Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trawiator Mieszkaniec boarda
Dołączył: 09 Sie 2004
|
Wysłany: Sob Sie 07, 2010 8:15 pm Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o multicore tylko o samą grę. Nie chcą wprowadzać nieprzetestowanych zmian do gry, bo mogło by to całkowicie ją rozwalić, stąd beta.
Ta beta jest dostępna dla wszystkich posiadaczy CSS. _________________ Myśl rodzi herezję.
Herezja wymaga odkupienia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Sob Sie 07, 2010 8:15 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tr3ac3r Użytkownik
Dołączył: 21 Mar 2007 Klan: Lvz4k^^
|
Wysłany: Nie Sie 08, 2010 1:40 pm Temat postu: |
|
|
no i widać się servery tworzą tylko żadnych polskich nie mam w wyszukiwarce z chęcią bym pograł i porozmawiał na temat bety bo widziałem ze dodali dust2 i dust bardziej jasnego i bez bogow chyba dokładnie nie sprawdzałem i chyba trochę fizyka się poprawiła
takie są moje wrażenia po zagraniu |
|
Powrót do góry |
|
|
SzpokoSzpoko Użytkownik
Dołączył: 10 Paź 2007
|
Wysłany: Nie Sie 08, 2010 3:28 pm Temat postu: |
|
|
Nie bardziej jasne mapy dodali, tylko na czas bety wyłączyli kilka opcji, aby uprościć testy wydajnościowe. Nie ma:
HDR
vsync
motion blur
stats _________________ Life is a comedy or a tragedy. It all depends on how You look at it. |
|
Powrót do góry |
|
|
trawiator Mieszkaniec boarda
Dołączył: 09 Sie 2004
|
Wysłany: Czw Sie 12, 2010 7:03 am Temat postu: |
|
|
Wczoraj została wydana aktualizacja, lista zmian:
* Naprawiono błąd powodujący resetowanie się niektórych ustawień graficznych przy restarcie silnika gry.
* Naprawiono przypadki nierównej wydajności na wielordzeniowych maszynach.
* Zmniejszono nakładanie się dźwięku w kodzie.
* Naprawiono przypadki, gdzie dźwięk mógł przeskakiwać.
* Naprawiono problem nieładowania wkompilowanych w mapę materiałów, kiedy te były wrzucone do głównego katalogu.
* Statystyki:
- Naprawiono problem mogący spowodować utratę statystyk gracza jeśli zostało utracone połączenie internetowe zaraz po rozpoczęciu gry.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie złej ulubionej broni w statystykach w przypadku, gdy gracz zdobył najwięcej zabójstw nożem lub granatami.
- Nowo osiągnięte odznaczenia oraz statystyki są od razu aktualizowane na stronie osiągnięć i statystyk. Przedtem były tam wyświetlane nieaktualne dane.
* Prośby społeczności:
- Dodano zamienną "serwerową" sv_competitive_minspec, która wymusza używanie przez graczy poniższych ustawień:
+ r_drawdetailprops 1
+ r_staticprop_lod (-1 do 3)
+ fps_max minimalnie 60 (lub 0)
+ cl_detailfade minimalnie 400
+ cl_detaildist minimalnie 1200
+ cl_cmdrate minimalnie 60
+ cl_updaterate minimalnie 60
+ rate minimalnie 30,000
Planowane jest wprowadzenie powyższych zmian do właściwej gry w poniedziałek 16 sierpnia. _________________ Myśl rodzi herezję.
Herezja wymaga odkupienia. |
|
Powrót do góry |
|
|
piotre152 Użytkownik
Dołączył: 26 Lut 2009
|
Wysłany: Pią Gru 17, 2010 8:56 pm Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy mi sie wydaje ale jakos po tym update jakos dziwnie mi sie full auto wali prawie 0 pociskow w przeciwnika;/.
Tez tak macie? |
|
Powrót do góry |
|
|
DuDa Użytkownik
Dołączył: 18 Gru 2007
|
Wysłany: Pią Gru 17, 2010 11:46 pm Temat postu: |
|
|
my nie walimy full auto |
|
Powrót do góry |
|
|
PeterQ Użytkownik
Dołączył: 20 Paź 2009
|
Wysłany: Nie Gru 19, 2010 4:01 pm Temat postu: |
|
|
piotre152 napisał: | Nie wiem czy mi sie wydaje ale jakos po tym update jakos dziwnie mi sie full auto wali prawie 0 pociskow w przeciwnika;/ |
No jest trochę inny recoil, przynajmniej tak mi się wydaje ale ja już mam wyczute _________________ dostosuj podpis do regulaminu |
|
Powrót do góry |
|
|
piotre152 Użytkownik
Dołączył: 26 Lut 2009
|
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 3:35 pm Temat postu: |
|
|
DuDa napisał: | my nie walimy full auto |
Nie wymadrzaj sie.
Zauwazylem ze w kolesia wale z 10 naboi, widac krew na glowie i nic. 30dmg
Kiedys gralem to 5 strzalow i kolesia nie ma. |
|
Powrót do góry |
|
|
|