Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
epiphone Użytkownik
Dołączył: 08 Lip 2009 Klan: DELETED
|
Wysłany: Nie Sie 12, 2012 10:25 am Temat postu: |
|
|
Kolejarz:
Coraz bardziej podoba mi sie jego wyglad.
Czesto slyszalem opinie ze opel jest dziadoski itd ze japonce i bmw/audi to inna polka. Jednak jak juz pisalem, szwagier vectra do pracy jezdzi ma go juz pare lat i poza klimatyzacja to sie tam nic nie zepsulo.
Mazda 6 tez niczego sobie
Jakos mi nie podchodzi BMW. Duzo tego na drogach. I caly czas mam wrazenie ze to auto dla rozbrykanej mlodziezy. Wiem ze to jest bledne rozumowanie ale jakos w mojej okolicy jak widze bmw to zazwyczja jakis mlokos za kolkiem
Mazd 6 stosunkowo jest malo. Moze w tym kierunku pojde.
Tak czy inaczej, musze troche pojezdzic zeby sie zdecydowac :-) _________________ z plebsem nie rozmawiam :-) |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Nie Sie 12, 2012 10:25 am Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
RuS^^ Użytkownik
Dołączył: 18 Gru 2004
|
Wysłany: Nie Sie 12, 2012 4:04 pm Temat postu: |
|
|
jezdze czesto insignią naprawde polecam, my kupilismy z przebiegiem 20k przebiegu w niemczech roczną za 90k na gotowo, z wyposazeniem ze w polsce salonowka wyszlaby nas jakies 135k takze nie zastanawialismy sie, silniki proste, czesci stosunkowo tanie, wiadomo ze to nie jest bmw z tej klasy i z tego rocznika ale cos za cos, koszt czesci w bmw i audi, na to tez trzeba zwrocic uwage _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
epiphone Użytkownik
Dołączył: 08 Lip 2009 Klan: DELETED
|
Wysłany: Nie Sie 12, 2012 5:42 pm Temat postu: |
|
|
Mozesz napisac cos wiecej, jak sie jezdzi, jak osiagi najlepiej w kontekscie innych aut ktorymi jezdziles? _________________ z plebsem nie rozmawiam :-) |
|
Powrót do góry |
|
|
Panzer Użytkownik
Dołączył: 19 Gru 2002
|
Wysłany: Pon Sie 13, 2012 11:15 am Temat postu: |
|
|
Moze wtrace swoje trzy grosze, bo od jakiegos czasu pracuje w firmie, ktora obslugujace rozne floty samochodowe na terenie calej Polski. Jezdzilem naprawde wieloma autami z roznych segmentow w tym wlasnie Mazda 6, konkretnie z silnikiem diesla 2.2 163 KM. W porownaniu chociazby z Superbem, ktory byc moze jest klase wyzej (nie wiem, zgaduje), to auto naprawde robi dobre wrazenie. Juz przy tej mocy silnik jest bardzo dynamiczny, sam bylem zdziwiony jak sie ladnie zbiera. Przy tym niskie spalanie - na autostradzie ok. 160 km/h 7-8 litrow. Do tego bardzo ciekawie wykonane wnetrze, na pewno rozniace sie od konkurencji. Brak tandety, niczego nie brakuje, zajebiscie dzialajacy tempomat, ktory masz na dlugosc kciuka. Design zewnetrzny wiadomo, sprawa indywidualna, ale auto sie wyroznia, a przy tym jest bardzo eleganckie. Jadac np. wspomnianym wczesniej Superbem czlowiek czuje sie jak w Golfie. Po prostu te auta niczym sie w srodku nie roznia, oprocz kawalka sztucznego drewna, ktore ma swiadczyc o niby klasie auta. Wszystkie wyswietlacze, wskazniki, przyciski otwierania szyb itd. - wszystko wyglada tak samo w Golfie, jak i w Superbie. Insignia akurat nie jezdzilem, ale przy niemal wszystkich autach mniej wiecej tej klasy mialem wrazenie, ze niewiele sie od siebie roznia. Wlasnie dopiero przy Mazdzie 6 bylem pozytywnie zaskoczony. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
RuS^^ Użytkownik
Dołączył: 18 Gru 2004
|
Wysłany: Pon Sie 13, 2012 3:53 pm Temat postu: |
|
|
epiphone napisał: | Mozesz napisac cos wiecej, jak sie jezdzi, jak osiagi najlepiej w kontekscie innych aut ktorymi jezdziles? |
jezdzi sie naprawde fajnie, nie jest za twarda ani za miekka, my mamy prawie w full wypasie (nie wliczam OPC) tylko silnik 1,8 140km powiem tak, jak dla mnie optimum to by bylo 160km i w góre zalezy ile mamy $ wiadomo jak chcesz poszalec bierzesz opc i to juz naprawde podaje ładnie, spalanie w naszym to w miescie 12-13 litrów (wiadomo ciezkie auto 140km to trzeba troche krecic) na trasie 7, w srodku predkosci sie nie czuje
jezdzilem e92 - bralbym jakby mnie bylo stac na jego utrzymanie, naprawde koszty utrzymania sa sporo wieksze, znajomy ma troche dluzej niz my insignie a wlozyl no, troche wlozyl normalna eksploatacja tylko
s5 - wiadomo jak wyzej
mazda 6 - i tutaj musisz sprawdzic co ci lezy, bo to byla pierwsza opcja po którą pojechalismy do niemczech, wrocilismy z insignią, poprostu wygoda taka sama, a wyposazenie no.. wieksze mielismy w oplu _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
delano. Redakcja CS.PL
Dołączył: 04 Cze 2008
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamus123 Użytkownik
Dołączył: 08 Sty 2008 Klan: Oglądam codziennie:P
|
Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 8:32 am Temat postu: |
|
|
Cześć, nie będzie o samochodzie, ale o temacie całkiem zbliżonym,czyli nowych oponach letnich.
Szukam nowych letnich w rozmiarze 185/70 R14 do Hondy Civic VII 1.4
Zastanawiam się nad: Continental EcoContact 5 oraz Yokohama BluEarth AE-01. Pierwsze z nich są raczej chwalone, natomiast co do Yokohamy to trudno znaleźć jakieś opinie, zdaje się że to jakaś nowość. Wulkanizatorzy mówią różnie - jedni by pomyśleć o Kleberach HX3, czy Fuldach EcoControl / Barumach itp czyli klasę niżej, inni że Conti, a kolejny że Yoko... : D
Tak więc mam mały mętlik - co wybrać - ale chyba nastawiałem się na klasę premium. Jeździłem do tej pory na Dunlopach Sp Sport (zdaje się ?). I teraz pytanie - co wybrać - proszę o pomoc, dlaczego tak, dlaczego nie, opinie, może ktoś takich użytkuje.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
@edit
Teraz rozważam ww. Yoko i Vredsteiny Sportrac 5. Ktoś może coś o nich powiedzieć, wady zalety tych opon, cokolwiek ? |
|
Powrót do góry |
|
|
JoRingo Pierwszak
Dołączył: 22 Kwi 2013
|
Wysłany: Czw Kwi 25, 2013 11:11 am Temat postu: |
|
|
Ja jak miałbym kupować auto to pewnie byłaby to na początek Toyota Corolla "Sport-line", kolor czarny metalik, przyciemniane szyby, skórzana tapicerka, komputer pokładowy, alusy... z tego co się orientowałem to na dzisiaj idzie się zamknąć w 20 000zł, a za jakieś 2-3 lata kiedy bede konczył studia i hajs się będzie zgadzał to pewnie w 15 się zamknę. _________________ nieruchomości szczecin |
|
Powrót do góry |
|
|
Seboo55 Pierwszak
Dołączył: 30 Kwi 2013
|
Wysłany: Sro Maj 01, 2013 12:31 pm Temat postu: |
|
|
A mi się zawsze marzyło Maserati Quattroporte IV generacji, ale sądząc po wielkości silnika, jak i po dostępności na naszym rynku, raczej nie będę mógł sobie na takie cuś pozwolić.
Ostatnio zmieniony przez Seboo55 dnia Wto Maj 14, 2013 10:45 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Venom01 Pierwszak
Dołączył: 08 Maj 2013
|
Wysłany: Czw Maj 09, 2013 7:51 pm Temat postu: |
|
|
Mitsubisji Evo X - cholernie drogie będzie (bo chyba jeszcze nie ma) ale pomarzyć dobra rzecz. Evo IX też jest niczego sobie. Jest jeden tekst odnośnie Evo IX który mnie kompletnie rozbroił :"Mitsubisji Evo IX, to jest swietny wyścigowy samochód miejski, ale wygląda zbyt niepozornie- wygląda wciąż jak sedan" Nie wiem jak wy, ale ja serie Evo kojarzę tak no trochę jak SEDANy- nie kojarzę nic innego. _________________ la bamba uuuu |
|
Powrót do góry |
|
|
gib Moderator
Dołączył: 08 Cze 2004 Klan: #insu[beto]
|
Wysłany: Czw Maj 09, 2013 10:00 pm Temat postu: |
|
|
Evo X wyszlo w 2007/8 roku...drogie to przedewszytskim jest utrzymanie takiej gabloty (tak samo jak np. STi) i olac to ze co 250km musisz zajezdzac na stacje i bak do pełna, serwis to jest mega nie dosc, ze co 10kkm i to rejczel nie u znajomego kowala co ma podnosnik i jest gminnym fachurą, a raczej w stricte "tuningowo/racingowych" warsztatach, szczegolnie jak ma sie podłubany samochód (a wydaje mi sie, ze wiekszosc wlasnie takich jezdzi niz seryjnych). Ja troche onaczej kojarze evo IX morda taka zadziorna ic na wierzchu, z tyłu lotka jak o panie i wydech jak rynna w domu zwykly Lancer 9 a i owszem wypisz wymaluj zwykly najzwyklejszy sedanik
...ale sie rozpisalem, a moze tobie sie pomylila IX z X i X z XI ? _________________ gibek @ sk
szron na butelce |
|
Powrót do góry |
|
|
Moon Mieszkaniec boarda
Dołączył: 22 Paź 2001 Klan: [TOP]
|
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 12:22 pm Temat postu: |
|
|
gib napisał: | Evo X wyszlo w 2007/8 roku...drogie to przedewszytskim jest utrzymanie takiej gabloty (tak samo jak np. STi) i olac to ze co 250km musisz zajezdzac na stacje i bak do pełna, serwis to jest mega nie dosc, ze co 10kkm i to rejczel nie u znajomego kowala co ma podnosnik i jest gminnym fachurą, a raczej w stricte "tuningowo/racingowych" warsztatach, szczegolnie jak ma sie podłubany samochód (a wydaje mi sie, ze wiekszosc wlasnie takich jezdzi niz seryjnych). Ja troche onaczej kojarze evo IX morda taka zadziorna ic na wierzchu, z tyłu lotka jak o panie i wydech jak rynna w domu zwykly Lancer 9 a i owszem wypisz wymaluj zwykly najzwyklejszy sedanik
...ale sie rozpisalem, a moze tobie sie pomylila IX z X i X z XI ? |
Dobrze napisane plus olej Asomil co 8 tys
Trzy zabawne sytuacje z drogi.
Impreza WRX STi na autostradzie blondynka w roli pasazera. Redukcja dluga i to by bylo na tyle. Nie widzialem Ich min....
Porsche Cayenne Turbo przy ul. Poleczki w Wawie. Dwoch panow w garniturach redukcja, dluga i tyle ich widzialem
Audi A4 3.2 swiatla przy Sadybie Best Mall. Start i na nastepnych swiatlach pytanie jak to mozliwe zebym w dieslu mial nitro
A ja mam caly czas magiczny znaczek 2.0 TDI w swojej wozidupie ))) _________________ Uwazajcie !!!! Na tym forum moga byc pedofile !!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Moon Mieszkaniec boarda
Dołączył: 22 Paź 2001 Klan: [TOP]
|
Wysłany: Pią Lip 05, 2013 12:23 pm Temat postu: |
|
|
............................................. _________________ Uwazajcie !!!! Na tym forum moga byc pedofile !!!!
Ostatnio zmieniony przez Moon dnia Czw Lip 11, 2013 1:16 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Mamgird Pierwszak
Dołączył: 28 Cze 2013
|
Wysłany: Sob Lip 06, 2013 9:03 pm Temat postu: |
|
|
Zamiast VW polecam zamiennik w postaci skody, ja mam Fabię kombi, jest równie niezawodna, a przy tym tańsza w eksploatacji, częściach i mniej chodliwa jeśli chodzi i kradzieże. |
|
Powrót do góry |
|
|
gib Moderator
Dołączył: 08 Cze 2004 Klan: #insu[beto]
|
Wysłany: Pią Lip 12, 2013 11:06 am Temat postu: |
|
|
Moon napisał: | gib napisał: | Evo X wyszlo w 2007/8 roku...drogie to przedewszytskim jest utrzymanie takiej gabloty (tak samo jak np. STi) i olac to ze co 250km musisz zajezdzac na stacje i bak do pełna, serwis to jest mega nie dosc, ze co 10kkm i to rejczel nie u znajomego kowala co ma podnosnik i jest gminnym fachurą, a raczej w stricte "tuningowo/racingowych" warsztatach, szczegolnie jak ma sie podłubany samochód (a wydaje mi sie, ze wiekszosc wlasnie takich jezdzi niz seryjnych). Ja troche onaczej kojarze evo IX morda taka zadziorna ic na wierzchu, z tyłu lotka jak o panie i wydech jak rynna w domu zwykly Lancer 9 a i owszem wypisz wymaluj zwykly najzwyklejszy sedanik
...ale sie rozpisalem, a moze tobie sie pomylila IX z X i X z XI ? |
Dobrze napisane plus olej Asomil co 8 tys
Trzy zabawne sytuacje z drogi.
Impreza WRX STi na autostradzie blondynka w roli pasazera. Redukcja dluga i to by bylo na tyle. Nie widzialem Ich min....
Porsche Cayenne Turbo przy ul. Poleczki w Wawie. Dwoch panow w garniturach redukcja, dluga i tyle ich widzialem
Audi A4 3.2 swiatla przy Sadybie Best Mall. Start i na nastepnych swiatlach pytanie jak to mozliwe zebym w dieslu mial nitro
A ja mam caly czas magiczny znaczek 2.0 TDI w swojej wozidupie ))) |
Dobrze kojarze, ze kilka lat temu miales chyba rs6 w budzie c5 ? To czym teraz sie powozisz ? _________________ gibek @ sk
szron na butelce |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|