Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiczuPL Użytkownik
Dołączył: 16 Mar 2007
|
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 8:22 pm Temat postu: |
|
|
To co widac to siatka pojedynczej granicy rashu i takie cos bedzie do tworzenia nowych granic rashu z poziomu gry - nie za pomoca teleport menu, tylko za pomoca zwyklego menu - bedzie mozna rozciagac granice (szescian) rashu w gore, w dol, lewo prawo, do przodu i do tylu, w tak prosty sposob, ze kazdy to bedzie mogl robic o ile ma klawiature
A funkcja tworzaca widoczne linie bedzie wykozystana takze do powiadamiania ludzi, ze zblizaja sie do granicy rashu ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 8:22 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
nemore Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2007 Klan: Cyber-netic / nizależny Xrazzor
|
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 10:46 pm Temat postu: |
|
|
Miczu Kawał świetnej roboty! robisz |
|
Powrót do góry |
|
|
MiczuPL Użytkownik
Dołączył: 16 Mar 2007
|
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 9:43 am Temat postu: |
|
|
Dodalem do kodu oszczezenia przy najczesciej wystepujacych bledach:
- rush.cor w zlym miejscu
- brak odpowiedniego modulu
- i zle zainstalowany plug (jak jest dobrze zainstalowany - folder plugins i plugins.ini to wyswietla ze plug zostal zaladowany, wiec jak nie bedzie napisu to znaczy ze nie zaladowano go wiec wiadomo co jest zle).
- brak granicy rashu do danej mapy (ale jest plik rush.cor w dobrym miejscu)
Te 4 bledy bedzie mozna diagnozowac z samego zagladania w logi
Jaki jest jeszcze problem, ktory moglbym zrobic by wykrywal go sam plugin?
DOWN: Zrobione
Ostatnio zmieniony przez MiczuPL dnia Sob Lis 24, 2007 4:00 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
nemore Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2007 Klan: Cyber-netic / nizależny Xrazzor
|
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 1:59 pm Temat postu: |
|
|
nom mozesz to zrobic.. |
|
Powrót do góry |
|
|
MiczuPL Użytkownik
Dołączył: 16 Mar 2007
|
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 8:02 pm Temat postu: |
|
|
=============================================
Przebieg prac nad: M_Antirash.amxx - czyli jako taka wersja 2.0
=============================================
Antirusher 2.0 zostal ukonczony
Wszystkich chetnych zapraszam do nowego tematu.
http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=74918
Ostatnio zmieniony przez MiczuPL dnia Nie Gru 02, 2007 11:12 pm, w całości zmieniany 5 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
marchewkowy potwor Pierwszak
Dołączył: 20 Paź 2007
|
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 12:17 am Temat postu: |
|
|
Więc tak, posiadam :
metamod_version 1.19p32
amxmodx_version 1.8.0.3660
Antirusher 1.4
Wklejam :
antirusher.amxx do .../plugins/
antirusher.sma do .../scripting/
rush.cor do .../config/antirusher/
Wpisuję do :
plugins.ini antirusher.amxx
amxx.cfg Kod: | // Antirusher
amx_antirusher: 1
amx_antirusher_slap 359
amx_antirusher_time 60
amx_antirusher_eco 1
amx_antirusher_money 500
amx_antirusher_action 2
amx_antirusher_immunity: 1 |
Moduły mam odpalone takie :
fun
engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
nvault
cstrike
csx
W grze w CVARach przez Menu " Wyłącz Pluginy " widzę, że antirusher jest włączony, game-monitor widzi, wszystko wedle instrukcji itd. na serwerze gra 12 osób i granice Rashu nie działają ... czemu ? |
|
Powrót do góry |
|
|
MiczuPL Użytkownik
Dołączył: 16 Mar 2007
|
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 12:30 am Temat postu: |
|
|
Stawialbym na amxx'a w wersji 1.80 - jeszcze nie jest on tak dopracowany.
Puki co to warto poczekac na koniec prac nad najnowsza wersja, chociazby dla auto diagnostyki najczesciej spotykanych bledow |
|
Powrót do góry |
|
|
malyak Pierwszak
Dołączył: 12 Wrz 2006
|
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 12:20 am Temat postu: |
|
|
MiczuPL napisał: | Stawialbym na amxx'a w wersji 1.80 - jeszcze nie jest on tak dopracowany.
Puki co to warto poczekac na koniec prac nad najnowsza wersja, chociazby dla auto diagnostyki najczesciej spotykanych bledow |
Miczu ja używam na swoim serwerze tego 1.4 i mi chodzi bez problemów. Też mam amxx 1.8 i to chula. racja czasami sie przywiesza i trzeba resetować serwer ale to chyba normalne i występuje raczej u dużej grupy ludzi używających tego plugina. Niżej moje ustawienia dla tego pluginu może pomogą "marchewkowy potwor"
amx_antirusher 1
amx_antirusher_slap 100
amx_antirusher_time 90
amx_antirusher_eco 0
amx_antirusher_money 800
amx_antirusher_action 2
amx_antirusher_immunity 1
Po prostu jak ktos wchodzi w strefe raszu zabija go i po kłopocie. Uważam ze takie rozwiązanie przynosi efekty.
Pozdro 4you
4di^^ |
|
Powrót do góry |
|
|
Zuko Moderator
Dołączył: 26 Lut 2004 Klan: f0d
|
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 4:00 am Temat postu: |
|
|
[offtop]
A ja bym chciał że by choć jeden z was wytłumaczył mi po co wam AR na serwerze ?
[/offtop] |
|
Powrót do góry |
|
|
nemore Użytkownik
Dołączył: 18 Wrz 2007 Klan: Cyber-netic / nizależny Xrazzor
|
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 6:55 am Temat postu: |
|
|
Jak sama nazwa mówi przeciwko raszowaniu...logika |
|
Powrót do góry |
|
|
Zuko Moderator
Dołączył: 26 Lut 2004 Klan: f0d
|
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 11:21 am Temat postu: |
|
|
Ale po co, zabraniać rasza ? Żeby było łatwiej terrorystom ? Bo wg mnie blokowanie rasza od razu czyni serwer TP [haha] |
|
Powrót do góry |
|
|
marchewkowy potwor Pierwszak
Dołączył: 20 Paź 2007
|
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 11:37 am Temat postu: |
|
|
Dodając na serwer AR w pewnym sensie robi się TP.
Chociażby chodzi o to, że każda z drużyn musi zagrać wspólnymi siłami żeby wypełnić cel mapy.
Dla CT Celem mapy jest np. chronienie BombSite i ocalenie przed wysadzeniem a nie wybieganie na pałę i strzelania jak wlezie
Ts ma za zadanie jak najszybciej położyć pakę i wysadzić wszystko w cholerę. Nie dokonają tego osobno jak CT pilnują całego BSu bo nie mogą rashować, temu też muszą zagrać również wszyscy razem całym teamem by to miało jakiś sens.
Prawdą jednak jest, że to na ogół się nie przyjmuje. Serwer TP się robi i tak takim FFA tyle że bez rashowania bo gracze wychodzą z założenia, kto więcej fragów ten lepszy, a nie która drużyna wygra.
To Twoim zdaniem co należy zrobić by serwer był TP ? |
|
Powrót do góry |
|
|
MiczuPL Użytkownik
Dołączył: 16 Mar 2007
|
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 12:59 pm Temat postu: |
|
|
marchewkowy potwor napisał: | Dodając na serwer AR w pewnym sensie robi się TP.
Chociażby chodzi o to, że każda z drużyn musi zagrać wspólnymi siłami żeby wypełnić cel mapy.
Dla CT Celem mapy jest np. chronienie BombSite i ocalenie przed wysadzeniem a nie wybieganie na pałę i strzelania jak wlezie
Ts ma za zadanie jak najszybciej położyć pakę i wysadzić wszystko w cholerę. Nie dokonają tego osobno jak CT pilnują całego BSu bo nie mogą rashować, temu też muszą zagrać również wszyscy razem całym teamem by to miało jakiś sens.
Prawdą jednak jest, że to na ogół się nie przyjmuje. Serwer TP się robi i tak takim FFA tyle że bez rashowania bo gracze wychodzą z założenia, kto więcej fragów ten lepszy, a nie która drużyna wygra.
To Twoim zdaniem co należy zrobić by serwer był TP ? |
Ładnie napisane wpadlem na nowy pomysl zrobie cos takiego, co bedzie premiowac gre TP (oczywiscie opcjonalnie jako cvar), szczegoly w krotce...
Dopuki cos piszecie, AR bedzie sie rozwijac |
|
Powrót do góry |
|
|
Zuko Moderator
Dołączył: 26 Lut 2004 Klan: f0d
|
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 1:23 pm Temat postu: |
|
|
Podstawą gry 'TP' jest komunikacja graczy, jak podają sobie info 'co, gdzie i jak' wtedy można zagrać taktycznie.
Z AR zmuszacie CT do siedzenia 'przed frontem' a terroryści są spokojni ze NIKT ich w plecy nie zabije wiec sobie spokojnie siedzą przy respie [nie osłaniając tyłów]. Wyobraź sobie sytuacje na D2: T biegną gala i środkiem, czyli długa i B są czyste ale CT nie może zajść T w plecy i od boku bo AR ich blokuje, jeżeli nawet AR sie wyłącza jak T podłożą C4 to i tak już za późno.
2gi przykład NUKE: T biegną dworem i na pochylnie więc 'domek' jest nie kryty i CT mógłby zajść T w plecy na pochylni... ale nie AR go zabije...
AR daje T poczucie 'bezpieczeństwa' a CT ogranicza możliwości zabicia T. |
|
Powrót do góry |
|
|
marchewkowy potwor Pierwszak
Dołączył: 20 Paź 2007
|
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 1:58 pm Temat postu: |
|
|
Kto zabrania graczom się komunikować ?
Mają mikrofony, jak nie to mają t_say, lecz i tak tego nie używają bo grają na fragi, więc im nawet AR nie przeszkadza bo i tak chodzi jedynie o zabicie kogokolwiek, jak jest FF: ON to nawet swojego zabiją bo frajda ...
To zależy od człowieka, a nie od pluginu wgranego na serwerze.
Nigdy nie zrobisz 100% serwera Team Play to proste, ale też chociaż trochę można do TP przybliżyć ustawienia serwera.
Kwestia też ustawienia granic raszu. Jak są dobrze skonfigurowane to można zajść od boku i zabić w plecy ^^
lecz to już inna bajka na długie zimowe wieczory. |
|
Powrót do góry |
|
|
|