Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bonjo Użytkownik
Dołączył: 14 Lis 2001 Klan: :)
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 12:22 pm Temat postu: Update!! Nowe mapki :) |
|
|
Cytat: | Counter-Strike Source
* New map: de_inferno
* New map: de_port
* Updated Counter-Terrorists player model with new headgear and color scheme
* C4 red flash displays properly if the bomb is planted under water now
* C4 explosion damage is no longer affected by water
* When a map is loaded, an associated .cfg file is automatically evaluated. This cfg file must be located in the cstrike/maps/cfg folder and be named [mapname].cfg. For instance, the file cstrike/maps/cfg/de_dust.cfg will be evaluated when the map de_dust is loaded. This is useful for per-map rules, bot rosters, etc.
* Added new route to roof of hostage shack in cs_compound, and improved bot navigation in the map
* Players must now target another player for at least a half second before the player ID text hint shows up
* Grates/chain link fences no longer affect bullets
* Counter-Strike player ragdolls are now affected by ragdoll magnets
* Fixed a bot crash caused by finding too many hiding spots in a region
* Bots no longer attack enemies that are very far away unless they have a sniper rifle, or the enemies are shooting at them. Instead, they track the enemy and move to a better attack position
* Bots understand +use doors now and will pause to open a door before continuing through it on their way to whatever they were doing
* Bots use less CPU now, especially when in combat with far away enemies
* Extended the syntax of the bot_add, bot_kick, and bot_kill commands to also accept "t" or "ct" arguments.
* Fixed bug where bots would stop and become unresponsive if they wanted to hide in an area with no hiding spots
* Improved bot navigation on the windows and ledges of cs_italy
* Fixed recording value of cl_interp in demo files and restore value during playback |
Zaraz ide potestowac _________________ Zapoznaj się z regulaminem forum i dostosuj podpis do jego wymogów. |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 12:22 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lothar Użytkownik
Dołączył: 13 Kwi 2005 Klan: #vNd
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 12:34 pm Temat postu: |
|
|
wlasnie sciagam oo wreszcie naprawili ten bug z siatkami ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
sKy Użytkownik
Dołączył: 22 Kwi 2005
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 3:37 pm Temat postu: |
|
|
Mi takie coś wyskakuje jak chce pograć na inefrno: Host_Error: CMapLoadHelper::Init, map models/props/de_inferno/clock01.mdl has wrong identifier
Wie ktoś jak to rozwiązać ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Poziom Użytkownik
Dołączył: 02 Sty 2005 Klan: Team Vendetta
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 4:38 pm Temat postu: |
|
|
o fuck tez to mam co sky tylko z port :/.Prosze pomozcie |
|
Powrót do góry |
|
|
fastly Użytkownik
Dołączył: 01 Lut 2005 Klan: co to ?
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 7:35 pm Temat postu: |
|
|
wiele osób to ma
naszczęście mi obydwie działają ;]
inferno---beee
port----fajna na ffa i awm |
|
Powrót do góry |
|
|
Geko_RS1 Pierwszak
Dołączył: 25 Sty 2005 Klan: Deadly Bullets
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 8:16 pm Temat postu: |
|
|
Dla mnie obie mapy to porażka . Inferno to porażka porażek . Programiści nieziemsko przesadzili z tymi bajerkami na mapie . Mapa ta nie posiada klimatu z poprzednich wersji . Jak można schrzanić taka mape jak inferno . PORAŻKA
A ten model ct też do bani . Głowy od nich z daleka wyglądają jak jakies grzybki . Łatwo takiej ogromnej bani heda z daleka pyknąć . Porazka . _________________ ..::[ TORCIDA ON TOUR ]::.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Drone Pierwszak
Dołączył: 01 Sty 2005 Klan: Alea.Iacta.Est
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 8:22 pm Temat postu: |
|
|
Inferno do bani zgadzam sie w 100% co do tych bajerków. Z prostej, przejrzystej, dobrej mapki zrobili jakieś wesołe miasteczko gdzie na jednej uliczce jest z 10 miejsc do kampienia - żenada jak dla mnie. Na porcie jeszcze nie grałem. _________________ Ja... |
|
Powrót do góry |
|
|
bonjo Użytkownik
Dołączył: 14 Lis 2001 Klan: :)
|
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 8:35 pm Temat postu: |
|
|
No ci CT to wygladaja jak za czasow II wojny ;x Te helmy to chyba SS-owcow zakosili. Tylko jedno mnie dziwi, po kiego c***a zamieniaja po raz setny model zamiast dac je wszystkie do wyboru !?! _________________ Zapoznaj się z regulaminem forum i dostosuj podpis do jego wymogów. |
|
Powrót do góry |
|
|
Poziom Użytkownik
Dołączył: 02 Sty 2005 Klan: Team Vendetta
|
Wysłany: Sob Maj 14, 2005 10:58 am Temat postu: |
|
|
Wiem jak to wyeliminowac!
Wszedlem w csa i zalozylem swoj serwer z botami na tych mapach i teraz mi na serwach dzialaja tam mi sie pewnie pliki sciaglnely ktorych nie mialem!
CREAT SERWER! |
|
Powrót do góry |
|
|
sKy Użytkownik
Dołączył: 22 Kwi 2005
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 9:37 am Temat postu: |
|
|
Mi sie samo naprawiło
Imo. jak zobaczyłem inferno myślałem, ze zemdleje... w ogole to nie podobne do tego z starszych wersji :X I od tego jak an tym bedzie grac jakiekolwiek CW |
|
Powrót do góry |
|
|
Lailonn Użytkownik
Dołączył: 09 Kwi 2005
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 11:14 am Temat postu: |
|
|
Jakto jak. Normalnie. To dalej ta smaa mapa tylko inne textury. Wielkie mi co...albo sie dostosujesz albo odpadniesz ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
sKy Użytkownik
Dołączył: 22 Kwi 2005
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 4:10 pm Temat postu: |
|
|
Czy tylko inne tekstury ? Nie zgadzam sie!
przykładowo BS A wygląda całkiem inaczej...
Moze i polozenie jest podobne, ale to nie jest to inferno... |
|
Powrót do góry |
|
|
KosmO Użytkownik
Dołączył: 16 Lis 2004
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 9:30 pm Temat postu: |
|
|
sry ale jakoś nie wyobrażam sobie gry w CSS na "starym" inferno to by było jak przejście z zachdniego miasta na wschodnia (polska?) wieś ... _________________ W W W . M A P P I N G . P L |
|
Powrót do góry |
|
|
bonjo Użytkownik
Dołączył: 14 Lis 2001 Klan: :)
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 11:13 pm Temat postu: |
|
|
No coz, po fenomenalnej konwersji de_train teraz przyszla pora na cos takiego.... i gdzie jest drabinka (jak T ida na A) ? Zamiast niej dali jakis idiotyczny pokoj i mozliwosc strzelania z niego przez okno |
|
Powrót do góry |
|
|
PreZeS_PL Użytkownik
Dołączył: 06 Kwi 2005 Klan: gameByte
|
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 11:20 pm Temat postu: |
|
|
de_port - zajefajna mapka szczególnie do CW. Do FFA sie nie nadaje, bo robi sie awp arena
de_inferno - hmmm z sentymentu do 1.6 dla mnie totalne dno, ale jakby tą mapkę nazwali inaczej to zdanie miałbym inne.
Wyobrazcie sobie 5 on 5 na tym inferno. Trza miec oczy wkolo głowy i w dupie tez . Ciekawe mecze sie zapowiadają.
Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
|