www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Jak interpretować net_graph 1?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Pon Gru 03, 2012 7:48 pm    Temat postu: Jak interpretować net_graph 1? Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie. Mógłby ktoś podać odnośnik do jakieś strony albo wyjaśnić mi na moim przykładzie?


_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Pon Gru 03, 2012 7:48 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Pią Kwi 12, 2013 4:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może trafi się ktoś kto już potrafi to zinterpretować?
Wygląda na to że moje problemu z rejestracją pocisków, recoilem i gameplayem są związanie z zielonymi kropkami. U kolegów gdzie gra się bardzo dobrze zielone kropki układają się w jedną linię a u mnie wygląda to śmiesznie. Od czego to może zależeć?
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Fartuch`
Moderator
Moderator


Dołączył: 15 Lip 2006
Klan: nie oglądam

PostWysłany: Sob Kwi 13, 2013 10:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przecież to choke i loss, więcej możesz przeczytać w kompendium.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Sob Kwi 13, 2013 10:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Choke to swoją drogą.
U mnie cały czas waha się od 0 do 100. Non stop.
A net_graph 1 te kropki zielone to coś z pingiem jest związane raczej. Tylko właśnie nie wiem czy chodzi o samą stabilność czy coś innego. Bo też ciężko mi uwierzyć że ludzie mają tak idealnie stabilny ping że tam jest niemalże prosta linia.
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Fartuch`
Moderator
Moderator


Dołączył: 15 Lip 2006
Klan: nie oglądam

PostWysłany: Sob Kwi 13, 2013 11:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można mieć niski i stabilny ping, tak samo jak można mieć wysoki i niestabilny. Pokombinuj sobie też z serwerami na innym hostingu.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2013 8:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok. Zauważyłem zależność od fps_max.
Kiedy dam np fps_max 60 to zielone kropki już prawie w linie się układają. I znacznie lepiej się strzela z ak, m4. No ale wiadomo że na 60fps obraz bardzo rwie i też nie jest przyjemnie.
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
kazik1992
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: Wto Kwi 30, 2013 8:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://hlds.pl/Netgraph
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Sheaker
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 07 Lut 2006

PostWysłany: Wto Kwi 30, 2013 11:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O! TO jest bardzo ważna rzecz. Ale niestety:
Cytat:

Znajduje się poniżej pola numerycznego i zawiera linie z zielonymi, żółtymi i czerwonymi kropkami oraz niebieskimi.

Zielone kropki (linia) oznacza jakie jest opóźnienie między graczem a serwerem dla każdego pakietu. Maksimum wynosi 1000ms (czyli jedna sekunda), na załączonym przykładzie mamy 78ms. Jednakże widzimy pewne problemy z siecią - wcześniej miał ostrego laga i pakiety zostały ograniczone (płasko ścięta górka pow. 1000ms z czerwonymi i niebieskimi fragmentami).



Zatem wynika z tego że zielone (linia) oznacza tak jakby ping.
Natomiast u mnie jest to ściśle związane z fps_max.
Oto skriny dla zadanych wartości fps_max
http://www.sheaker.studentlive.pl/pliki/graph3.png

Czyli coś co zaczyna przypominać linie płaską musi być wielokrotnością 30 fps. Natomiast im wyższa wielokrotność tym więcej "odstępstw" od tej linii.
Obecnie próbuję grać na fps_max 60 i powiem że prawie nie mam ślepaków, znacznie lepiej fullauto działa no i trafiłem burstem w głowę z glocka co już jest samo w sobie dowodem. Jednak ma to swoje minusy. Gra nieco rwie, ciężej bh się robi i co najgorsze jak skacze na pochyłą na zamku (train) to nie zatrzymuje się tam gdzie upadnę tylko podskakując od odbicia zawsze opadam na sam dół. Lipa.

Więc co dalej:
Fajnie byłoby się dowiedzieć jak to w rzeczywistości jest z tymi zielonymi kropkami i jak by to się udało to zdziałać tak żeby mieć zieloną linię i fps_max 100 (ewentualnie 90 albo 120 jeżeli musi być ta wielokrotność 30. Ale to jest związane raczej z czymś innym bo ludzie u których widziałem zieloną linię mieli fps_max 100)
_________________
NAJLEPSZE fragi ze scouta
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS 1.6 i CS:C-Zero Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury