Wysłany: Sob Lut 06, 2010 8:12 am Temat postu: Znika licznik fps w grze
Witam, problem jest taki że gdy wgram ten config do podwyższenia fps:
//Mat_ commands
mat_antialias "0"
mat_bloomscale "0" // changeable
mat_bumpmap "0" // changeable
mat_clipz "1" // changeable
mat_colorcorrection "0" // changeable
mat_compressedtextures "1" // changeable
mat_debug_postprocessing_effects "0" // Must be set to 0
mat_debugdepthmode "0" // Must be set to 0
mat_debugdepthval "128" // Must be set to 128
mat_debugdepthvalmax "256" // Must be set to 256
mat_disable_bloom "1" // changeable
mat_dxlevel 90 // Must be set to 81 or higher
mat_filterlightmaps "1" // changeable
mat_forcehardwaresync "0" // changeable
mat_hdr_enabled "0" // changeable
mat_parallaxmap "0" // changeable
mat_picmip "0" // Must not be higher than 2
mat_reducefillrate "1" // changeable
mat_specular "0" // changeable
mat_vsync "0" // changeable
mat_fastnobump 0 //ESL rules
mat_fastspecular 1 //ESL rules
mat_monitorgamma 1.7 //Gama for LCD monitors
//R_ Commands
r_decals "255" // changeable
r_decal_cullsize "0" // changeable
r_dopixelvisibility "0" // changeable
r_drawbatchdecals "0" // changeable
r_drawflecks "0" // changeable
r_drawmodeldecals "0" // changeable
r_dynamic "0" // changeable
r_eyes "0" // changeable
r_flex "0" // changeable
r_lightaverage "1" // Must be set to 1
r_lod "-1" // Must be set to -1/0/1/2
r_maxdlights "32" // Must be set to 32
r_occlusion "1" // changeable
r_renderoverlayfragment "0" // changeable
r_rootlod "0" // Must be set to 0/1/2
r_shadows "1" // changeable
r_shadowmaxrendered "1" // changeable
r_shadowrendertotexture "1" // changeable
r_teeth "0" // changeable
r_waterforceexpensive "0" // changeable
r_waterdrawreflection "0" // changeable
r_worldlights "2" // Must be set to 2
r_worldlightmin "0.0002" // Must be set to .0002
fps_max "199" // changeable
func_break_max_pieces "0" // changeable
gl_clear "1" // Must be set to 1
jpeg_quality "100" // Must be set to 100
mp_decals "0" // changeable
net_showevents "0" // Must be set to 0
net_graphheight "870"
net_graph "3"
net_graphpos "1"
props_break_max_pieces "0" // changeable
props_break_max_pieces_perframe "0" // changeable
rate "25000" // Must be set to 25000+
texture_budget_background_alpha "999 // changeable
texture_budget_panel_height "0" // changeable
texture_budget_panel_width "0" // changeable
voice_enable "1" // changeable
voice_scale "1" // changeable
voice_modenable "1" // changeable
violence_agibs "1" // changeable
violence_hgibs "1" // changeable
violence_hblood "1" // changeable
violence_ablood "1" // changeable
zoom_sensitivity_ratio "1" // changeable
znika mi licznik fps i później nie mogę go wywołać poprzez komendę net_graph 2 np.
Proszę o pomoc bardziej doświadczonego w tych komendach, dziekuję za pomoc i pozdrawiam.
Na jakiej rozdzielczości grasz? Jest to spowodowane ustawieniem złej wartości dla komendy net_graphheight. Ustaw:
net_graphheight "64" (domyślne)
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach