www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Gracz Supreme/Global

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Klan szuka graczy Counter-Strike: Global-Offensive
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StevnS7
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 26 Kwi 2014

PostWysłany: Wto Maj 17, 2016 8:29 pm    Temat postu: Gracz Supreme/Global Odpowiedz z cytatem

Witam mam na imie Mariusz
Moj nick to $tevnixmus
Na poczatku wspomne o moim doswiadczeniu
Bylem na lanie w warszawie w grze cod4
W roku 2014 bylem w teamie cod4 top7 w lidze cybergamer(graly tam pro teamy i dalej chyba graja)
Gram w cs go od 2014/2015 roku
Mialem range global lecz przez zaniedbanie stracilem ja i jestem stalym bywalcem rangi supreme/global lub jak mam zla passe lem nigdy nizej.
Przegralem 700 h w cs go http://csgo-stats.com/kakashiii382/
http://steamcommunity.com/id/kakashiii382/ prosze o dodawanie tylko ludzi piszacy o info o teamie reszte bede usuwal odrazu.

Cechy:
Moge grac jako clutcher(czuje radosc kiedy jestem w takiej sytuacji)/lurker(podziwiam snaxa i chcialbym nauczyc sie paru trickow)/entry(kiedy trzeba wychodze jak tank i nie boje sie stawic czola i zginac cos jak Apex jestem fearless)/supporter(nie mam problemu rzucic komus bron i grac eco lecz nie potrafie dobrych flashow i nadow ktore dzialaja) nie gram snipa bo mnie nudzi chociaz to bron ktora czesto odmieniam losy spotkan i moge dobrze controlowac mida
Nie placze/Nie poddaje sie/Gram do konca i serio
Podaje dokladne info/czasami sypne poprawkami odnosnie gry teamu.
Nie posiadam umiejetnosci igla chociaz pomoc w prowadzeniu gry moge
Chetnie potrenuje aima zeby polepszyc statystyki celnosci i przebic sie przez moje 18% bo wiem ze mnie stac dobic przynajmniej do 20%
Ogladam mecze prosow

Chetnie zagram z jakims teamem na poczatku dlugo online potem lana bez problemu chyba ze lan w warszawie.