www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
[GRA] Rozwiazaywanie problemow z recoilem cz.2
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Problemy z Counter-Strike 1.6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makaveli1982
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 8:20 am    Temat postu: [GRA] Rozwiazaywanie problemow z recoilem cz.2 Odpowiedz z cytatem

Witam.
Po dluzszej przerwie postanowilem wrocic do was i postarac sie zeby ta gra znowu dzialala wiele osob do mnie pisalo na gadu z prosba o pomoc.
Warunek jest 1 NIE ROBIMY TUTAJ POPELINY!

Pierwsze z pierwszych do testu leci klient d3d ktory wymusza wieksze wykorzystanie procesora do renderowania grafiki (lepiej nie wrzucajcie tego do innych gier bo to jest fpsozerne)

plik d3d9.dll wrzucamy do glownego folderu cs (tam gdzie jest hl.exe)
w csie ustawiamy tryb graficzny na D3D

Jakby co tu jest troche o tymKLIK (niestety po angielsku)

Z tej strony mozecie pobrac plik lub z linku
RAPIDSHARE:
WERSJA 32-BIT
WERSJA 64-BIT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 8:20 am    Temat postu:

Powrót do góry
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Czw Paź 06, 2011 4:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

diro wyjdź jak nie masz nic do powiedzenia. (sensownego!)

Kontynuuj makaveli.

Sprawdziłem. Jak zwykle, wydaje się że jest lepiej ale za to fps poleciały dramatycznie. Czasami nawet po 40 a standard ~70 podczas gdy wcześniej 100.0
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
goomez781
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 28 Paź 2007

PostWysłany: Pią Paź 07, 2011 10:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co zmienia ten plik? bo różnicy nie widzę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mjeko
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 14 Kwi 2011

PostWysłany: Pią Paź 07, 2011 2:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mowisz ze wymusza wieksze wykorzystanie procesora ... mozna otworzyc windows media player i mamy to samo ... Jakies inne propozycje bo nie ma roznicy jak przelaczy sie na d3d tylko spadki fps.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
makaveli1982
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: Pią Paź 07, 2011 3:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymusza wykorzystywanie procesora ale dla jednej danej aplikacji a nie dla roznych. Sprobujcie sobie wrzucic to do innej gry to zxobaczycie o co chodzi.
W lewym dolnym rogu powinno byc napisane SwiftShader.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Siward
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 07 Sie 2011

PostWysłany: Sob Paź 08, 2011 7:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dorzucę do tego testowania hardware:
Zmieniałem kartę graficzną na x1650 hd3200 9500gt hd4850 na wszystkich jest to samo więc to raczej nie wina kart graficznych w dodatku że na x1650 inna osoba która ją mi pożyczyła ma recoil idealny.
Zmieniałem pamięć RAM od osoby która ma idealny recoil rezultat taki sam.
Zmieniony dysk to samo...
Pozostaje procesor, zasilacz, płyta główna i właśnie sądzę że ta ostatnia ma największy wpływ jej chipset gdyż jedna osoba którą znam ma idealny recoil na danym procesorze a druga u której sprawdzaliśmy ma taki sam procesor inne mobo i już recoil jest fatalny...Prawdopodobnie występuje to też w moim przypadku więc to chyba płyta główna lub kwestia dopasowania komponentów.
Jeśli ktoś ma kupię płytę główną asus m2n-mx.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
makaveli1982
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: Nie Paź 09, 2011 12:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lecz ja testowalem rozne plyty glowne z roznymi chipsetami. I nic nie dawalo zadanego rezultatu. Wiem ze na tych wiekszych lan party kompy dzialaja na plytach DFI Lan Party.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Pon Paź 10, 2011 7:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie na temat proszę. Śmiecie poleciały tam, gdzie ich miejsce. Żal zamykać kolejny temat, zwłaszcza, że ruch na tym forum jest niewielki. Co nie zmienia faktu, że dalej zaglądają tu różni mędrcy, którzy na temat nie mają NIC do powiedzenia. Więc proszę takowych o zamilknięcie.


Pzdr
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
makaveli1982
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: Wto Paź 11, 2011 5:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmodyfikowany plik hl.exe z podmienionymi renderowaniami textur.
Nie ma w tym ani wh ani zadnych aimbotow bo to plik z mojego csa.
U mnie gra sie normalnie.
Jak to nie pomoze to juz nie jestem w stanie wam pomoc.
http://www.speedyshare.com/files/30700328/hl.exe

oczywiscie plik d3d9.dll zostawcie.
Jedyne co jeszcze zrobilem to uzylem programu RegInOut System Utilities
W ktorym usunalem smieci z rejestru, zoptymalizowalem lacze, i wylaczylem zbedne uslugi wybierajac profil gaming pc max performance
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Wto Paź 11, 2011 9:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po wrzuceniu Twojego hl.exe ekran został podzielony wyraźnymi kreskami na 12 bodaj części. Napisy postrzępione i półprzeźroczysty celownik. No i wspomniane wcześniej tragiczne fpsy:/ Nawet porządnie nie przetestuje.
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
makaveli1982
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: Sro Paź 12, 2011 12:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale zmien spowrotem na opengl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Sro Paź 12, 2011 10:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To znaczy jedna opcja jest z plikiem dll i renderowaniem d3d a druga opcja jest z podmianką pliku hl.exe i wtedy bez dll'ka i bez d3d?
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
makaveli1982
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: Sro Paź 12, 2011 11:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dll musi zostac bo nie wiem czy opengl nie leci przez biblioteki directx
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
makaveli1982
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Maj 2011

PostWysłany: Pią Paź 14, 2011 11:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Parametry startowe:
Kod:
-nosierra -num_edicts 533 -nowinmouse -gl -hw -freq 60 -cafeapplaunch


Nie jesli nic to u was nie da sprobujcie zmienic wartosc komendy num_edicts na ilosc taktowania waszego ramu ja mam 533 wiec tyle ustawilem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Sob Paź 15, 2011 8:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byś się postarał też troszkę i dał info o każdej z komend.

Ja znalazłem tyle:
-nosierra

-num_edicts Sets the entity limit for map/game entities (not temporary entities, which is still locked to 500). 900 is default. 4096 is a good limit, beyond that seems to cause hunk_alloc errors. Both clients and servers need matching values for best compatibility.

-nowinmouse

-hw (w ogóle unknown)

-cafeapplaunch - Launch apps in a cyber cafe context (Forces apps to be verified / validated before launch).


nosierra nowinmouse i hw są nieznane.
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Problemy z Counter-Strike 1.6 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury