www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Mani-Admin-Plugin - tutorial
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Konfiguracja serwerów HL2 [CS:S]
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Głodny
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2004

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 11:11 am    Temat postu: Mani-Admin-Plugin - tutorial Odpowiedz z cytatem

Mani-Admin-Plugin - tutorial

Temat od samego początku wymagał wielu poprawek, na pewno można znaleźć mnóstwo literówek, ale niestety nie będzie on już przeze mnie aktualizowany. Użytkownikom Mani Admin Pluginu i tak polecam eXtensible Admin.

Spis treści:
Mani-Admin-Plugin - instalacja
Mani-Admin-Plugin - najczęstsze pytania i problemy
1. Jak dodać admina?
Mani-Admin-Plugin - polskie tłumaczenie (aktualnie brak!)
Mani-Admin-Plugin - konfiguracja
1. Plik mani_server.cfg.
2. Pliki z \cstrike\cfg\mani_admin_plugin.
Quake/UT Style Sounds - instalacja
Quake/UT Style Sounds - konfiguracja
Map Adverts - tworzenie
Map Adverts - konfiguracja


Mani-Admin-Plugin - instalacja

1. Do folderu /cstrike/addons/ wypakuj pliki:
- mani_admin_plugin_i486.so (Linux);
- mani_admin_plugin.dll (Windows).

2. Do folderu /cstrike/cfg/ wypakuj folder:
- /mani_admin_plugin/, razem z będącymi w nim plikami.

3. Plik mani_admin_plugin.vdf utwórz załączonym programem "CreateVDF". Po włączeniu go, wybierz "cstrike", a następnie "Save VDF" i zapisz plik w folderze /cstrike/addons/.

Pozostałych plików (np. dźwięków) nie musisz umieszczać w folderach.


Mani-Admin-Plugin - najczęstsze pytania i problemy

1. Jak dodać admina?

Uprawnienia administratora należy dodawać w pliku clients.txt. Dziwne jest to, że po ściągnięciu pluginu, tego pliku nie ma - trzeba utworzyć go samemu i umieścić w folderze /cstrike/cfg/mani_admin_plugin.

Wzór pliku:

Kod:

"clients.txt"
{
   "version"   "1"

   // This key group lists all your client players
   "players"
   {
      // This must be a unique client name
      "Glodny"
      {
         // Client real name
         "name"   "Glodny"
         // Steam ID for client
         "steam"   "STEAM_0:1:0000000"
         // These are personal access flags for a player
         "flags"
         {
            "Admin"   "A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z"
            "Admin"   "a b c d e f g i j k l m o p q r s t v w x y z"
            "Admin"   "admin client grav pban spray"
         }
      }
   }
}



Mani-Admin-Plugin - polskie tłumaczenie (aktualnie brak!)

Moje tłumaczenie do wersji 1.2 nie zostało nigdy dokończone. Nie posiadam go już nawet na dysku. Ja już nigdy się za to nie zabiorę.


Mani-Admin-Plugin - konfiguracja

1. Plik mani_server.cfg

a) Moduł: Advert

mani_adverts 1 - czyli ogłoszenia na serwerze; dodajemy je do pliku /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/adverts.txt

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_time_between_adverts 120 - określa co ile mają się wyświetlać ogłoszenia (w sekundach)

mani_adverts_chat_area 1 - wyświetlanie się ogłoszeń na poziomie "czatu".

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_adverts_top_left 1 - wyświetlanie się ogłoszeń w lewym górnym rogu

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_advert_col_red 255 - komponent koloru czerwonego

255 = maksymalnie

mani_advert_col_green 255 - komponent koloru zielonego

255 = maksymalnie

mani_advert_col_blue 255 - komponent koloru niebieskiego

255 = maksymalnie

b) Moduł: Stats

mani_stats 1 - statystyki na serwerze

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_stats_mode 1 - obliczanie statystyk

0 = obliczane raz na mape
1 = obliczane na koniec każdej rundy

mani_stats_drop_player_days 7 - określa po ilu dniach od ostatniego pobytu na serwerze ma ktoś być wyrzucony z rankingu

mani_stats_calculate 0 - ustawienie obliczania statystyk

0 = według zdobytych fragów
1 = według kill:death ratio (np. kdr ze statystyk 10/2 wynosi 5.0)
2 = według fragów minus śmierci

mani_stats_kills_required 1 - określa ile potrzeba fragów aby być w rankingu

mani_stats_top_display_time 15 - jak długo będzie pokazane okno po wpisaniu "top10".

Od 5 do 30 sekund

mani_stats_show_rank_to_all 1

1 = po wpisaniu "rank" każdy widzi nasze statystyki
0 = po wpisaniu "rank" tylko my widzimy nasze statystyki

mani_stats_alternative_rank_message "Nie wpisuj rank, bo na tym serwerze statystyki sa wyłączone!" - określa co ma być pokazane graczowi po wpisaniu "rank" (działa tylko gdy statystyki są wyłączone)

mani_stats_write_text_file 1 - zapisywanie statystyk do pliku mani_ranks.txt aby umieścić je na stronie internetowej

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_stats_by_steam_id 1

1 = statystyki według Steam ID
0 = jeśli nie używasz Steam ID na serwerze (LAN)

mani_stats_include_bot_kills 0 -określa czy zabijanie botów ma być zaliczane do statystyk

0 = wyłączone
1 = włączone

c) Moduł: Victim Stats

mani_show_victim_stats 1 - czyli informacje o zadanych i otrzymanych obrażeniach

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_show_victim_stats_inflicted_only 1 - czy mają być pokazywane informacje o obrażeniach zadanych nam samym przez siebie ;)

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_player_settings_damage 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = tryb 0
1 = tryb 1
2 = tryb 2

d) Moduł: Team Kill/Wound Protection

mani_tk_protection 1 - ochrona przed TK (Team Kill, czyli jeśli gracz z naszej drużyny nas zabije)

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_forgive 1 - "kary" dla gracza który nas zabije

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_spawn_time 10 - ilość sekund (po freezetime) przez które będzie włączone "spawn protection" czyli gdy w tym czasie postrzeli nas ktoś z naszej drużyny zostanie automatycznie zabity :)

mani_tk_allow_bots_to_punish 1 - czy boty mogą używać "kar" za zabicie ich przez innych graczy

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_allow_bots_to_add_violations 1 - czy zabijanie botów (z własnej drużyny) ma być liczone jak zabijanie graczy (z własnej drużyny) co może spowodować automatyczne zbanowanie

mani_tk_offences_for_ban 5 - po ilu zabiciach graczy (z własnej drużyny) dostanie się bana

mani_tk_ban_time 30 - czas w/w bana

0 = permanentny

mani_tk_slap_on_team_wound 0 -
mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 -
mani_tk_show_opposite_team_wound 1 -

mani_tk_add_violation_without_forgive 1 - czy po zabiciu gracza z własnej drużyny który nam "wybaczył" ma być doliczone do liczby jego zabić "TK" co może spowodować jego autymatyczne zbanowanie

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_allow_forgive_option 1 - przebaczanie w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_allow_blind_option 1 - oślepienie w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_blind_amount 255 - poziom "oślepienia"

255 = całkowite oślepienie

mani_tk_allow_slap_option 1 - "uderzenie" gracza w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_allow_cash_option 1 - zabranie pieniędzy w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_slap_to_damage 25 - do ilu obrażeń ma być uderzony gracz

mani_tk_cash_percent 50 - ile procent pieniędzy ma mieć zabrane gracz

mani_tk_allow_freeze_option 1 - zamrożenie w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_allow_drugged_option 1 - znarkotyzowanie w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_allow_burn_option 1 - podpalenie w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_burn_time 100 - czas podpalenia (w sekundach)

mani_tk_allow_slay_option 1 - zgładzenie w karach za "TK"

mani_tk_team_wound_reflect_threshold 10 -
mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0 -
mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1 -

mani_tk_allow_time_bomb_option 1 - bomba zegarowa w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_time_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_time_bomb_show_beams 1 -

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_time_bomb_blast_mode 0 - określa kogo zabije bomba

0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy

mani_tk_allow_fire_bomb_option 0 - bomba z podpaleniem w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_fire_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_fire_bomb_show_beams 1 -

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2 - określa kogo podpali bomba

0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy

mani_tk_fire_bomb_burn_time 100 - czas podpalenia gracza

mani_tk_allow_freeze_bomb_option 0 - bomba z zamrożeniem w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_freeze_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 -

mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2 - określa kogo zamrozi bomba

0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy

mani_tk_time_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby zegarowej

mani_tk_fire_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z podpaleniem

mani_tk_freeze_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z zamrożeniem

mani_tk_allow_beacon_option 0 - "przynęta" w karach za "TK"

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_tk_beacon_radius 384 - promień "przynęty"

e) Moduł: Reserve Slot

mani_reserve_slots 0 - zarezerwowane sloty

mani_reserve_slots_number_of_slots 0 - ilość zarezerwowanych slotów

mani_reserve_slots_kick_message "You were disconnected for using a reserve slot" - informacja która wyświetli się przy próbie podłączenia do serwera gdy został tylko zarezerwowany slot

mani_reserve_slots_redirect_message "This server is full, you are being redirected to another one of our servers" - informacja o przekierowaniu na inny serwer z powodu zarezerwowanego slotu

mani_reserve_slots_redirect "" - adres IP serwera na który ma być przekierowany gracz gdy slot będzie zarezerwowany (jeśli nie chcesz przekierować zostaw to pole puste)

mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1

1 - zostawia sloty
0 - nie zostawia slotów, ale gdy wejdzie gracz który posiada zarezerwowany slot inny gracz zostanie wyrzucony z serwera

mani_reserve_slots_kick_method 1

0 = wyrzuci gracza z największym pingiem
1 = wyrzuci gracza według czasu podłączenia (najpierw gracze z trybu obserwatora)

mani_reserve_slots_include_admin 0

1 = admini (z pliku adminlist.txt) dostaną zarezerwowane sloty

f) Moduł: High Ping kick

mani_high_ping_kick 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_high_ping_kick_ping_limit 400 - wartość pingu po której przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony

mani_high_ping_kick_samples_required 60 - ilość prób po których przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony (jedna próba to około 1.5 sekuny)

mani_high_ping_kick_message "Your ping is too high" - informacja o wyrzuceniu gracza z za dużym pingiem

g) Moduł: Admin action messages

mani_adminslap_anonymous 1
[...]
mani_admingravity_anonymous 1

1 = nie widać nicku admina
0 = widać nick admina

f) Module: Chat flooding control

mani_chat_flood_time 1 - ochrona przed "floodowaniem", czyli ciągłym pisaniem jakiś głupot ;)

1 = włączone
0 = wyłączone

mani_chat_flood_message "Nie flooduj!" - tekst który pokaże się graczowi próbującemu "floodować"

h) Moduł: Basic auto balance teams

mani_autobalance_teams 1 - wyrównanie drużyn

1 = włączone
0 = wyłączone

mani_autobalance_mode 0

0 = przenoszenie graczy żywych i martwych
1 = przenoszenie najpierw martwych graczy, a później żywych
2 = przenoszenie tylko martwych graczy

i) Moduł: Current Time Display

mani_military_time 1 -
mani_thetime_timezone "" - strefa czasowa
mani_adjust_time +25 - odjęcie lub dodanie minut do czasu który jest na serwerze

j) Moduł: Voting functionality

mani_voting 1 - umożliwa wszystkie głosowania

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_vote_dont_show_last_maps 0 - ilość map których nie będzie w głosowaniu

mani_vote_extend_time 10 - określa o ile minut ma być przedłużona mapa

mani_vote_allow_extend 0 - przedłużenie mapy

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_vote_allowed_voting_time 45 - określa przez ile sekund od początku nowej mapy nie można głosować na inną

mani_vote_allow_end_of_map_vote 1 - głosowanie na koniec mapy

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_vote_max_extends 0 - określa ile może być maksymalnie przedłużeń mapy

0 - nieskończenie wiele

mani_vote_extend_rounds 10 - definiuje o ile rund ma być przedłużona mapa (jeśli mp_winlimit nie jest 0)

mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział mapy w głosowaniu

0 = mapcycle.txt
1 = votemapslist.txt
2 = maplist.txt

mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział w głosowaniu rozpoczętym przez admina

0 = mapcycle.txt
1 = votemapslist.txt
2 = maplist.txt

mani_vote_time_before_end_of_map_vote 2 - określa ile minut przed końcem mapy ma rozpocząć się głosowanie

mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 5 - określa ilość map w głosowaniu na koniec mapy

mani_vote_end_of_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w w/w głosowaniu

mani_vote_rcon_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania RCON

mani_vote_question_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania z pytaniem

mani_vote_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy

mani_vote_random_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba w głosowaniu

mani_vote_show_vote_mode 3 - określa typ głosowania

0 = głosowanie w tle
1 = widać nick gracza, ale bez jego głosu
2 = widać głos, ale bez nicku gracza
3 = widać nick gracza i jego głos

mani_vote_dont_show_if_alive 0

0 = żywi gracze będą widzieć menu głosowania
1 = żywi gracze będą musieli wpisać "vote" aby zobaczyć menu głosowania

mani_vote_allow_user_vote_map 1 - gracze mogą głosować na mapy

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1 - po wpisaniu "votemap" dostępne będzie przedłużenie mapy

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_vote_allow_user_vote_kick 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś

mani_vote_allow_user_vote_ban 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś

mani_vote_extend_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do przedłużenia mapy

mani_vote_user_vote_map_percentage 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w głosowaniu "votemap"

mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za kolejną zmianą

mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zmiany mapy

mani_vote_user_vote_kick_mode 1

0 = głosowanie za wyrzuceniem tylko gdy admina nie ma na serwerze
1 = głosowanie za wyrzuceniem możliwe w każdym momencie

mani_vote_user_vote_kick_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do wyrzucenia gracza

mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za wyrzuceniem gracza

mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do wyrzucenia gracza

mani_vote_user_vote_ban_mode 1

0 = głosowanie za zbanowaniem możliwe tylko gdy admina nie ma na serwerze
1 = głosowanie za zbanowaniem możliwe w każdym momencie

mani_vote_user_vote_ban_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do zbanowania gracza

mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za zbanowaniem gracza

mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zbanowania gracza

mani_vote_user_vote_ban_time 10- czas zbanowania gracza przez głosowanie - czas zbanowania gracza przez "voteban"

0 = permanentnie

mani_vote_user_vote_ban_type 0 - typ bana

0 = na Steam ID
1 = na adres IP
2 = na Steam ID i adres IP

mani_vote_allow_rock_the_vote 0 - rock the vote, czyli głosowanie na następną mapę

1 = włączone
0 = wyłączone

mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60 - określa ile procent potrzeba do zmiany następnej mapy

mani_vote_time_before_rock_the_vote 120 - czas po którym na nowej mapie można głosować na następną mape

mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4 -

mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8 - określa ilość losowych map z pliku votemaplist.txt

mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60 - ile procent graczy potrzeba aby rozpocząć "rock the vote"

mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4 - minimalna ilość graczy aby rozpocząć "rock te vote"

mani_player_settings_vote_progress 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

1 = włączone
0 = włączone

k) Moduł: Word filter module

mani_filter_words_mode 1 - cenzura przekleństw

0 = wyłączone
1 = pokaż ostrzeżenie graczowi
2 = pokaż ocenzurowany tekst

mani_filter_words_warning "Nie przeklinaj!" - treść ostrzeżenia

l) Moduł: Sounds Control

mani_sounds_per_round 0 - określa ile najwięcej dźwięków może odwtworzyć gracz (nie admin)

mani_sounds_filter_if_dead 0

1 = żywi gracze nie usłyszą dźwięków odwtworzonych przez martwych graczy

mani_sounds_auto_download 0 - dźwięki będą automatycznie ściągane (nie quake!); musisz utworzyć pliki .res; jeśli zmienisz z 1 na 0 gdy serwer jest uruchomiony musisz go zrestartować

mani_player_settings_sounds 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = wyłączony
1 = włączony

m) Moduł: Plugin Logging

mani_log_mode 3

0 = domyślnie; tam gdzie są pliki z logami tworzonymi przez Valve
1 = logi tworzone raz na mape; w tym samym stylu co logi tworzone przez Valve; folder "mani_logs"
2 = jeden duży plik tworzony w "mani_logs"
3 = log zawierający Steam ID oraz komendy wykonane przed adminów; log w formacie STEAM_x_x_xxxxxxxx.log

mani_log_directory "mani_logs" - folder w którym mają znajdować się logi serwera

mani_show_death_beams 0 - "linia śmierci"; gdy zginiesz pojawi się linia od tego kto cię zabił do miejsca gdzie umarłeś; jest to widoczne tylko przez ofiarę

mani_player_settings_death_beam 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = domyślnie wyłączone
1 = domyślnie włączone

n) Moduł: Anti IP Ghosting

mani_blind_ghosters 0 - określa czy jeśli dwie osoby mają to samo IP i jedna z nich nie żyje to ma być oślepiona

0 = nie oślepia osób o tym samym adresie IP
1 = oślepia osoby o tym samym adresie IP

mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1 - określa czy gracze o tym samym IP mogą używać głosować za wyrzuceniem kogoś (votekick)

0 = gracze o tym samym IP nie mogę używać funkcji "votekick"
1 = gracze o tym samym IP mogą używać funkcji "votekick"

o) Moduł: Decal Map Adverts

mani_map_adverts 0 - "map adverts", czyli ogłoszenia w pliku obrazu widoczne na teksturach map

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_map_adverts_in_war 0 - czy "map adverts" mają być włączone w trybie "War mode"

0 = wyłączone
1 = włączone

p) Moduł: Anti-cheat

mani_protect_against_cheat_cvars 0 - ochrona przed oszustwami (czitami)

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_protect_against_cheat_cvars_threshold 5 - określa po ilu wykryciach oszust ktoś zostanie zbanowany

mani_protect_against_cheat_cvars_mode 0 - typ zbanowania

0 = ban na Steam ID
1 = ban na IP
2 = ban na Steam ID i IP

mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time 0 - czas zbanowania (w minutach)

0 = permanenty

mani_player_name_change_threshold 15 - określa po ilu zmian nicków zostanie ktoś zbanowany

0 = wyłączone

mani_player_name_change_reset 0

0 = resetuj ilość zmian nicków po rundzie
1 = resetuj ilość zmian nicków po mapie

mani_player_name_change_punishment 0 - określa kare za przekroczoną ilośc zmian nicków

0 = kick
1 = ban na Steam ID
2 = ban na IP
3 = ban na Steam ID i adres IP

mani_player_name_change_ban_time 0 - czas w/w bana

0 = permanenty

r) Moduł: Custom Skin Control

mani_skins_admin 0 - skiny tylko dla adminów

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_skins_public 0 -
mani_skins_force_public 0 -
mani_skins_setskin_misc_only 0 -

mani_skins_auto_download 0 - automatyczne ściąganie skinów

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_skins_reserved 0 - rezerwowanie skinów dla graczy

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_skins_force_choose_on_join 1 -
mani_skins_random_bot_skins 1 -

s) Moduł: Spray Tag Tracking

mani_spray_tag 0 - "zarządzanie" spray'ami graczy

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_spray_tag_spray_distance_limit 500 - masymalna odległość w której możemy się znajdować w celu "zarządzania" spray'em

mani_spray_tag_spray_highlight 1 - określa jakiego użyć efektu gdy spray jest namierzony

0 = brak
1 = "promień"
2 = ogień

mani_spray_tag_ban_time 60 - czas zbanowania za spray

mani_spray_tag_warning_message "Please stop using your spray" - określa treść ostrzeżenia dla gracza

mani_spray_tag_kick_message "You have been kicked for using an offensive spray" - informacja dla wyrzuconego gracza

mani_spray_tag_ban_message "You have been banned for 60 minutes through using an offensive spray" - informacja dla gracza zbanowanego na 60 minut

mani_spray_tag_perm_ban_message "You have been permanently banned for using an offensive spray" - informacja dla permanentnie zbanowanego gracza

mani_spray_tag_block_mode 0 - blokada spray'ów na serwerze

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_spray_tag_block_message "Sprays are blocked on this server !!" - informacja dla gracza ktory będzie próbował namalować spray'a (działa tylko wtedy gdy blokada jest włączona)

mani_spray_tag_slap_damage 0 - określa ile obrażeń ma zadać graczowi podczas ostrzeżenia

t) Moduł: Warmup Timer

mani_warmup_timer 0 - określa czy "rozgrzewka" ma być włączona

0 = bez czasu na rozgrzewkę po załadowaniu mapy
więcej niż 0 = ilość sekund przeznaczonych na rogrzewkę

mani_warmup_timer_show_countdown 1

1 = widoczne odliczanie na środku ekranu
0 = bez widocznego odliczania


u) Moduł: Menu options

mani_use_amx_style_menu 1 -

mani_sort_menus 1

0 = nie sortuje menu
1 = sortuje menu według nazw graczy

w) Moduł: Miscallaneous

exec mani_quake_sounds.cfg - jeśli zamierzamy zainstalować quake dźwięki ten cvar musi być, jeśli nie, to w niczym on nie przeszkadza ;)

mani_mapcycle_mode 0 - określa z którego pliku ma być mapcykl

0 = standardowy; mapcycle.txt
2 = losowy mapcykl
3 = skocz do następnej niegranej mapy z mapcycle.txt; kiedy wszystkie już miną nastąpi reset

mani_unlimited_grenades 0 - nielimitowane granaty :)

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_war_mode_force_overview_zero 0 -

mani_cs_stacking_num_levels 2 -

mani_use_ma_in_say_command 0 - określa czy admin musi używać prefiksu "ma_" podczas pisania

mani_dead_alltalk 0 - określa czy po śmierci można rozmawiać przez mikrofon z osobami z przeciwnej drużyny (również martwymi)

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_mute_con_command_spam 0 - ochrona przed spamem

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_adminsay_top_left 1 - określa czy admin może pisać na środku ekranu (@@@ tekst)

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_adminsay_chat_area 1 - określa czy admin może pisać w oknie "chatu" (@ tekst)

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_allow_chat_to_admin 1 - określa czy można pisać do admina (@ tekst)

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_ff_player_only 0 - określa kto bęzdie widział stan "ff" po wpisaniu "ff"

0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_nextmap_player_only 0 - określa kto będzie widział jaka będzie następna mapa po wpisaniu "nextmap"

0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_timeleft_player_only 0 - określa będzie widział czas go końca mapy po wpisaniu "timeleft"

0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_thetime_player_only 0 - określa kto będzie widział godzine po wpisaniu "thetime"

0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_admin_burn_time 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina


2. Pliki z \cstrike\cfg\mani_admin_plugin:

a)actionsoundlist.txt

W tym pliku znajdują się standardowe dźwięki, który ściągneliśmy razem z Mani-Admin-Plugin'em, takie jak "votestart", czyli dźwięk odtwarzany wtedy kiedy rozpoczyna się głosowanie. Możemy oczywiście podmienić pliki dźwiękowe ze standardowych na nasze.

ą)admingroups.txt

W tym pliku możemy stworzyć grupy adminów.

b)adminlist.txt

W tym pliku przydzielamy osobom prawa administratora.

c)adverts.txt

Czyli ogłoszenia (patrz podpunkt: a) Moduł: Advert).

Dostępne komendy:

{STEAMID} (działa tylko w plku webshortcutlist.txt)
{NEXTMAP}
{CURRENTMAP}
{TICKRATE}
{FF}
{THETIME}
{IPADDRESS} (działatylko w pliku webshortcutlist.txt)
{SERVERHOST}

Dostępne kolory:

{RED}
{BLUE}
{GREEN}
{MAGENTA}
{BROWN}
{GREY}
{CYAN}
{YELLOW}
{ORANGE}
{WHITE}
{PINK}

Przykłady:

{RED}Nastepna mapa to: {NEXTMAP}
{GREEN}Zapraszamy na strone www.costam.pl

ć)cexeclist_all.txt

Komendy na wszystkich klientach.

d)cexeclist_ct.txt

Komendy na klientach. (tylko z CT)

e)cexeclist_player.txt

Komendy na kliencie.

ę)cexeclist_spec.txt

Komendy na klientach. (tylko z trybu obserwatora)

f)cexeclist_t.txt

Komendy na klientach. (tylko z T)

g)commandlist.txt

Dzięki temu plikowi wszystko możemy robić szybciej. :)

Przykłady:

"@menu" C Admin
"@wyrzucanie" C admin kick
"@restart" R mp_restartgame 1
"@podpalanie" S ma_burn

I wtedy po wpisniu na czacie np. "@menu" ukaże nam się menu Mani-Admin-Plugin'u.
Ważne żeby nie pomylić liter "C", "R" i "S". Na przykładach widać kiedy której należy użyć.

h)crontablist.txt

Na każdy dzień, na każdą godzinę inny config? Wszystko w tym pliku!

Dni tygodnia:

1 = Sunday
2 = Monday
3 = Tuesday
4 = Wednesday
5 = Thursday
6 = Friday
7 = Saturday

Przykłady:

"2" "10:00-15:00" exec config_na_poniedzialek.cfg
"" "09:10-10:00" #sv_gravity 100

i)decallist.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Wzór jak wypełnić plik znajduję się w "Map adverts - konfiguracja".

j)default_weapon_restrict.txt

W tym pliku możemy zabronić którąś z broni na naszym serwerze (uwaga! dotyczy to wszystkich map!)

Przykłady:

awp // Magnum Sniper Rifle
elite // .40 Dual Elites

k)downloads.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Wzór jak wypełnić plik znajduję się w "Map adverts - konfiguracja".

l)gametypes.txt
ł)gimpphrase.txt

m)immunitygroups.txt

Podobnie jak w wypadku tworzenia grup dla adminów. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.

n)immunitylist.txt

Podobnie jak z dawaniem praw administratora. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.

ń)mapadverts.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Wzór jak wypełnić plik znajduję się w "Map adverts - konfiguracja".

o)pingimmunity.txt

Jeżeli High Ping kick jest włączony (patrz podpunkt f) oduł: High Ping kick) to w tym pliku wpisujemy Steam ID osób które nie będę wyrzucane po przekroczeniu pingu.

ó)rconlist.txt

Komendy RCON.

Przykład:

"dodanie bota" bot_add // dodaje bota

p)reserveslots.txt

W tym pliku umieszczamy Steam ID osób dla których ma być zarezerwowany slot (patrz podpunkt e) Moduł: Reserve Slot.

r)restricted_weapons.txt

s)soundlist.txt

Umieszczamy tam ścieżkę do dźwięków, aby się ściągały.

Przykład:

"Move!" admin_plugin/move.wav

ś)texturelist.txt

t)votequestionlist.txt

Głosowania z jakimś pytaniem.

Przykład:

"Fajna mapa" "Podoba ci sie ta mapa?" // fajna mapa

u)voterconlist.txt

Głosowania RCON.

Przykład:

"Zmiana grawitacji" "Zmienic grawitacje na 100? sv_gravity 100 // zmiana grawitacji

w)webshortcutlist.txt

Podobnie ja w adverts.txt, można używać kolorów i komend.

Przykłady:

"plugin" http://www.mani-admin-plugin.com
"google" http://www.google.com

x)wordfilter.txt

W tym pliku wpisujemy słowa które mają ocenzurowane (patrz podpunkt k) Moduł: Word filter module) np. "kurcze" ;) Ważne żeby nie wpisać np.: "odpiernicz sie" tylko samo "odpiernicz". ;)


Quake/UT Style Sounds - instalacja

1.Instalacja.

a)ściągamy Quake/UT Style Sound Pack and Config ze strony www.mani-admin-plugin.com.

b)
-kopiujemy plik mani_quake_sounds.cfg do /cstrike/cfg/
-kopiujemy plik quakesoundlist.txt do /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/
-kopiujemy folder /quake/ razem z wszystkimi plikami do /cstrike/sound/quake


Quake/UT Style Sounds - konfiguracja

Plik mani_quake_sounds.cfg:

mani_quake_sounds 1 - określa czy quake dźwięki mają być włączone

0 = wyłączone
1 = włączone

mani_quake_kill_streak_mode 0 - określa kiedy mają się resetować "zdobyte" dźwięki

1 = co runde/śmierć
0 = tylko co śmierć

mani_quake_humiliation_mode 1 - określa kto ma usłyszeć dźwięk

0 = nie będzie dźwięku
1 = będzie dźwięk dla wszystkich
2 = atakujący i ofiara usłyszą dźwięk
3 = tylko atakujący usłyszy dźwięk
4 = tylko ofiara usłyszy dźwięk

mani_quake_humiliation_visual_mode 1 - określa kto ma zobaczyć napis

0 = nie będzie napisu, że ktoś "zdobył" ten dźwięk
1 = będzie napis widoczny dla wszystkich
2 = atakujący i ofara zobczą napis
3 = tylko atakujący zobaczy napis
4 = tylko ofiara zobaczy napis

mani_quake_dominating_trigger_count 5 - określa ile trzeba mieć fragów aby "zdobyć" dźwięk

I tak dalej kilkanaście dźwięków z tymi samymi ustawieniami.

mani_player_settings_quake 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = wyłączony
1 = włączony

mani_quake_auto_download 1 - automatyczne ściąganie dźwięków

0 = wyłączone
1 = włączone

Plik: quakesoundlist.txt:

W tym pliku należy ustawić ściężkę do każdego dźwięku aby się ściągały. Można ją zmienić ze standardowej.

Przykład:

"firstblood" fajnyserwer/quake/firstblood.mp3


Map adverts - tworzenie

Najpierw należy ściągnąć odpowiedni program VTFEdit aby utworzyć nasze pliki "vtf" i "vtm".

http://www.glodny.dolsat.pl/vtfedit121.exe
lub
http://nemesis.thewavelength.net/files/files/vtfedit121.exe

Plik "vtf":

1. Po uruchomieniu programu mamy widoczną zakładkę "File System", a w niej "Goto" i "File System". Interesuje nas "File System".

2. "Dochodzimy" po drzewku do pliku graficznego który ma znaleść się na teksturach map i klikamy na niego dwa razy. (zobacz!)

3. Nie ma co się obawiać z powodu tylu opcji (zobacz!), bo nie trzeba w nich nic zmieniać. :) Oczywiście jeśli ktoś jest pewny swoich działał to proszę bardzo, ale ja zostawiłem wszystko jak było i wszystko działa bezproblemowo. Klikamy oczywiście "OK".

4. Teraz są już trzy zakładki, ale tym razem interesuje nas "Image".

5. Zaznaczamy "Nice filter" we "Flags". (zobacz!) I tu sytuacja podobna jak w punkcie trzecim nic więcej nie trzeba, ale chyba można. :)

6. Następnie zapisujemy, czyli klikamy na ikonkę dyskietki. Ja zapisałem pod nazwą mapadvert, ale można pod inną, jednak nie polecam stosowania "ą", "ę" i innych polskich znaków, bo później mogą być problemy.

7. I tym sposobem mamy plik "vtf". Teraz musimy utworzyć "vtm".

Plik "vtm":

1. Otwieramy program i wybieramy "File --> New".

2. Usuwamy to co nam się pokazało w oknie i wklejamy (zobacz!):

"LightmappedGeneric"
{
"$basetexture" "decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert"
"$decal" 1
"$decalscale" 0.5
"$translucent" 1
}

Oczywiście ścieżka może być inna, ważne żeby wszystko było na swoim miejscu. I zamiast "mapadvert" wpisujemy nazwę pod którą zapisaliśmy wcześniej utworzony plik "vtf".

3. Plik zapisujemy klikając na ikonę dyskietki. Może być tą samą nazwą czyli u mnie "mapadvert".

4. Gdy mamy już gotowe dwa pliki zostaje nam konfiguracja, czyli ustawienie aby pliki się ściągały i wyświetlały.


Map adverts - konfiguracja

1. Plik mani_server.cfg: patrz podpunkt o) [b]Moduł: Decal Map Adverts.

2. Plik decallist.txt (jest to wzór jak powinen wyglądać plik; każdy jednak może mieć inną ścieżkę i nazwy plików):
Kod:

"mapadvert"   "decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert"

   "downloads"
   {
      // Add your auto downloads here, each player will be forced
      // to download this content. Try to make your own decal filenames to
      // be unique as possible as your download will NOT overwrite an
      // existing file with the same name.
      //

      "mapadvert.vmt"            "materials/decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert.vmt"
      "mapadvert.vtf"            "materials/decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert.vtf"
   }
}

3. Plik downloads.txt (jest to wzór jak powinen wyglądać plik; każdy jednak może mieć inną ścieżkę i nazwe pliku):
Kod:

   "downloads"
   {
   //   "mapadvert"   "materials/decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert.vmt"
   }
}

4. Plik mapadverts.txt (jest to wzór jak powinen wyglądać plik; każdy jednak może mieć inną nazwe pliku "vtf"):
Kod:

   "de_dust"
   {
      // Name of the decals to use (see decallist.txt file)
      // You can specify more than one decal to use per map.

      "mapadvert"
      {

I tak dalej klikanaście map... Zmieniamy nazwę na (w moim przypadku) "mapadvert".

Końcowy efekt pracy wygląda tak.


Ostatnio zmieniony przez Głodny dnia Pon Wrz 01, 2008 2:23 pm, w całości zmieniany 29 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 11:11 am    Temat postu:

Powrót do góry
wisnia572
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 28 Mar 2006

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 12:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

b)jeśli już masz plik autoexec.cfg to skopiuj i wklej zawartość z niego.


nie rozumiem tego
]

gdie kopiujemy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Głodny
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2004

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 12:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo po ściągnięciu Mani-Admin-Pluginu, masz plik autoexec.cfg. A jeśli wcześniej miałeś już taki plik, no to trzeba "z dwóch zrobić jeden", czyli skopiować zawartość z jednego do drugiego. :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wisnia572
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 28 Mar 2006

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 12:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra jeden autoexec jest w maniadmin plugin a drugiego nie moge znalesc to gdzie on jest bo w cstrike\cfg tu go niema

a w tym od moda mam tylko to

mani_reverse_admin_flags 0 // Set the option to reverse the meaning of the admin flags set in adminlist.txt

exec mani_server.cfg

// Po co wklejasz tutaj caly cfg ? // Edit by p.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Głodny
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2004

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 12:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro nie masz innego pliku autoexec.cfg no to zostaw tylko ten od Mani-Admin-Pluginu. Przecież ładnie napisałem:

Cytat:
b)jeśli już masz plik autoexec.cfg to skopiuj i wklej zawartość z niego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
kylo_16
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2005

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 1:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy to spolszczenie zadziala na wersji 1.2 ?? beta chyba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
trawiator
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 09 Sie 2004

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 9:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kylo_16 napisał:
a czy to spolszczenie zadziala na wersji 1.2 ?? beta chyba

Tak. Z tym ze nie wszystkie teksy beda przetlumaczone.
_________________
Myśl rodzi herezję.
Herezja wymaga odkupienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Głodny
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2004

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 10:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie, nie, lepiej tego nie używaj, bo ci będzie wywalało teksty na zielono, że zły plik i takie tam... Jedynie możesz tak zrobić żeby mieć polsko-angielską wersję. A tłumaczenie do nowej wersji zrobię jak wyjdzie już pełna. Na razie mam tylko częściowe tłumaczenie dla potrzeb własnych. ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
trawiator
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 09 Sie 2004

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 12:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja uzywam Twojego tlumaczenia w 1.2n i dziala dobrze. tyle ze ja na serwerze mam powylanczane 90% wodotryskow z maniego.
_________________
Myśl rodzi herezję.
Herezja wymaga odkupienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Głodny
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2004

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 12:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja kiedyś zostawiłem stary plik z tłumaczeniem i z nową wersją nie działał, ale przecież spróbować nie zaszkodzi. A najlepiej skopiować to co jest przetłumaczone do tłumaczenia 1.2n. Tylko też nie do końca, bo później votemap, votekick i voteban nie bardzo działa. Trzeba uważnie kopiować, bo jest mała różnica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
kylo_16
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2005

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 5:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Głodny a moglbys mi wyslac ten plik z twoim tlmaczeniem co sam uzywasz ;p nie do konca przetlumaczony ;p ??
bym byl bardzo wdzieczny ;] kylo16@gmail.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Głodny
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2004

PostWysłany: Sro Sie 23, 2006 5:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro chcesz... http://www.glodny.dolsat.pl/polish_1.2n_beta.zip
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
kylo_16
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2005

PostWysłany: Sro Sie 23, 2006 9:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki wielkie ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
downers1
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2006

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 12:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko fajnei wyjasnione,tylko ja mam jedne problem z tymi dzwiekami quake bo nie mam czegos takiego jak "quakesoundlist.cfg" ?? nie bylo w tym folderze co scaignelem ze stronki http://www.mani-admin-plugin.com/ Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Głodny
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2004

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 7:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drobny błąd z mojej strony i na przyszłość nie pisz w dwóch tematach o tym samym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Konfiguracja serwerów HL2 [CS:S] Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury