www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Counter-Strike Source Beta
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike: Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PeterQ
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2009

PostWysłany: Sob Lip 03, 2010 8:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wisien napisał:
Na moje powinieneś dostac bana za naruszanie netykiety. Poprostu wyraziłem swoje zdanie, a ty jak typowe dziecko forumowiec sapiesz sie, miejsca dla takich jak ty tutaj nie przewidziano.



OK wybacz nie chciałem Cię urazić, masz rację każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie... ale powiedz mi po co wracać już do tej cenzury skoro już i tak nikt jej nie ma i nie ma żadnych problemów związanych z Nią???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Sob Lip 03, 2010 8:41 am    Temat postu:

Powrót do góry
DuDa
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2007

PostWysłany: Sob Lip 03, 2010 9:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PeterQ usiądź weź kszesło, wyraził swoje zdanie, ma do tego prawo.


btw; po 2 update jest znacznie lepiej, i gra się super!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen Skype
Zdzit
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 26 Maj 2010

PostWysłany: Pon Lip 05, 2010 12:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czemu jak ruszam myszką na boki to animacja szarpie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
andY.
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 26 Wrz 2006

PostWysłany: Pon Lip 05, 2010 2:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdzit napisał:
A czemu jak ruszam myszką na boki to animacja szarpie?


Mam to samo, irytujace.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rdh
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 01 Lip 2005

PostWysłany: Pon Lip 05, 2010 6:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

własnie moze ktos wie czym to moze byc spowodowane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PeterQ
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2009

PostWysłany: Pon Lip 05, 2010 9:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rdh napisał:
własnie moze ktos wie czym to moze byc spowodowane?


Ja mam tak jak mam duży ping, a w CSS od tego update'u mam na początku gry jakieś 10min (potem się uspokaja) ponad 100 pingu, w 1.6 nie ma tego cały czas 40-50 ping... i właśnie myślę, że to szarpanie jest spowodowane w moim wypadku lagami (czyt.pingiem), ponieważ gdy mi się ping uspokoi to wszystko jest cacy :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szewozor
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 28 Cze 2010

PostWysłany: Wto Lip 06, 2010 10:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz czy po wejsciu na serwer nie przeszukuje Ci serwerow w zakladce "internet". Jesli tak to kliknij Stop i ping powinien sie uspokoic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PeterQ
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2009

PostWysłany: Wto Lip 06, 2010 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szewozor napisał:
Sprawdz czy po wejsciu na serwer nie przeszukuje Ci serwerow w zakladce "internet". Jesli tak to kliknij Stop i ping powinien sie uspokoic.



Nic nie przeszukuje zawsze wchodzę przez ulubione :) to nie od tego...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szewozor
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 28 Cze 2010

PostWysłany: Sro Lip 07, 2010 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj po raz kolejny Valve zaktualizowało naszą ukochaną gierkę. I kolejny raz nie obejdzie się bez kontrowersji.

Najważniejsze zmiany:

- Usunięcie cl_minmodels - tzn że nie będziemy już mogli sobie wybierać jaki skin ct/t ma być dla całej drużyny

- Komendy: developer, test_round_winpanel, test_match_winpanel, test_freezepanel zostały uznane za haxa ( chodziło o lagowanie i crashowanie serwerów dzięki tym komendom)

- dodane zostały komendy: sv_nowinpanel i cl_nowinpanel - dzięki którym możemy wyłączyć okienko pokazujące się na końcu rundy.

- zablokowane zostały DirectX mniejsze niż 8

- Na serwerach postawionych na linuxie zmniejszone obrażenia przez obiekty zostały już poprawione

Resztę rzeczy znajdziecie w rozwinięciu newsa po angielsku( jak komuś sie chce to niech przetłumaczy i ja wrzucę na stronę)
" Counter-Strike: Source

* Fixed a crash that could occur after the bomb exploded.
* Fixed a crash that could occur when attempting to exit the game.
* Changed default values of the following server variables to reflect the increase of the default tick rate from 33 to 66:
o sv_mincmdrate - 10
o sv_maxcmdrate - 66
o sv_maxupdaterate - 66
* Marked ‘developer’ cvar as cheat.
* Corrected kill/death reporting in gun games. Deaths were not being properly counted in games using instant respawn.
* Marked test_round_winpanel, test_match_winpanel, test_freezepanel commands as cheats.
* Added sv_nowinpanel and cl_nowinpanel options that can be used to disable the win panel that displays the team winner, MVP, and fun fact at the end of a round.
* Clamped ladder dampen values.
* Fixed jointeam cvar so giving it invalid values no longer spams the server console.
* Removed functionality of cl_minmodels.
* Fixed voice indicators to display at all times rather than just after their respective players have come into contact when -alltalk is on.
* Fixed scoreboard to display correct number of SourceTV viewers.
* Adjusted death notices to display under scoreboard.
* Defaulted ‘Simplified list’ to OFF and made the setting persistent.
* Fixed an issue that could make it appear as if a player already had one or more MVP stars upon joining a server.
* Made text on loading bar more legible.
* Added more materials that were missing for community maps.


Engine

* Fixed disconnect exploit causing players to be forced off of a server due to an overflowed packet.
* Fixed players being able to start the game using a DirectX level less than DirectX8.


Windows Dedicated Server

* Added Counter-Strike: Source to the list of games for the dedicated server when running through the Steam client."


*** informacja zaczerpnięta z innego serwisu poświęconego CSS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krolik607
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 29 Cze 2010

PostWysłany: Sro Lip 07, 2010 12:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz jak chcę włączyć latarkę to wywala z gry , super update 93.mb błędów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Fartuch`
Moderator
Moderator


Dołączył: 15 Lip 2006
Klan: nie oglądam

PostWysłany: Sro Lip 07, 2010 1:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi antywirus avira znalazł trojana TR/ATRAPS.Gen2. Nie wiem czy jest to powiązane z aktualizacją sourca, czy jakimś cudem coś się trafiło mi w systemie. Niżej ścieżka do pliku. Co gorsze, znajduje mi go za każdym razem gdy usunę i włączam sourca.
Kod:
counter-strike source\bin\valve_quicktime.dll


// dobra już wiem że są osoby które też mają takiego trojana
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PeterQ
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2009

PostWysłany: Pią Lip 09, 2010 8:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj ukazał się nam nowy update:

Cytat:
Updates to Team Fortress 2, Counter-Strike: Source and Day of Defeat: Source have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Engine
Fixed client crash related flashlight usage.
Fixed several issues related to alt-tabbing (invisible players, etc).

Team Fortress 2
Added The Frontier Justice.
Added The Wrangler.
Added The Gunslinger.
Added The Southern Hospitality.
Added 35 Engineer achievements.
Engineers can now pickup & move their buildings.
Added Engineer main menu music.
Added 4 new maps:
Thunder Mountain, a 3 stage Payload map.
Hightower, a Payload Race map.
Upward, a Payload map.
ColdFront, a community built Capture Point map.
Item tuning:
The Sandvich now uses a cooldown timer, instead of the health pack recharge mechanic.
The Gunboats now reduce self-damage by 60% (was 75%)
The Tribalman's Shiv bleed duration reduced to 6 second (was 8 ), and its damage penalty increased to 50% (was 35%).
Added better feedback sound for Pyros on when their flamethrower is doing damage.
Fixed blood effect on bleeding player.
Added a glow effect to Payload carts.
Added Romanian language support.


Z tego co zrozumiałem to poprawiono między innymi bug z poprzedniej aktualizacji związany z crashem gry podczas włączania latarki... :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qRaK css
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 26 Lip 2005

PostWysłany: Pon Lip 12, 2010 5:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim skromnym zdaniem ostatnie update'y to ogromny krok do przodu. Widać, że Valve robi wszystko, aby trafić do jak największej liczby graczy. Zwraca także uwagę na "starych wyjadaczy". Mi osobiście gra się o niebo lepiej. Ciekawym pomysłem jest także System Osiągnięć, ale na dłuższą metę sprawdzający się tylko i wyłącznie na serwerach ffa. Co do płynności ona również jest dla mnie poprawiona - duży plus. Komputer z Dual Core E2200, Radeonem 1950xt oraz 2GB pamięci na pokładzie radzi sobie z tą grą duże lepiej niż przed update'm, spadki fps'ów są praktycznie nieodczuwalne i gra się bardzo przyjemnie. Warto zwrócić uwagę na to, po ostatniej aktualizacji mój procesor oraz grafika wydzielają mniejszą ilość ciepła (taka ciekawostka, u was też to samo?). Jeśli chodzi o poprawy silnika pod względem hitboxów etc. to moim zdaniem największe osiągniecie Valve. Główeczki wchodzą jak rozgrzany nóż w masełko. Dzięki dodaniu kilku komend można dostosować grę do grania w każdych warunkach (gra na pingu ~120 jest realna) Wiadomo, są plusy, nie może zabraknąć minusów. Problemy z wyświetlaniem poprawnych modeli oraz kilka (?) niedociągnięć, które zapewne z biegiem czasu zostaną usunięte. Nie mogę przeboleć zablokowania komendy cl_minmodels przez VALVE. Często bardzo ciężko odróżnić modele CT od TT i odwrotnie - głupie posunięcie moim zdaniem ze strony "Steam'owych pogromców". Wracając jeszcze do szaty graficznej - bardzo podoba mi się efekt Motion Blur, który został bardzo ładnie wkomponowany w grę, nie przeszkadza w rozgrywce a cieszy oko. To tyle z mojej strony na temat ostatnich zmian Valve. Powyższe wnioski były wyciągnięte po rozegraniu około 30 godzin po zaktualizowaniu CS: Source i są tylko i wyłącznie moją opinią na temat gry po "abdejcie". Pozdrawiam i życzę miłej gry. :)
PS Pamiętajcie o prawdziwym życiu d^_^b
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
PeterQ
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2009

PostWysłany: Pią Lip 16, 2010 10:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczoraj ukazał nam się kolejny update :)

Cytat:
Updates to Counter-Strike: Source, Team Fortress 2 and Day of Defeat: Source have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Engine
Tuned thread initialization to improve performance on CPUs with more than four cores

Counter-Strike: Source
Fixed leftover shadows when ragdoll physics are disabled
Added stats gathering to track client and server performance
Added instrumentation to help debug network issues
Disabled some unsupported threading convars



Z tego co zrozumiałem w silniku została poprawiona wydajność komputerów z 4 lub więcej niż 4 rdzeniami :D nie wiem ile w tym prawdy, dlatego zaraz idę sprawdzić czy zwiększyła mi się ilość FPS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PeterQ
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2009

PostWysłany: Sob Sie 07, 2010 8:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam za podwójny post ale mam dla was bardzo ważną wiadomość...

Cytat:
Counter-Strike: Source Beta Reopened
wysłane przez Alden @ 12:37AM on August 07, 2010
Starting today the Counter-Strike: Source Beta will be available to all PC Counter-Strike: Source players. As we continue to update CSS and address issues, we want to make sure to not destabilize the core game. By releasing updates to CSS Beta first, we will be able to solicit community feedback before those changes are applied to CSS.

If you would like to be part of the group that helps us test future updates of Counter-Strike Source, please join the Beta - simply install and launch "Counter-Strike: Source Beta" from your games list in Steam. To give feedback on the changes, report bugs, or offer suggestions, please use the CSS Beta forum. Don’t worry, you can join the Beta program and still play the standard Counter-Strike: Source at anytime. The Counter-Strike: Source Beta is currently not available on Mac.

Read the full news post for more details on the new beta.


W oficjalnej grupie CSS na steam ogłoszono, że pojawiła się kolejna beta CSS i faktycznie przynajmniej mi dodała się gra na steam "Counter-Strike: Source beta"... Nie znam zbytnio języka angielskiego ale wnioskując po tym co przetłumaczył mi translator, że chcą się upewnić czy ta beta "nie destabilizacji rdzenia."

Czyli zapewne chodzi im o nieudane multicore, które zamiast dodawać fps na 2 lub 4 rdzeniowych procach, zmniejsza je!
_________________
dostosuj podpis do regulaminu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike: Source Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
Strona 22 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury