www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Analizator o CS.pl
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ważne dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rickeln
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 11 Lip 2007

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 1:19 pm    Temat postu: Analizator o CS.pl Odpowiedz z cytatem

Cytat:
CYTAT (analizator @ 06 Kwi 2010 09:48 )
Nie podawaj nawet linku do CS.PL, bo większość "użytkowników" na tej stronie to banda dzieci z kontami steam, gdzie data założenia krąży w okolicach 4 miesięcy max.

Dodatkowo powodem "jeżdżenia po mnie" jest ich zwykła przegrana. Co najmniej 1/3 tych nicków kojarzę z jakichś miernych cupów, gdzie dostawali do 2-3 na mapie, a następnie wielka złość.

Co do BL. Nikt Wam nie każe z tego korzystać, tylko zobaczymy co zrobicie w momencie, kiedy haxować będzie co raz większa liczba osób. Na ESL już się roi od kont grudzień 2009 - marzec 2010, gdzie pojawili się nagle i biją wszystkich


źródło: http://ster-gaming.pl/Nowe_Blacklisted_juz_gotowe,n631,40.html

Napinka dotyczy komentarzy użytkowników CS.pl na temat BL i Analizatora

źródło: http://www.counter-strike.pl/news-15182

I teraz moje pytanie, jak to się ma do rzeczywistości. Jak osoba która ma 22 lata (analizator) - w moim mniemaniu osoba w tym wieku jest dojrzała emocjonalnie jak i psychicznie może oceniać ogrom użytkowników forum/strony gdzie ich wieku nie można sklasyfikować a co najważniejsze ustalić kto z jakiego roku ma steam i oceniać ich po tym.

Co analizator miał na myśli pisząc o przegranej?

Nie jestem tu od samego początku i jak większość nie wiem o tych mniejszych i większych aferach ale chętnie się dowiem. Czy może to tylko analizator ukazał swoje prawdziwe Ja bo ktoś napisał o nim prawdę i jego działaniach które rzekomo mają poprawić sytuację na polskiej scenie esportowej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 1:19 pm    Temat postu:

Powrót do góry
JoleKK
Administrator
Administrator


Dołączył: 16 Paź 2001
Klan: [TOP]

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 1:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Coz, zlosc przemawia przez niego. Kazdy ma prawo do frustracji jak sie po nim pojedzie (a to chyba po nim w komentarzach ktos jechal i dawal linki do profilu na NK, za co ban oczywiscie zostal wlepiony, a link usuniety), ale takie zachowanie pokazuje, ze sam inny nie jest. Powiem wiecej, osoba, ktora "dziala na scenie" i poniekad jest "publiczna" powinna jednak jakis przyklad dawac i mimo wszystko sie hamowac w wypowiedziach.
_________________

Non mollare mai!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
delano.
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 04 Cze 2008

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 1:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po prostu się zdenerwował. Nie wiem jaki miał udział w tworzeniu nowego serwisu, ale każdy by się wkurwił, gdyby jego praca na starcie została zmieszana z błotem.
_________________
dostosuj podpis do regulaminu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
epiphone
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2009
Klan: DELETED

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 2:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Badz co badz ma troche racji. Tak wyglada scena csa w Polsce. Masa dzieciakow, cwaniaczkow i cziterow.

Zreszta widac to po cs.pl, po postach na forum i szczegolnie po komentarzach pod newsami. Cs to gra a w gry graja przede wszystkim dzieci.

Jak dla mnie, glupota jest wdawanie sie w glupie pyskowki. Komu sie nie bedzie podobac, ten nie bedzie koszystac.

Sam pomysl z placeniem za zgloszenie to juz totalne przegiecie. Nie wiem nawet do jakich chorych wnioskow trzeba dojsc, zeby w ogole takie cos wymyslic. To tak jak by isc na policje i placic za zgloszenie np napadu. Sama kwota nie jest duza i nie stanowi pewnie dla wiekszosci problemu. Tyle ze nie kazdy ma konto internetowe, a leciec do banku lub na poczte i dodatkowo sie fatygowac przez jakiegos czitera napewno sie nikomu nie usmiecha. Tym bardziej ze BL zbyt dobrej reputacji nie ma i nie obejmuje zbyt wielu serwerow.

Jak dla mnie jedyna dobra alternatywa, ktora zadowolila by wszystkich, bylyby skladki posiadaczy serwerow na rzecz BL w zamian za udostepnianie czarnej listy. Czyli tak jak teraz placimy podatkami miedzy innymi na wspomniana policje. Tylko ze w takim przypadku, BL musialo by cos znaczyc i byc wiarygodne a sam system oceniania cziterow bardziej jasny. Moglo by to wygladac np w ten sposob, ze admin dajac bana na jakims serwerze za czity, automatycznie by skladal wniosek do BL. Oni by to sprawdzali i akceptowali lub usuwali bana. Zajmowali by sie rowniez aktualizacja listy cziterow na wszystkich serwerach-klientach.
Oczywiscie caly projekt wymagalby wielu wyrzeczen ale bylby warty swieczki. Ale jak dobrze wiemy nic sie raczej takiego nie wydarzy :-)
_________________
z plebsem nie rozmawiam :-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WrObEl1.6
Moderator
Moderator


Dołączył: 04 Wrz 2007
Klan: HALF-LIFE

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 3:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mówisz, że dzieci głównie graja tak ale chyba tylko w Polsce średnia wieku graczy w innych krajach Europy oraz Ameryki jest znacznie wyższa od Polskiej gdyż wynosi 35/40lat a w PL jest to 14/18lat co sprawia, że wszystko wygląda jak wygląda scena, podejście społeczeństwa do gier itp.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
epiphone
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2009
Klan: DELETED

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 3:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popatrzylem w necie na rozne statystyki, raporty i artykuly i masz race. Patrzac na te wykazy to srednio gracze maja ponad 30 lat :D Sam tego nie potrafie zrozumiec, bo patrzac na zachowanie na serwerach, forach dla graczy i tego typu podobnych - mam wrazenie, jak bym byl w przedszkolu :>
_________________
z plebsem nie rozmawiam :-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JoleKK
Administrator
Administrator


Dołączył: 16 Paź 2001
Klan: [TOP]

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 5:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale to wszystko znaczy, ze takie komentarze to tylko na cs.pl sa? Podejrzewam, ze "mile" uwagi mogly byc i na stronie bl czy steru, tylko tam majac kotrole mogliby je szybciej zutylizowac. Te wszystkie strony czytaja ci sami ludzie, wiec zwalanie calego zla na naszych uzytkownikow jest naduzyciem.
No i to okreslanie banda dzieci, ktore jezdza po nim bo przegraly jakies mecze to juz totalne wymyslanie bzdurnych "argumentow" by ponizyc tych o ktorych sie tak pieknie wyraza.

Co innego byc zlym za pojazd, a co innego wrzucanie wszystkich czytelnikow do wora i dorabianie im geby jakis sfrustrowanych ludzi, kotrzy przegrali mecze. Dno i wodorosty jesli chodzi o forme wyladowania zlosci. W ten sposob nie zdobywa sie autorytetu, a ten jest potrzebny jak chce sie cos budowac, np. BL.
_________________

Non mollare mai!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kemoiz
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 10 Cze 2004
Klan: PRGK

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 5:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W polsce srednia wieku graczy to tez ponad 30 lat. Srednia wieku graczy CSa to zupelnie co innego.

Co do tematu - proba zarobienia na czyms takim jak ocenianie dem pokazuje jak przykro ta nasza scena wyglada. No moze gdyby jeszcze tam ocenial ktos poważany na scenie za znawce tematu.

A analizator... "Opłaty zostały wniesiony i teraz osoba wrzucająca w końcu poszanuje Swoja pieniądze i w końcu nasz czas". Coz troche ironicznie ten tekst o szanowaniu wlasnych pieniedzy wyglada na tle calego projektu.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sam
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 17 Kwi 2007
Klan: nolife'y

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 7:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciągle narzekacie na dzieciaki, to po co w to gracie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
RaFFi
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2007

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 7:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, najlepiej nie grać bo dzieciaki grają. Kiedyś była fajna atmosfera na wielu serwerach, bo mało młodzików miało dostęp do sieci, jednak tak mniej więcej od 2008 roku gwałtownie wzrosła ilość bachorków :) Narzekacie że grają dzieciaki - grajcie tak jak ja, na serwerach z dojrzałymi osobami.

Co do opłat na BL. Może i dobrze, w końcu admini będą mieli motywacje do sprawdzania czitów. Wiadomo, ta `praca` jest bardzo czasochłonna.
_________________
BuKoo napisał:

O mnie

Wiek: 14/15 Dojzaly Emocjonalnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
tymozyna
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 08 Kwi 2005

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 7:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie nikt nie placi za pisanie dla cspl'a, chlopakom tez.

wole korzystac ze steambans niz z polskiej wersji, przestalam korzystac w momencie kiedy szanowne panstwo z bla zaprzestalo obslugiwania serwerow publicznych


jakos z lepszym se4ntymentem wspominam wersje bla z boarda

a zloscic sie mozna, ale ogolnie przyjete jest ze osoba ktora zaczyna ublizac innym nie ma juz argumentow : P
_________________
#psd.pl @ Quakenet
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Listonosz
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 24 Cze 2008
Klan: gb to szit

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 9:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Analizator pokazał, że nie wiele różni się od hejterów na forach. Hejterzy są wszędzie, a osoby których to dotyczy nie czytają postów i już po kłopocie.

A te jego chwalenie się jaki to on dobry, że bił nonejmy na slabych cupach jest żałosne :F

Jak twierdzi, że cs.pl to banda dzieciaków która gra w to kilka miechów to zapraszam na espmanie i poczeka na serię elo spinek gdzie porównanie go do gówna będzie jedną z łagodniejszych wersji którą jest wstanie stworzyć społeczność espmanii, a trzeba wspomnieć na to, że tam wypowiadają się rzekomo osoby nieco starsze wiekiem.
_________________
www.pajacyk.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
energyshot18
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2008
Klan: [TOP]

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 9:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może przywrócimy do łask Czarna listę Counter-strike? I zaczniemy tworzy nową, lepszą listę? :) Co Wy na to? : >
_________________
MMA striker & kickboxer
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Skype
sharkk
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 28 Kwi 2007

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 10:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak sobie tak ostatnio rozmyślałem to doszedłem do dwóch wniosków ; P BL chce kasy za zgłoszenia nie po to żeby mieć tą kasę i nie robić czegoś za friko tylko żeby zapłacić za system do zgłaszania cziterów. No i to, że gdybyśmy na boardzie otworzyli czarną listę to bl by się skończył :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
WrObEl1.6
Moderator
Moderator


Dołączył: 04 Wrz 2007
Klan: HALF-LIFE

PostWysłany: Wto Kwi 06, 2010 10:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kilka osób nad tym myślało ale to decyzja należy do Jolkka a podejrzewam, że odpowiedź będzie negatywna.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ważne dyskusje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe