www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
NA POWAŻNIE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Szukam klanu Counter-Strike: Global-Offensive
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
venomkg
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 08 Cze 2015

PostWysłany: Sro Cze 15, 2016 11:37 am    Temat postu: NA POWAŻNIE Odpowiedz z cytatem

mię: Paweł
wiek: 23
staż cs: od 2002
lany: zaliczone
cs go: 2500h + 300 h smurf(nie gram już od roku na tym koncie)
pozycja: shooter

Cześć wszystkim. Szukam teamu z prawdziwego zdarzenia czyt. nie na tydzień nie na miesiąc, lecz na lata. "Bawię" się w cs'a od cs 1.3, potem był 1.5, 1.6 no i w końcu cs go. W cs 1.6 zaliczyłem kilka lanów - szczególy na priv i w cs go ,również. W cs go gram od 2013r i od tego czasu nigdy nie zdołałem stworzyć żadnego teamu na poważnie,bo grałem z ludzmi którzy szybko się poddawali lub po prostu nie mieli czasu na grę. Szukam ludzi ,którzy po pierwsze mają pojęcie o grze, wiedzą co to teamplay, mają czas na grę czyt. czas na wspólne treningi no i rzecz jasna jedna z najważniejszych kwestii mają aima w łapie i doświadczenie co najmniej 2-3 lata. Mile widziane doświadczenie lanowe i doświadczenie z 1.6. Moim celem do którego dążę jest trenowanie i jeżdzenie na Lany i przejęcie sceny co najmniej - top3 Polski. Ambicje i skillsy są nawet na lany EU. P.S nie jestem spinaczem i dobra atmosfera w teamie jest dla mnie bardzo ważna.

Jeżeli:

-nie masz +17 lat
-nie masz czasu na grę indywidualna i zespołową(treningi)
-grasz mmy
-nie chce ci się trenować
-płaczesz i jesteś toxic
-nie spełniasz stażu
-nie masz co najmniej 1800h - nie pisz

Jeżeli jesteś ambitny i chcesz coś osiągnąć pisz: http://steamcommunity.com/id/Venomkg

Pozdro, Venomkg 8)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Google
Reklama




PostWysłany: Sro Cze 15, 2016 11:37 am    Temat postu: