www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
ex_interp - teoria człowieka starej daty.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hazardmusic
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2006

PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 12:49 pm    Temat postu: ex_interp - teoria człowieka starej daty. Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie,

Jestem człowiekiem starej daty. Graczem od początku, a użytkownikiem tego forum od 2002 roku (dawniej x3rox - ile to już lat :lol: )

Po dwuletniej przerwie postanowiłem popykać w cs'a i ku memu zaskoczeniu prawie na każdym serwerze stykam się z takimi o to sytuacjami - "zmień interp", "interp 0.1 jest niedozwolony" itp.

Jestem bardzo zaskoczony, bo do dnia dzisiejszego żyłem w przekonaniu (zresztą nie tylko ja), że ex_interp 0.1 to ta grosza (czyt. trudniejsza w grze) wartość.
Żyłem w przekonaniu, że ex_interp 0.1 to typowo lanowa wartość, a wartości takie jak 0.01-0.05 to były te dzięki którym strzelało się lepiej, to były te "wspomagacze" w CFG dzięki którym lepiej się celowało. Dzięki odpowiednio ustawionemu interpowi nadrabiało się małą (jak na tamte czasy) prędkość łącza.

Teraz najwidoczniej zmienił się trend i zastanawiam się czy słusznie.

Po pierwsze:
ex_interp standardowo ustawiony jest na 0.1 - więc czy standard jest zły?

Po drugie:
W dzisiejszych czasach wielu z nas ma bardzo szybkie łącza, które pozwalają poczuć się prawie jak na turnieju lanowym. Wiele wątków w sieci, dotyczących ex_interp i cl_updarate itp. jest bardzo starych.

Po trzecie:
W sieci spotkałem się z filmikiem na którym ktoś próbował pokazać, że ex_interp o wartości 0.1 pomaga w grze. Na filmie była przedstawiona akcja podczas której gracz A strzelił w kierunku gracza B, a ten zginał choć kula poleciała ~1m od niego. Wszystko niby okej, ale na net_graphie wartość ms wynosiła grubo ponad 500 - więc co w tym takiego dziwnego?

Pomyślałem sobie, że skoro takie osoby próbują obalić stare standardy, to Świat poprzewracał się do góry nogami.

Po czwarte:
Nigdy nie przydarzyło mi się żeby na wartości 0.1 walić HS z dup** z jakimś "wyprzedzeniem".
Na wartościach 0.01-0.05, oczywiście tak było. Często waliło się w głowy których być nie powinno.

Więc o co Panowie chodzi 8)
Jeśli mam szybkie łącze to czy nie mogę grać na 0.1 Czy to nie jest ta wartość która faktycznie wymaga precyzyjnych strzałów?
_________________
GLOSNARODU.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 12:49 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 3:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cośtam Ci napiszę.
ms 500 na net_graphie to kłamstwo. Tzn taki został pokazany podczas odtwarzania demka.

Wiele osób źle myśli o interpie. Mianowicie twierdzą że jak się w kogoś trafić nie da to znaczy że ma zły interp. Gówno prawda. Interpowców rozpoznaje się po tym że ściągają Cię już zza ściany. Już się cieszysz że jesteś za winklem i Cię z awki nie zdejmie a tu ZONK - leżysz. To jest zły interp i to jest przewaga 0.1 nad 0.01.
A wzorem są ustawienia ESL. Na esl zalecany interp to 0.01 i tak zostało przyjęte przez ogół.
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
hazardmusic
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2006

PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 4:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziwne, bo jeśli pamięć mnie nie myli to wcześniej dobrze było 0.1 :lol: ... na esl

Może na ten temat wypowiedzą się starsi gracze :>
_________________
GLOSNARODU.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
manikcs
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 03 Lis 2005

PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 5:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.youtube.com/watch?v=2ZRj58MbNY4
http://www.youtube.com/watch?v=X-L6UDsQgrM
Auć

Niech zgadnę: 500ms było podczas slow motion?

Sheaker napisał:
Wiele osób źle myśli o interpie. Mianowicie twierdzą że jak się w kogoś trafić nie da to znaczy że ma zły interp. Gówno prawda. Interpowców rozpoznaje się po tym że ściągają Cię już zza ściany. Już się cieszysz że jesteś za winklem i Cię z awki nie zdejmie a tu ZONK - leżysz. To jest zły interp i to jest przewaga 0.1 nad 0.01.

+100000

Po prostu interp to odświeżanie pozycji hitboxów względem modelu w ciągu sekundy (320 to prędkość przemieszania się):
- masz interp 0.1 - hitboxy mogą znajdować się 32 jednostki w jedną-drugą stronę
- masz interp 0.01 - -||- 3.2 jednostki

EDIT
Na gotfragu widziałem pare lat temu fajny gif pokazujący jak to wygląda - poszukam.
_________________
100fps powered by: p55-gd65 | x3440 @ 3.4 | gtx560ti | 2x2GB 1600Mhz DDR3 | samsung 470 ssd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hazardmusic
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2006

PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 6:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo dziwna sprawa z tymi akcjami na filmikach. Przez tyle lat gry nigdy mi się coś takiego nie przydarzyło, a grałem na przeróżnych interpach. Może nagrywanie dema to wypacza?

No ale okej, zakładam, że macie rację.
Kiedyś o tym się tyle nie mówiło, a w 1.5 prawie wcale :)
_________________
GLOSNARODU.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Nuber
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Wrz 2006
Klan: Krowy

PostWysłany: Pon Cze 27, 2011 7:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podobnie z serwerami,kiedyś miałeś cokolwiek to byłeś PRO ELO ; obecnie jak nie masz serwera 1000 FPS to jesteś gównem :(
_________________
:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
$phinx
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 23 Lut 2007

PostWysłany: Czw Gru 13, 2012 6:46 am    Temat postu: Re: ex_interp - teoria człowieka starej daty. Odpowiedz z cytatem

hazardmusic napisał:
ex_interp standardowo ustawiony jest na 0.1 - więc czy standard jest zły?

W sieci spotkałem się z filmikiem na którym ktoś próbował pokazać, że ex_interp o wartości 0.1 pomaga w grze. Na filmie była przedstawiona akcja podczas której gracz A strzelił w kierunku gracza B, a ten zginał choć kula poleciała ~1m od niego.


No i sam sobie odpowiedziales na to pytanie.
Tak standard jest zly.

Bo skoro przy interpie 0.1 koles strzelil obok przeciwnika a mimo to go trafil to chyba cos jest nie tak prawda? ;)
_________________
[ $phinx ]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury