nitr0us Pierwszak
Dołączył: 03 Lis 2007
|
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 2:04 pm Temat postu: Dekompilacja i kompilacja modeli - Counter-Strike:Source |
|
|
Witam
mam takie pytania:
Jakie programy powinienem posiadać aby tworzyć oraz dekompilować i kompilować modele do gry CS:S?
Posiadam 3DS Maxa, widziałem kilka tutoriali na dekompilacje i kompilacje, ale są one do gry CS 1.6, a wydaje mi się, że tam jest tylko plik .mdl, w CSS są także .vtx, .phy, .vvd.
Właśnie głównie problem leży w tym, że jak stworzyłem "samolocik" w 3dsmaxie, to jak mam go zkompilować w taki sposób, abym mógł go użyć w VHE - Valve hammer editor i umieścić na mapie? Czy jest to w ogóle możliwe?
Przepraszam jeżeli jakieś głupoty piszę, jestem pre-początkujący. |
|