www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Update!! Nowe mapki :)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike: Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bonjo
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2001
Klan: :)

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 12:22 pm    Temat postu: Update!! Nowe mapki :) Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Counter-Strike Source

* New map: de_inferno
* New map: de_port
* Updated Counter-Terrorists player model with new headgear and color scheme
* C4 red flash displays properly if the bomb is planted under water now
* C4 explosion damage is no longer affected by water
* When a map is loaded, an associated .cfg file is automatically evaluated. This cfg file must be located in the cstrike/maps/cfg folder and be named [mapname].cfg. For instance, the file cstrike/maps/cfg/de_dust.cfg will be evaluated when the map de_dust is loaded. This is useful for per-map rules, bot rosters, etc.
* Added new route to roof of hostage shack in cs_compound, and improved bot navigation in the map
* Players must now target another player for at least a half second before the player ID text hint shows up
* Grates/chain link fences no longer affect bullets
* Counter-Strike player ragdolls are now affected by ragdoll magnets
* Fixed a bot crash caused by finding too many hiding spots in a region
* Bots no longer attack enemies that are very far away unless they have a sniper rifle, or the enemies are shooting at them. Instead, they track the enemy and move to a better attack position
* Bots understand +use doors now and will pause to open a door before continuing through it on their way to whatever they were doing
* Bots use less CPU now, especially when in combat with far away enemies
* Extended the syntax of the bot_add, bot_kick, and bot_kill commands to also accept "t" or "ct" arguments.
* Fixed bug where bots would stop and become unresponsive if they wanted to hide in an area with no hiding spots
* Improved bot navigation on the windows and ledges of cs_italy
* Fixed recording value of cl_interp in demo files and restore value during playback


Zaraz ide potestowac :P
_________________
Zapoznaj się z regulaminem forum i dostosuj podpis do jego wymogów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Tlen
Google
Reklama




PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 12:22 pm    Temat postu:

Powrót do góry
Lothar
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 13 Kwi 2005
Klan: #vNd

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 12:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie sciagam :D oo wreszcie naprawili ten bug z siatkami ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
sKy
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 22 Kwi 2005

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 3:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi takie coś wyskakuje jak chce pograć na inefrno: Host_Error: CMapLoadHelper::Init, map models/props/de_inferno/clock01.mdl has wrong identifier

Wie ktoś jak to rozwiązać ? :(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
Poziom
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2005
Klan: Team Vendetta

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 4:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o fuck tez to mam co sky tylko z port :/.Prosze pomozcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
fastly
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 01 Lut 2005
Klan: co to ?

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 7:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiele osób to ma
naszczęście mi obydwie działają ;]

inferno---beee
port----fajna na ffa i awm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Geko_RS1
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 25 Sty 2005
Klan: Deadly Bullets

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 8:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla mnie obie mapy to porażka . Inferno to porażka porażek . Programiści nieziemsko przesadzili z tymi bajerkami na mapie . Mapa ta nie posiada klimatu z poprzednich wersji . Jak można schrzanić taka mape jak inferno . PORAŻKA

A ten model ct też do bani . Głowy od nich z daleka wyglądają jak jakies grzybki . Łatwo takiej ogromnej bani heda z daleka pyknąć . Porazka .
_________________
..::[ TORCIDA ON TOUR ]::..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Drone
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 01 Sty 2005
Klan: Alea.Iacta.Est

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 8:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Inferno do bani zgadzam sie w 100% co do tych bajerków. Z prostej, przejrzystej, dobrej mapki zrobili jakieś wesołe miasteczko gdzie na jednej uliczce jest z 10 miejsc do kampienia - żenada jak dla mnie. Na porcie jeszcze nie grałem.
_________________
Ja...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bonjo
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2001
Klan: :)

PostWysłany: Pią Maj 13, 2005 8:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ci CT to wygladaja jak za czasow II wojny ;x Te helmy to chyba SS-owcow zakosili. Tylko jedno mnie dziwi, po kiego c***a zamieniaja po raz setny model zamiast dac je wszystkie do wyboru !?!
_________________
Zapoznaj się z regulaminem forum i dostosuj podpis do jego wymogów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Tlen
Poziom
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2005
Klan: Team Vendetta

PostWysłany: Sob Maj 14, 2005 10:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem jak to wyeliminowac!
Wszedlem w csa i zalozylem swoj serwer z botami na tych mapach i teraz mi na serwach dzialaja tam mi sie pewnie pliki sciaglnely ktorych nie mialem!
CREAT SERWER!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
sKy
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 22 Kwi 2005

PostWysłany: Nie Maj 15, 2005 9:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi sie samo naprawiło :}
Imo. jak zobaczyłem inferno myślałem, ze zemdleje... w ogole to nie podobne do tego z starszych wersji :X I od tego jak an tym bedzie grac jakiekolwiek CW :<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
Lailonn
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 09 Kwi 2005

PostWysłany: Nie Maj 15, 2005 11:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakto jak. Normalnie. To dalej ta smaa mapa tylko inne textury. Wielkie mi co...albo sie dostosujesz albo odpadniesz ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sKy
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 22 Kwi 2005

PostWysłany: Nie Maj 15, 2005 4:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy tylko inne tekstury ? Nie zgadzam sie!
przykładowo BS A wygląda całkiem inaczej...
Moze i polozenie jest podobne, ale to nie jest to inferno... :(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
KosmO
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 16 Lis 2004

PostWysłany: Nie Maj 15, 2005 9:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sry ale jakoś nie wyobrażam sobie gry w CSS na "starym" inferno to by było jak przejście z zachdniego miasta na wschodnia (polska?) wieś ...
_________________
W W W . M A P P I N G . P L
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
bonjo
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2001
Klan: :)

PostWysłany: Nie Maj 15, 2005 11:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No coz, po fenomenalnej konwersji de_train teraz przyszla pora na cos takiego.... i gdzie jest drabinka (jak T ida na A) ? :( Zamiast niej dali jakis idiotyczny pokoj i mozliwosc strzelania z niego przez okno |:<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Tlen
PreZeS_PL
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 06 Kwi 2005
Klan: gameByte

PostWysłany: Nie Maj 15, 2005 11:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

de_port - zajefajna mapka szczególnie do CW. Do FFA sie nie nadaje, bo robi sie awp arena :)

de_inferno - hmmm z sentymentu do 1.6 dla mnie totalne dno, ale jakby tą mapkę nazwali inaczej to zdanie miałbym inne.

Wyobrazcie sobie 5 on 5 na tym inferno. Trza miec oczy wkolo głowy i w dupie tez :). Ciekawe mecze sie zapowiadają.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Ogólnie o Counter-Strike: Source Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury