Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
B@rti3222 Użytkownik
Dołączył: 06 Lip 2008
|
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 8:01 pm Temat postu: Lek po update - Poprawa wydajności |
|
|
Cześć!
Jak zapewne większość z Was negatywnie odebrała w ostatnim czasie Update CS Source (Lub bardziej komputer). Przeglądając portale o CFG po Update natknąłem się na pewien interesujący Config. Na początek opiszę kilka porad aby przybliżyć wam jego działanie.
Instalacja konfiguracji
Zawsze róbcie czystą instalacje configów i innych plików. To pozwala na płynne i bezbłędne działanie gry.
Wpierw powinniście usunąć wszystkie komendy z rejestru. Aby to zrobić udajcie się do: Start menu - Uruchom – Wpisz "regedit". Poczym przejdzcie do "HKEY_CURRENT_USER/Software/Valve"
Znajdziecie tam folder "Source". Usuncie go.
Wpisz swoje własne ustawienia w opcjach uruchomienia ( Library – prawym na Counter-Strike: Source – Opcje uruchomienia )
Usuń folder Counter-Strike: Source z katalogu NazwaTwojegoKonta (Steam\steamapps\NazwaTwojegoKonta)
Włącz CS:S a potem z niego wyjdź
Wklej config do cfg w cstrike
Zedytuj config do własnych
Znów włącz CS:S a potem z niego wyjdź
Instalacja zakończona.
Jeżeli posiadasz procesor AMD powinieneś usunąć "//" sprzed komendy r_3dnow "1" zapisanej w configu , pozwoli to na uzyskanie dodatkowych fps'ów.
Aby zmienić jakość tekstur zmień wartość komendy mat_picmip:
mat_picmip "0" = wysoka jakość
mat_picmip "1" = średnia jakość
mat_picmip "2" = niska jakość
Żeby włączyć detale* musisz zmienić wartość r_decal_cullsize z "9999" na "0". Poczym musisz również zmienić r_decals z "0" na "30"** oraz mp_decals* z "0" na "30".
Jeżeli chcesz używać dźwięku wysokiej jakości zmień wartość snd_pitchquality z "0" na "1" oraz dsp_slow_cpu z "1" na 0. Możesz usunąć wszystkie ustawienia dźwieku i wstawić własne do autoexec.cfg jeżeli chcesz. A jeżeli będziesz chciał wrócić do niskiej jakości dźwięku zmień snd_pitchquality z "1" na "0" oraz dsp_slow_cpu z "0" na 1.
Jeżeli chcesz ściągać mapy automatycznie z serwera to zmień cl_allowdownload z "0" na "1" oraz cl_downloadfilter z "none" na "nosounds"*** lub "all"
Jeżeli czasem będziesz doświadczać błędów lub dziwnych zachowań gry , spróbuj zmienić wartość datacachesize z "128" na "64". Jeżeli to nie pomoże spróbuj wpisać wartość domyślną "32"
Zmień ustawienia celownika , ręczności , głosności , fpsów , ragdollów , fps_max. Dopasuj je do własnych ustawień.
Możesz spróbować zmienić mat_parallaxmap z "0" na "1". Zmienia to textury na bardziej gładkie, co pomaga w zauważeniu przeciwnika.
Możesz spróbować dodać komendę r_fastzreject "1". Może ci pomóc uzyskać więcej fps'ów.
Ustaw cienie.
Aby wyłączyć cienie musisz użyć tych komend:
r_shadowmaxrendered "0"
r_shadowrendertotexture "0"
r_shadows "0"
Aby włączyć cienie musisz użyć tych komend:
r_shadowmaxrendered "9" (ilość cieni która ma być renderowana)
r_shadowrendertotexture "1"
r_shadows "1"
Aby dodać antialiasing musisz zmienić wartości mat_antialias i dodać komende mat_forceaniso.
Wartości mat_antialias są od "0" do "8".
Wartości mat_forceaniso są od "0" do "16".
Możesz spróbować zmienić komendy:
cl_phys_props_max od "50" do "0"
r_maxdlights od "32" do "0"
r_lightaverage od "1" do "0"
r_worldlightmin od "0.0002" do "0"
r_worldlights od "1" do "0" (niektóre tekstury mogą być lśniące po zmianie wartości tej komendy)
Zapamiętajcie że te komendy niekoniecznie pomogą wszystkim uzyskać więcej klatek.
Jeżeli wydaje Ci się że nie możesz trafić przeciwnika, to zmień swoje ustawienia połączenia. Zmień rate na mniejszy, np "35000" lub podobny. Inne rate'y powinny być w porządku. Możesz również spróbować zmienić wartość cl_lagcomp_errorcheck z "1" na "0" co działa lepiej u niektórych użytkowników.
Zedytuj ustawienia wygładzeń. Jeżeli chcesz włączyć wygładzanie zmień cl_smooth z "0" na "1" i zedytuj wartość cl_smooththime. Wartości równie dobre dla cl_smoothtime to "0.01" i "0.1"
Jeżeli chcesz żeby woda była widoczna zmień r_WaterDrawRefraction z "0" na "1".
Możesz spróbować poniższe komendy:
r_visualizeproplightcaching "1"
mat_colcorrection_disableentities "1"
mat_use_compressed_hdr_textures "1"
Mogą pomóc zdobyć więcej fps'ów, lub nie.
Zmień mat_filterlightmaps z "1" na "0" aby wycisnąć więcej fps'ów(uwaga, zmiana na wartość 0 zauważalnie zmniejsza grafikę na gorszą)
Jeżeli chcesz włączyć ostatnio dodane opcje w CS:S
Jeżeli chcesz , możesz również dodać inne ustawienia jeśli chcesz.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
UPDATE DO NOWEGO SILNIKA CS:SOURCE!
Jeżeli chcesz wycisnąć więcej ze swojego procesora wielordzeniowego, to spróboj zmienić ustawienia z rubryki multicore rendering tweaks w configu.
cl_threaded_bone_setup od "0" do "1"
cl_threaded_client_leaf_system od "0" do "1"
r_queued_decals od "0" do "1"
Pomaga to w uzyskaniu więcej stabilnych fps'ów w grze.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
detale* - chodzi tutaj o detale związane z np. dziurami w ścianach po strzałach lub spray'ami.
30** - wartość jest dowolna , może być to 50 lub 150.
Źródło do cfg:
www.garde.fi/~atza/autoexec.rar
PORADNIK Pochodzi ze strony cssource.pl
Ja go tylko udostępniam ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 8:01 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
B@rti3222 Użytkownik
Dołączył: 06 Lip 2008
|
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 3:37 pm Temat postu: |
|
|
Proszę o wyrażanie opini o CFG
Pozdrawiam b@rti3222 |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|