www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
SPINATORs # EST. 2011

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Klan szuka graczy CS:Condition-Zero
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trq.
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 18 Sie 2011

PostWysłany: Nie Wrz 11, 2011 10:44 pm    Temat postu: SPINATORs # EST. 2011 Odpowiedz z cytatem

Witam. Nazywam Sie Przemysław Stopiński w Internecie Jestem Znany Jako "Trq" Aktualnie Gram w Counter Strike Source Od Niespełna 3 lat. Postanowiłem Zalożyć Własny MultiGaming Roznych Gier, lecz Najbardziej interesują mnie Gry Counter Strike 1.6 Oraz Source. Jak Juz Wiecie Gram w Edycje "Source" Wiec Posiadam Tam Wlasny Team/Klan Aczkolwiek Potrzebuje Gracza Który Stworzył i Poprowadziłby Dywizje Counter Strike 1.6 Lub Jakiejś innej Gry. Posiadamy Licencje progamers.pl na zazadzanie ich Logiem i inyymi elementami graficznymi, Posiadamy Sponsora Od TeamSpeek3 oraz Sponsora Graficznego. W Najblizszych Dniach Zmieniamy Sponsora od Serwerow Glosowych. Strona jest Wykupiona na xaa.pl , Nie Posiadamy Kasy na Poprowadzenie Domeny .pl , lecz Niedlugo mam Taka nadzieje ze To sie zmieni. Zapraszam Do popisania na gg,steam lub emial. kontakt Ponizej

Strona http://spinators.xaa.pl/
Kontakt :
Gadu-Gadu : 3261134
Steam : justa84
emial : stopek99@wp.pl

Zapraszam Do Napisania na Gadu-Gadu. Nie Ma To Jak porozmawiac osobicie . Do Zobaczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Nie Wrz 11, 2011 10:44 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Klan szuka graczy CS:Condition-Zero Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów