www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
[fdgddgd.CFG] Może komuś przyda się

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ucho07
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 25 Maj 2007

PostWysłany: Sro Lut 02, 2011 4:48 pm    Temat postu: [fdgddgd.CFG] Może komuś przyda się Odpowiedz z cytatem

Kod:
   echo             [fdgddgd.cfg] Loading.......

//      _/_/ _/_/  _/_/     _/  _/_/             _/  _/_/      _/         _/_/      _/
//      _/   _/    _/       _/  _/               _/  _/        _/         _/        _/
//      _/   _/    _/_/ _/_/_/  _/    _/_/_/ _/_/_/  _/    _/_/_/ _/_/_/  _/    _/_/_/
//      _/   _/    _/   _/  _/  _/    _/  _/ _/  _/  _/    _/  _/ _/  _/  _/    _/  _/
//      _/_/ _/_/  _/   _/_/_/  _/_/  _/_/_/ _/_/_/  _/_/  _/_/_/ _/_/_/  _/_/  _/_/_/
//                                        _/                          _/
//                                    _/_/_/                      _/_/_/
//
//            m a d e - b y - L u k a s z   K o w a l s k i
//              STEAM_0:0:18582022 born - 12 . 03 . 1990



   unbindall

   name             "[[fd[gd[dg[d"

// MOVEMENT BINDS

   bind "SPACE"          "+jump"
   bind "a"          "+moveleft"
   bind "d"          "+moveright"
   bind "s"          "+back"
   bind "w"          "+forward"
   bind "CTRL"          "+duck"
   bind "SHIFT"          "+speed"


// WEAPON BINDS

   bind "f"          "drop"
   bind "q"          "lastinv"
   bind "r"          "+reload"
   bind "g"          "impulse 201"


// COMMUNICATION BINDS

   bind "t"          "messagemode"
   bind "y"          "messagemode2"


// BUY BINDS

   bind "c"          "buy"
   bind "v"          "buyammo1"
   bind "b"          "buyammo2"


// ATTACK BINDS

   bind "MOUSE1"          "+attack"
   bind "MOUSE2"          "+attack2"
   bind "MOUSE5"          "roger"
   bind "MOUSE4"         "weapon_smokegrenade"
   bind "MWHEELDOWN"       "weapon_hegrenade"
   bind "MWHEELUP"       "weapon_flashbang"


// SETUP BINDS

   bind "TAB"          "+showscores"
   bind "ESCAPE"          "cancelselect"
   bind "`"          "toggleconsole"
   bind "~"          "toggleconsole"
   bind "F1"         "pause 1"
   bind "F2"         "impulse 101"
   bind "F3"         "status"
   bind "F5"          "snapshot"
   bind "F6"          "dem0"
   bind "F8"          "exec fdgddgd.cfg"
   bind "F9"          "chooseteam"
   bind "F11"         "retry"
   bind "F12"          "quit"


// OTHER BINDS

   bind "0"          "slot10"
   bind "1"          "slot1"
   bind "2"          "slot2"
   bind "3"          "slot3"
   bind "4"          "slot4"
   bind "5"          "slot5"
   bind "6"          "slot6"
   bind "7"          "slot7"
   bind "8"          "slot8"
   bind "9"          "slot9"
   bind "e"          "+use"
   bind "-"         "amxmodmenu"


// GAME

   _cl_autowepswitch       "0"
   cl_crosshair_color       "0 0 7"
   cl_crosshair_size       "medium"
   cl_crosshair_translucent   "0"
   cl_dynamiccrosshair       "0"
   cl_logocolor          "#Valve_pink"
   cl_logofile          "smiley"
   cl_minmodels          "1"
   cl_radartype          "1"
   cl_righthand          "1"
   crosshair          "1"
   ex_interp          "0.01"
   model             "arctic"
   sensitivity          "0.999999999"
   setinfo          "_vgui_menus" "0"
   skin             ""
   sv_aim             "0"
   zoom_sensitivity_ratio       "0.999999999"


// CONSOLE

   bitmapfonts          "1"
   con_color          "255 180 35"
   console          "1"
   developer          "0"
   graphheight         "110"
   scr_centertime          "2"
   scr_connectmsg          "0"
   scr_connectmsg1       "0"
   scr_connectmsg2       "0"
   scr_conspeed          "9999"
   scr_ofsx          "0"
   scr_ofsy          "0"
   scr_ofsz          "0"
   scr_transparentui       "1"
   scr_printspeed          "10"
   net_graph          "3"
   net_graphpos          "2"
   net_graphwidth          "-200"
   net_scale          "5"
   net_chokeloop          "0"
   net_drawslider          "0"
   net_log          "0"
   net_showpackets       "0"


// NET SETTINGS

   cl_cmdbackup          "0"
   cl_cmdrate          "101"
   cl_rate            "9999"
   cl_resend          "6"
   cl_updaterate          "101"
   cl_dlmax          "256"
   rate            "25000"


// CLIENT

   cl_adaptive          "0"
   cl_allowdownload       "1"
   cl_allowupload          "0"
   cl_backspeed          "400"
   cl_bob             "0"
   cl_bobup          "0"
   cl_bobcycle          "0.8"
   cl_corpsestay          "600"
   cl_download_ingame       "0"
   cl_fixtimerate         "7.5"
   cl_forwardspeed       "400"
   cl_gaitestimation       "1"
   cl_gibcount          "0"
   cl_giblife          "0"
   cl_gibvelscale          "0"
   cl_himodels          "1"
   cl_lb             "1"
   cl_lc             "1"
   cl_idealpitchscale       "0.8"
   cl_lw             "1"
   cl_movespeedkey       "0.53"
   cl_nosmooth          "1"
   cl_nolerp          "1"
   cl_nopred          "1"
   cl_observercrosshair       "1"
   cl_pitchspeed          "225"
   cl_pmanstats          "0"
   cl_pred_fraction       "0.65"
   cl_pred_maxtime       "500"
   cl_rollangle          "0"
   cl_rollspeed          "9999999"
   cl_shadows          "1"
   cl_showevents         "0"
   cl_showfps          "0"
   cl_solid_players       "1"
   cl_timeout          "35"
   cl_yawspeed         "210"
   cl_upspeed          "768"
   cl_vsmoothing          "0.05"
   cl_weather          "0"
   cl_waterdist          "4"
   fakelag          "0"
   fakeloss          "0"
   host_speeds          "0"
   hostmap          "0"
   host_framerate          "0"
   host_limitlocal       "0"
   host_profile          "0"
   pushlatency          "0"
   sys_ticrate          "500"


// RENDERING

   bottomcolor          "6"
   brightness          "2"
   cam_command          "1"
   cam_contain          "0"
   cam_idealdist          "15"
   cam_idealpitch          "0"
   cam_idealyaw          "0"
   cam_snapto          "0"
   d_spriteskip          "0"
   default_fov          "90"
   direct             "0.9"
   fov             "90"
   fastsprites          "0"
   fps_max          "121"
   fps_modem          "121"
   gamma             "3"
   gunsmoke          "0"
   hpk_maxsize          "0"
   lambert          "2.5"
   lightgamma         "2.5"
   max_shells          "300"
   max_smokepuffs          "120"
   max_queries_sec       "3.0"
   max_queries_sec_global       "30"
   max_queries_window       "60"
   r_bmodelinterp          "1"
   r_bmodelhighfrac       "5"
   r_cachestudio          "1"
   r_cullsequencebox       "1"
   r_decals          "250"
   r_detailtextures       "1"
   r_drawentities          "1"
   r_drawviewmodel       "1"
   r_dynamic          "1"
   r_fullbright          "0"
   r_glowshellfreq       "2.2"
   r_lightmap          "1"
   r_mirroralpha          "1"
   r_mmx             "0"
   r_norefresh          "0"
   r_novis          "0"
   r_speeds         "0"
   r_shadows          "1"
   r_traceglow          "0"
   r_wateralpha          "1"
   v_centermove          "0.15"
   v_centerspeed          "500"
   v_dark             "0"
   v_kickpitch          "0"
   v_kickroll          "0"
   v_kicktime          "0"
   v_dark             "0"
   violence_ablood       "1"
   violence_hblood       "1"
   violence_agibs          "1"
   violence_hgibs          "1"
   texgamma          "2"
   topcolor          "30"


// OpenGL

   _vid_wait_override       "0"
   _vid_default_mode       "0"
   _vid_default_mode_win       "0"
   ati_npatch          "1"
   ati_subdiv          "2"
   gl_alphamin          "0.25"
   gl_affinemodels       "1"
   gl_clear          "1"
   gl_cull          "1"
   gl_dither          "1"
   gl_flipmatrix          "0"
   gl_fog             "1"
   gl_lightholes         "1"
   gl_keeptjunctions       "1"
   gl_max_size          "512"
   gl_monolights          "0"
   gl_nobind          "0"
   gl_nocolors          "0"
   gl_overbright          "1"
   gl_round_down         "3"
   gl_palette_tex          "1"
   gl_picmip          "0"
   gl_playermip          "0"
   gl_polyoffset          "4"
   gl_reporttjunctions       "0"
   gl_smoothmodels       "1"
   gl_spriteblend          "1"
   gl_texturemode          "gl_linear_mipmap_linear"
   gl_texsort          "1"
   gl_wateramp          "0"
   gl_ztrick          "1"
   gl_zmax          "4096"
   vid_nopageflip          "0"
   vid_config_x          "640"
   vid_config_y          "480"
   vid_d3d          "0"
   vid_stretch_by_2       "0"


// MOUSE and HUD

   hud_deathnotice_time       "6"
   hud_drawhistory_time       "5"
   hud_saytext_time       "5"
   hud_capturemouse       "1"
   hud_centerid          "0"
   hud_draw          "1"
   hud_fastswitch          "1"
   hud_saytext_internal       "1"
   hud_takesshots          "0"
   joystick          "0"
   lookspring          "0.0"
   lookstrafe          "0.0"
   m_filter          "1"
   m_forward          "1"
   m_pitch          "0.022"
   m_side             "0.8"
   m_yaw             "0.022"
   +mlook
   +jlook


// SOUND

   s_2dvolume          "1"
   s_a3d             "0"
   s_automax_distance      "30"
   s_automin_distance       "2"
   s_bloat          "2"
   s_distance          "60"
   s_doppler          "0"
   s_eax             "0"
   s_geometry          "0"
   s_leafnum          "0"
   s_max_distance          "1000"
   s_min_distance          "5"
   s_numpolys          "200"
   s_polykeep          "1000000000"
   s_polysize          "10000000"
   s_refdelay          "4"
   s_refgain          "0.4"
   s_rolloff          "1"
   s_usepvs          "1"
   s_verbwet          "0.25"
   s_show             "0"


// SOUND ROOM

   room_delay          "0"
   room_dlylp          "2"
   room_feedback          "0"
   room_left          "0"
   room_lp          "0"
   room_mod          "0"
   room_off          "1"
   room_refl          "0"
   room_rvblp          "1"
   room_size          "0"
   room_type         "0"


// SOUND MISC

   _snd_mixahead          "0.200"
   ambient_level         "1"
   ambient_fade         "200"
   bgmbuffer             "1"
   bgmvolume          "0"
   hisound          "1"
   loadas8bit          "0"
   MP3FadeTime          "2.0"
   MP3Volume          "0.8"
   nosound          "0"
   snd_noextraupdate      "1"
   suitvolume          "0.25"
   volume             "0.75"


// SOUND VOICE

   sv_voicecodec          "voice_speex"
   sv_voiceenable          "1"
   sv_voicequality         "5"
   voice_avggain         "0.5"
   voice_dsound         "1"
   voice_enable         "0"
   voice_forcemicrecord       "0"
   voice_inputfromfile      "0"
   voice_loopback         "0"
   voice_maxgain         "5"
   voice_modenable         "1"
   voice_overdrive         "2"
   voice_overdrivefadetime      "0.4"
   voice_profile         "0"
   voice_recordtofile      "0"
   voice_showchannels      "0"
   voice_showincoming      "0"
   voice_scale         "0"


// WON

   precache          "1"
   tracker          "0"
   traceralpha          "0.5"
   tracerblue          "0.4"
   tracergreen          "0.8"
   tracerlength          "0.8"
   traceroffset          "30"
   tracerred          "0.8"
   tracerspeed          "6000"


// SPEC

   spec_autodirector_internal "1"
   spec_drawcone_internal       "1"
   spec_drawnames_internal    "1"
   spec_drawstatus_internal   "1"
   spec_mode_internal       "2"
   spec_pip          "0"


// OTHER COMMENDS

   decalfrequency          "30"
   dev_overview          "0"
   displaysoundlist       "0"
   fs_lazy_precache       "0"
   fs_perf_warnings       "0"
   fs_precache_timings       "0"
   fs_startup_timings       "0"
   mp_decals          "300"
   sys_ticrate          "1000"
   team             ""
   viewsize          "120"


// Counter-Strike.exe
// -freq 120 -32bpp -noforcemparms -noforcemaccel


// RECORD

   alias dem0 "dem1"
   alias dem1 "messagemode record; alias dem0 dem2"
   alias dem2 "stop; alias dem0 dem1"
   bind "F6" "dem0"

   exec userconfig.cfg
   timerefresh

   echo             [fdgddgd.cfg] Loaded.......

_________________
Michel Quoist napisał:
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą. ~zapewne odniósł się do layout'ów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Sro Lut 02, 2011 4:48 pm    Temat postu:

Powrót do góry
JoleKK
Administrator
Administrator


Dołączył: 16 Paź 2001
Klan: [TOP]

PostWysłany: Sro Lut 02, 2011 7:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co wyjatkowego ma niby ten cfg?
_________________
Non mollare mai!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
r4ge
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2007
Klan: BRAINLESS

PostWysłany: Sro Lut 02, 2011 8:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ub3rk@tskill@
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
ucho07
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 25 Maj 2007

PostWysłany: Sro Lut 02, 2011 9:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JoleKK Sporo komend na dźwięk, co poniekąd poprawia jakość. A poza tym no nie wiem..., może ktoś będzie czegoś szukał, a powinno być dobrze zrobione więc zamieściłem.
_________________
Michel Quoist napisał:
Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą. ~zapewne odniósł się do layout'ów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
fuket
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 28 Lis 2010
Klan: ESL

PostWysłany: Czw Lut 03, 2011 12:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dźwięk to poprawia karta muzyczna a nie komendy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury