Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kipeer Użytkownik
Dołączył: 07 Gru 2004
|
Wysłany: Nie Gru 09, 2012 2:28 am Temat postu: [Modyfikacja]Detale a wydajność, import plikow typu blender. |
|
|
Siemka, dawno mnie nie bylo na tym forum i nie wiem czy ktoś w ogole tu zagląda.
Tworzę grę na engine source. Zacząłem narazie od tworzenia mapy, pozniej zabiorę się za animacje postaci oraz efekty dźwiękowe.
Narazie jestem na początku, tworzenie mapy od podstawy. Zająłem się szkicem i rozłożenie mapy żeby sobie później powypełniać. Chcę ją zrobić w detalach. Mapa jest robiona na wzor mojej dzielnicy. Skromno. Chcę płyty chodnikowe, ulicę zrobić szczegółowo, wręcz każdą cegłę odręcznie.
Pytanie do was:
1. Czy dużo detali na mapie nie zamuli komputera? ( Na jednej mapie ok. 5 minutowa misja ) przewiduje ok. 500 obiektów. ( Z powodu, ze narazie robie wersję demo )
2. Czy przygotowane obiekty 3d robione w blenderze lub innym programie można wrzucić do Hammera?
3. Jakim narzędziem mogę, zaznaczyc pewien obszar sciany aby wciąć np. drzwi do garażu czy okno. Tylko pytam, bo to skróci mi pracę ( Znalazlem cliping tool ale w internecie nie znalazlem dokladnego opisu do tego ( https://developer.valvesoftware.com/wiki/Clipping_tool - a polska wiki jest kilkadziesiąt stron )
4. Jak zrobić realistyczny trawnik? Liczę na poradę
5. Robię grę, wybrałem Source engine. Dlatego, że renderowanie jest łagodne i nie obciąża tak bardzo komputera. Z racji tego, że stworzenie mapy i animacje postaci czy broni nie jest takie ciężkie wybrałem SOURCE. Ma ktos porady na początek? - Proszę odpowiedzieć na to pytanie jako ostatnie
Tak mniejwiecej wyglada teraz.
tak wyglada moja praca (robie od 5h):
Oryginal:
[/img] |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Nie Gru 09, 2012 2:28 am Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|