www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
[Tutorial] Biały Celownik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS:Source
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cczzaarreekk
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 26 Paź 2007

PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 3:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tamte ze strony stema niedzialają! ;| :o
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 3:54 pm    Temat postu:

Powrót do góry
myg0t
Moderator
Moderator


Dołączył: 24 Maj 2004

PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 3:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cczzaarreekk napisał:
Tamte ze strony stema niedzialają! ;| :o


Jak nie działają jak działają :lol: :lol: wczoraj sam sprawdzałem :)
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
cczzaarreekk
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 26 Paź 2007

PostWysłany: Pią Lis 23, 2007 11:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taaak? :} to prosze powiedz co gdzie trzeba wkleic :) :) :) krok po kroczku :P :P :D :D 8) 8) ;) ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
cczzaarreekk
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 26 Paź 2007

PostWysłany: Pią Lis 23, 2007 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszyscy zainteresowani:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=474894
I wszystko jasne.
Pozdro!
PS. Link do downloadu celowników:
http://mywebsite.bigpond.com/pgkerr76/Crosshairs.zip
Instrukcja w readme.

chodzi o ten drugi link?prawda?
czyli o ten http://mywebsite.bigpond.com/pgkerr76/Crosshairs.zip
pozd:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
cczzaarreekk
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 26 Paź 2007

PostWysłany: Pią Lis 23, 2007 11:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok,juz rozpracowalem to 8) dzieki za wsyztsko :) :) pozdrawiam ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
revis
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 30 Sie 2007

PostWysłany: Czw Lis 29, 2007 9:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może mi ktoś powiedzieć jak później zmienić celownik z białego na standardowy? Próbowałem usuwania pliku z folderu, który jest wskazany na początku tematu, różnych komend ale to nic nie pomogło. Proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ged
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2007

PostWysłany: Sro Kwi 08, 2009 9:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ten celownik biały to gruby jest czy chudy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
DziQ WiecznY Łowca
Moderator
Moderator


Dołączył: 22 Sie 2006

PostWysłany: Sro Kwi 08, 2009 10:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A wolisz perma na konto, czy od razu na ip? Jeszcze raz odświeżysz temat, w tak głupi, cwaniacki sposób a zgłoszę Ciebie tam gdzie trzeba....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wojtek75
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 12 Kwi 2009

PostWysłany: Sob Cze 26, 2010 8:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziala wam po tym update????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wojtek75
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 12 Kwi 2009

PostWysłany: Pon Lip 12, 2010 8:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki za odpowiedz.chyba martwe to forum-juz sobie poradzilem bez waszej pozal sie boze pomocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Toxic14
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 07 Lip 2010
Klan: X-GAMING

PostWysłany: Pią Lip 30, 2010 12:50 pm    Temat postu: Re: [Tutorial] Biały Celownik Odpowiedz z cytatem

b2L* napisał:
Chodząc po różnych forach i serwisach Counter Strike : Source widziałem że w dziale problemy / configi zawsze było kilkanaście zapytań o biały celownik .Ten artykuł postanowiłem napisać z tego powodu iż sam ciężko szperałem w necie po biały albo różowy celownik aż wkońcu spróbowałem zrobić własny .Udało się ,do dziś gram na różowym celowniku .Jeśli ktoś chce pobrać te Celowniki zapraszam niżej :

somisieq.forall.pl/Celowniki%20by%20b2L.rar

Celownik należy wklepać do pliku :

X:\Program Files\Steam\steamapps\twojaNazwa\counter-strike source\cstrike\materials\VGUI i usunšć jego końcówke np: -black żeby zostało white-additive.vmt .

Jak zrobić :

Wchodzimy do Counter Strike : Source wpisujemy cl_crosshairalpha 0 ,potem odznaczamy "nieprzezroczystość" wchodzimy na serwer i gramy .W razie problemów - pisać na GG .

Pozdrowienia b2L .










A czy byś mógł aktualizowac link ?? :D Bo nie działa , albo wyślij na PRV
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Akatasz
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 17 Maj 2006

PostWysłany: Pią Lip 30, 2010 3:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

biały celownik jest badziewny :P
najlepszym jaki się okazał to różowy :) cały czas na nim gram i nie ma problemów na żadnej mapie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wojtek75
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 12 Kwi 2009

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 9:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ta i na pewno Ci dziala po update:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Akatasz
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 17 Maj 2006

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 2:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oczywiście że tak :) mam chyba z 8 celowników pomijając te standardowe :)
trzeba umieć szukać i chcieć :) a jak masz problemy z tym to nie powinieneś w ogóle brać się za css :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wojtek75
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 12 Kwi 2009

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 2:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe
wrzuc gdzies i podaj link bo powiedziec ze mam to i ja potrafie znawco css
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Skrypty / Configi CS:Source Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe