www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
config

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz1082
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2008

PostWysłany: Czw Sie 02, 2012 11:20 pm    Temat postu: config Odpowiedz z cytatem

Cześć

Potrzebuje komend lub gotowe cfg jak ktoś ma z takimi brzydkimi ścianami bo miałem kiedyś i FPS wtedy miałem większy.Chodzi mi o komendy ew.cfg że ściany są brzydkie i kasa wygląda tak kwadratowo nie chodzi mi o software tylko o gl_ jakoś to tak szło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Czw Sie 02, 2012 11:20 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Pią Sie 03, 2012 5:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To będzie
gl_texturemode "gl_nearest_mipmap_nearest"
gl_picmip "3 " (chyba 3. ewentualnie spróbuj 2 jak nie zadziała)
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Fartuch`
Moderator
Moderator


Dołączył: 15 Lip 2006
Klan: nie oglądam

PostWysłany: Pią Sie 03, 2012 4:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gl_max_size 64/128
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury