www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Dodanie lub edytowanie animacji - czołganie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kissgta
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 11:49 am    Temat postu: Dodanie lub edytowanie animacji - czołganie Odpowiedz z cytatem

Witam!

Poszukuję osoby, która by edytowała lub dodała animacje czołgania do 2 modeli.
1 model CT i 1 model Terro.

Czołganie:
Można jako nową animacje
Można edytować z pływania

Zasada działania:
Pozycja podobna do tej:
http://gfx.gaminator.tv/data/screen/3552/1087/14583-2.jpg
Podczas czołgania moga pracować tylko nogi :D Ułatwi to sprawę.

Modele: http://speedy.sh/5CkWF/Czolganie.rar
Liczę, że ktoś pomoże.

Prosził bym o kontakt w temacie lub GG: 23444258

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 11:49 am    Temat postu:

Powrót do góry
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 1:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tyle udało mi się zrobić. Nie mam więcej czasu więc zrobiłem to tak "na szybko".
http://s2.ifotos.pl/img/beretgif_rrnxwwr.gif

Nawet program, którym to nagrałem jest w wersji shareware :) Nie miałem czasu pobrać czegoś darmowego :) Ale oceń jak to wygląda. Jak będę miał czas to zrobię to porządnie.
_________________


Ostatnio zmieniony przez triget dnia Pią Sty 27, 2012 10:28 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
kissgta
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 1:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko pięknie ładnie :)
Ale trzeba zatrzymać aby się tak nie rozglądał :D ZOstawić tylko ruch nóg ok?

Wszystko ma stać w miejscu a nogi tylko maja pracować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 10:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Efekt pracy:
http://www.youtube.com/watch?v=j4BL2pSJFds&feature=youtu.be

Podmieniłem animacje pływania z czołganiem, ale bez ruchu tułowia (czyli tylko nogi). Dodatkowo dodałem animację pod nazwą "czołganie" z pełnym czołganiem. Jak będziesz robić mod to może Ci się kiedyś przydać.



Pobierz: http://speedy.sh/uT9Y5/aaa.rar


Dla drugiego ludzika zrobiłem to samo. Proszę oto Twój GSG9:

Pobierz: http://speedy.sh/Etq6K/gsg9.rar
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
kissgta
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 11:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odkryłem coś ważnego :D

Czołganie skąłda sie z 2 animacji:
Stan spoczynku:


Podczas ruchu:


Więc prosiłbym abys zrobił tak:
Stan spoczynku: model ma być ułożony jak do strzału na brzuchu czyli ma sie nie ruszać

Ruch: model ma się ruszać jak by się czołgał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Pią Sty 27, 2012 11:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok. Wprowadziłem update. Zmieniłem tamtą animację również. Masz oba modele w jednej paczce:

Pobierz: http://speedy.sh/Avemw/update.zip

Tutaj masz z odwróconym swim - treadwater:

Pobierz: http://speedy.sh/dkqAA/czerwony.rar
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
kissgta
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: Sob Sty 28, 2012 12:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Plugin czołgania:
Kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Czolganie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new bool:cspuchatek[33]

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("HLTV","newround","a","1=0","2=0")
   register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")
   
   register_cvar("czolganie", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
}

public newround()
{
   for(new i = 0; i < sizeof cspuchatek; i++)
      cspuchatek[i] = false
   
   client_cmd(0,"-duck")
}

public client_PostThink(id)
{   
   new button = pev(id,pev_button)
   new oldbuttons = pev(id,pev_oldbuttons)
   
   if(button & IN_USE && oldbuttons & IN_USE && pev(id,pev_watertype) == -1)
   {
      new flags = pev(id,pev_flags)
      
      if(flags & FL_ONGROUND)
      {      
         engfunc(EngFunc_DropToFloor,id)
         
         client_cmd(id,"+duck")
         set_pev(id,pev_waterlevel,5)
         set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0})
         cspuchatek[id] = true         
      }
      
      if(button & IN_JUMP && cspuchatek[id])
      {            
         new Float:vVelocity[3]             
         pev(id,pev_velocity,vVelocity)
         vVelocity[2] = float(-abs(floatround(vVelocity[2])))          
         set_pev(id,pev_velocity,vVelocity)                  
         set_pev(id,pev_button,pev(id,pev_button) & ~IN_JUMP)
      }      
   }
   else
   {
      if(cspuchatek[id])
      {
         client_cmd(id,"-duck")
         set_pev(id,pev_waterlevel,0)
         cspuchatek[id] = false
      }      
   }   
}

public EmitSound(entity, channel, const sound[])
{
   if(equal(sound,"common/wpn_denyselect.wav"))
      return FMRES_SUPERCEDE
   
   return FMRES_IGNORED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
AverSTM
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 19 Lis 2012

PostWysłany: Sob Gru 01, 2012 6:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorry, że odkopuję temat, ale linki wygasły, a potrzebuję tego modelu, bo chcę zrobić profesjonalny plugin amxx do czołgania. Jeżeli ktoś ma ten model to proszę o reupload lub jeżeli ktoś może to proszę, aby zrobił to na nowo. Najlepiej same pliki *.smd z animacją czołgania oraz idle (w spoczynku), bo i tak to będę musiał dekompilować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
window
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 29 Lis 2013

PostWysłany: Pią Gru 06, 2013 8:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam ze odkopuje ale takze prosze o podeslanie / upublicznienie linkow do animacji czolgania, poniewaz poprzednie juz wygasly. Jest to dla mnie bardzo wazne, poniewaz czolganie sie w cs to nie mala frajda a tego typu animacje spotkalem tylko na tym forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Sro Sty 15, 2014 9:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety nie mam już tej animacji na dysku. Było to bardzo dawno temu. Jeśli masz chwilę to pobaw się sam w animację.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury