polsce http://www.game-monitor.com/search.php?search=1000%20FPS&location=PL

3. Tak pisane kolejne 4 http://www.game-monitor.com/search.php?search=1KFPS z czego 1 w Polsce http://www.game-monitor.com/search.php?search=1KFPS&location=PL

To już Ci daje 1336 serwerów z 1000 FPS Server Side z tego 35 polskich. A to nie wszystkie, bo nie wszystkie mają to w nazwie podane. A więc wychodzi że jakiś 1% serwerów Counter Strike Source na świecie to serwery 1000 FPS. Miło mi, być w tak szanownym gronie, zważywszy, że większość z nich nie są publikami tylko typowymi klanowymi do meczy..
_________________
anacron
CSS 217.153.241.222:28015 / 178.19.104.202:27015
http://anacron.magicsquad.eu/ ROTFL^2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lejzi.
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 24 Cze 2009

PostWysłany: Czw Lip 09, 2009 5:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam pytanie a gdzie znajduje sie linia polecenia startu serwera ? mój hosting to css-headshot.pl obecnie mam 260 FPS na serwerze i chciałbym miec więcej. A co do serwera Fair Play to jest to zajebisty serwer :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike: Source Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury