Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziomal Użytkownik
Dołączył: 24 Gru 2004 Klan: Sie zobaczy
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2005 7:11 pm Temat postu: Problem z zbotami(za mało hp :/) |
|
|
mam taki problem bo wszystkie zboty u mnie maja za mało hp czyli krótko mówiąc są u mnie na 2 strzały i żaden z nich jeszcze nie przeżył pojedynczego strzału w łeb chociażby z m4 . A przecież tak nie powinno być. Jeśli ktoś może pomóc lub wyjaśnić o co sie rozchodzi. THX |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2005 7:11 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
master-songo Użytkownik
Dołączył: 04 Maj 2005 Klan: Kalish Squad
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2005 7:15 pm Temat postu: dziwne ale prawdziwe |
|
|
powiem ci tak nikt ci nie przezyje jesli nawet z m4 trafisz w łeb, jeden strzał i trup. a co ty myślałes to nie jest half life ze masz innaczej tu jest cs bardziej realnie , i nawet jeden strzał powoduje dead |
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal Użytkownik
Dołączył: 24 Gru 2004 Klan: Sie zobaczy
|
Wysłany: Sro Maj 11, 2005 9:29 pm Temat postu: |
|
|
o boże czyba mi chodzi z kelvlarem. jak nigdy nie miałeś tak że ktoś ci w łeb zasadził i ci sie ekran krzywi to znaczy że mam na serwie 150 hp tak bo mi jak mam kevla zasadzą w łeb to kurna jeszcze żyje więc mnie nie pouczaj |
|
Powrót do góry |
|
|
master-songo Użytkownik
Dołączył: 04 Maj 2005 Klan: Kalish Squad
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 8:30 am Temat postu: odp |
|
|
trzeba było tak odrazu, juz ci wyjaśniam: czyałem gdzieś ze jak masz kevlar z chełmem to tylko z ak47 mozna jednym strzałem z dałeka zabić(podkręslam z daleka) a z m4a1 z daleka nie nie zabijesz (podkreślam z daleka:D), bo z bliska tak zabijesz z oby strzałem w głowe bo m4 jest troche słabsze do ak47. pozdro chłopie |
|
Powrót do góry |
|
|
meler Mieszkaniec boarda
Dołączył: 28 Gru 2004 Klan: Nie gram już w cs'a.
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 2:15 pm Temat postu: |
|
|
To dziwne.. jakos pare razu dostalem z ak z daleka w pale i przezylem (no chyba ze 13hp to juz smierc). _________________ Kontakt gg/mail. |
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal Użytkownik
Dołączył: 24 Gru 2004 Klan: Sie zobaczy
|
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 6:40 pm Temat postu: |
|
|
o boże gram już z 2 lata i wiem że odległość nie ma znaczenia, owszem jak nie mają kelva to są na raz z ak ale np jak mają hłmik to i tak dostają raz i gleba podkreślam że takie coś jest tylko we wszystkich zbotach a inne spox tylko że te inne to są syfki. także nie wiem co jest grane ale to niezbyt dobrze bo często trenuje z nimi a nie chce sie przyzwyczaić do tego że są na 2 strzały bo na serwie bedzie lipsko. |
|
Powrót do góry |
|
|
soqL` Użytkownik
Dołączył: 14 Sty 2005 Klan: Abstract Syndicate
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 1:23 pm Temat postu: |
|
|
ziomal ty chyba nie wiesz jak zrobili csa :| to jest gra, w ktorej odleglosc ma duze znaczenie poniewaz jest wzor dmg x hitbox x odleglosc, nie wiem jak to dokladnie wyglada, ale to dziala na tej zasadzie. Wracajac do tematu gdzies po necie kraza mody, ze mozesz botowi czy komukolwiek ustawic 10000 hp ale to juz przesada uwazam _________________ +b |
|
Powrót do góry |
|
|
_KaszpiR_ Administrator
Dołączył: 23 Maj 2002 Klan: Nova Team (nieaktywny), ale i tak nie gram w cs...
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 6:19 pm Temat postu: |
|
|
odpelgosc nie ma znaczenia przy trafieniu, tzn przy przeliczaniu dmg, co innego z hitboxami - z daleka na niskiej rozdzielczosci latwiej rafic hs albo wogole nie trafic
obliczanie jest proste
w czesc bez kevlaru
damage kuli = damage hp gracza czyli jak masz kule dajaca 50dmg stracisz 50hp
z kevlarem
damage kuli = 75%mdg hp , 25% dmg armor, czyli jak masz kule dajaca 40mdg to stracisz 30hp i 10 armora
na headshot wszstko trzeba mnozyc razy 3 (albo 4 zawsze nie pamietam dokladnie)
czyli jedna kula w czerep za 30dmg daje w sumie 90hp
jak dostajesz w czerep z helmem z m4 i powiedzmy kula daje 30 dmg to liczymy:
3*30*0.75, 3*30*0.25 czyli
90*0.75, 90*0.25
68hp, 23ap (zakraglenie w gore z tego co pamietam
nie pamietam tylko dokladnych wartosci dmg kul z poszczegolnych broni _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal Użytkownik
Dołączył: 24 Gru 2004 Klan: Sie zobaczy
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 7:10 pm Temat postu: |
|
|
dobra dobra ja po prostu chce wiedzieć jak można zmienić ich życie na 100 bo one nie przeżywają żadnego heada nawet giną jak żuce granat bez dobicia :| |
|
Powrót do góry |
|
|
Deoksyrybonuklein Mieszkaniec boarda
Dołączył: 24 Wrz 2004 Klan: Rysio fans hooligans
|
Wysłany: Czw Maj 19, 2005 8:53 am Temat postu: |
|
|
_KaszpiR_ napisał: | odpelgosc nie ma znaczenia przy trafieniu, tzn przy przeliczaniu dmg |
ze co? to dziwne, bo jakos mi sie wydaje ze odleglosc ma duze znaczenie, malo to razy dostalem banie z usp przez cala mape i zamiast 60/80 zabrala mi ona 30/40
albo pare dni temu moj tp dostal 5/6 headow z gloka i przezyl, z bliskiej odleglosci po 3/4 by padl
odleglosc ma znaczenie, szczegolnie w pistolach, ale w karabinach tez _________________ www.bonusrakeback.org |
|
Powrót do góry |
|
|
RecK Użytkownik
Dołączył: 24 Kwi 2005 Klan: 4fun
|
Wysłany: Czw Maj 19, 2005 1:06 pm Temat postu: |
|
|
Yep, parę razy przeżyłem banie z ak na awp_map _________________ "It's only after you've lost everything, that you're free to do anything." |
|
Powrót do góry |
|
|
aNna! Użytkownik
Dołączył: 26 Sie 2004
|
Wysłany: Pią Maj 20, 2005 2:16 pm Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że odległość ma znaczenie I to bardzo duże Z ak na aztecu da się przeżyc hsa z daleka, nawet to już pokazuje, że odległość ma znaczenie |
|
Powrót do góry |
|
|
patrick Użytkownik
Dołączył: 19 Sie 2004
|
Wysłany: Sob Maj 21, 2005 3:41 pm Temat postu: |
|
|
odleglosc MA znaczenie...
kiedys kampilem pod b kumpel biegl z z dlugiej (d2)
dostal wBANIE z digla (krew byla + odrzucilo mu celownik)
i zostawilo 2h ? ; o
dziwne no nie?
odleglosc ma znaczenie [; |
|
Powrót do góry |
|
|
|