_KaszpiR_ Administrator
Dołączył: 23 Maj 2002 Klan: Nova Team (nieaktywny), ale i tak nie gram w cs...
|
Wysłany: Pią Kwi 15, 2005 7:34 pm Temat postu: [HLDS/Client] POD Bot |
|
|
POD Bot MM na serwerze.
Najpierw przeczytaj to - zawiera najnowszego PODBota z pakietem metamoda, amxmodx z bajerami jakie pewnie pragniesz
Ponizej stary tekst:
Dla przejrzystości wszelkie ścieżki rozpoczynające się od ...\cstrike\ (albo ../cstrike/ pod linuksem ) będą oznaczać po prostu
C:\Program Files\Sierra\Steam\SteamApps\your@email.address\counter-strike\cstrike\
lub
C:\Program Files\Sierra\Steam\SteamApps\your@email.address\dedicated server\cstrike\
albo dla linuksa
hlds_l/cstrike/
Nie ma co tu pisać takich super dlugich linii, gdyż to niewygodne w czytaniu.
Acha, kartoteka to katalog, albo folder.
0.Zanim zacziesz
musisz miec juz dzialajacy serwer hlds
musisz miec metamod'a najlepiej w wersji 1.17.3 albo 1.17.4 (dla amd64)
sprawdzilem i dziala tez na 1.18 (np 1.18p26
najnowsze wersje ktore beda w roku 2006 beda tylko na wersje metamoda 1.18.x ( w tym 1.18pX)
1. Pobierz plik podbot mm R stąd:
PodBot MM Release 3 Build 46d (linux & windows & amd64)
http://filebase.bots-united.com/index.php?action=file&id=294
(albo na mojej www podbot_full_R2B46d.zip
i rozpakuj go do twojej kartoteki addons. Powinieneś widzieć takie katalogi po rozpakowaniu:
...\cstrike\addons\podbot\
(w podbot powinny być różne kartoteki dodatkowo na przykład, oraz pliki)
...\cstrike\addons\podbot\wptdefault\
...\cstrike\addons\metamod\dlls\
2. Jesli robisz upgrade przeważnie starczy ze weżmiesz tylko najnowsze pliki .dll albo .so i je podmienisz.
Polecam rozpakować ten zip do innego katalogu a potem skopiować nowy .dll albo .so nadpisując stary
Trzeba użyć tego dll'a (lub tego so pliku dla linuxa) ponieważ ten z R2.1 posiada zbyt wiele błędów dawno już popr
awionych.
3.
W pliku ...\cstrike\addons\metamod\plugins.ini dodaj linię:
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
lub dla linuxa:
linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so
(czasem moze byc linux addons/podbot/podbot_mm_i586.so, tak bylo w jakiejs dziwnej wersji)
Mozesz dodac obie - tzn .dll i .so (ale .so tylko jedno!) - wtedy jesli masz zarowno .so jak i .dll twoja konfiguracja po skopiowaniu na inna platforme
ma szanse zadzialac.
3. idz do ...\cstrike\addons\podbot\
tam znajduja sie pliki konfiguracyjne, najbardziej pewnie bdzie cie interesowal podbot.cfg
mozesz tam pozmieniac pare wartosci jesli chesz.
Jesi nie wiesz co tam jest to lepiej nic nie zmieniaj.
4.
Odpal grę na de_dust i boty powinny się po chwili dołączyć.
------------------------------------------------------------------------
5. Jak odpalic inne boty z MetaMod'em, jeśli boty nie są pluginem pod metamoda.
Jest kilka rozwiązań, stosowane są dwa najpiewniejsze.
Pierwsze:
w skrócie do uruchomienia gry dodajemy do linijki coś podobnego do:
+localinfo mm_gamedll "<file>"
np jeśli mamy ZBOT'a i plik zbotcz.dll w katalogu ...\cstrike\dlls\zbotcz.dll
to wystarczy ustawić
+localinfo mm_gamedll "dlls\zbotcz.dll"
Dla przykładu linijka jak wyglądało kiedys odpalanie podbota kiedy nie był pluginem do metamoda na linuksie
./hlds_run -game cstrike +localinfo mm_gamedll "dlls/podbot_mm_i386.so" +map de_dust
Dla windows mozna zrobic
hlds.exe -game cstrike +localinfo gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll" +localinfo mm_gamedll "dlls/podbot_mm.dll" +map de_dust
Drugie:
Drugie rozwiązanie jest stosowane jak ma się doczynienia z botami zgodnymi z dodatkiem MEANMod
który potrafi ładować klika botów jednocześnie, ale to raczej jest dla maniaków, i wszstko jest opisane w manualach
w wyżej wymienionym dodatku.
Ja (_KaszpiR_) nie dotykałem się meanmoda ponad 2 lata.
6. Jesli ci nie dziala
sciągnij server pack z botami. Gdzieś znajdziesz w google.
tu jest taki ciekawy plik :
http://filebase.bots-united.com/index.php?action=file&id=222 All In One Installer 2.4 FOR CS 1.6
ale bedziesz musiał podmienic plik .dll aby działalo z najnowszym sytsemem (bo steam ciągle się chrz... erm rozwija)
Updated: 05.01.2006
KWo & _KaszpiR_ _________________
|
|